Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    waarom snap ik niks van je verhaal? owja GEEN LEESTEKENS! zo moeilijk om te typen met punten en kommas is miss wat makkelijker, ook voor mensen met dyslectie lezen het dan makkelijker

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Breezer taal :'-( ;)

Ik heb de game nu lang en breed uitgespeeld, maar ik doe m er nog steeds af en toe in. Dat klimmen is wel zo gaaf. Vooral die Kerktoren in Acre. Is nog n hele kunst ook om daar op te komen.

Ik heb trouwens ook nooit last gehad van bugs e.d. Één keertje dat zo'n ventje lag te shaken op een dak. Ik beschouwde het maar als stuiptrekkingen :)

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 1 van de laatste die het zal zeggen... maar:

wat!?

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kon eruit halen dat je naar de winkel moet gaan als je het bonnetje nog hebt. Dat hij 7 assassinations gedaan heeft en dat ie in de ziekte wet zit, ohja hij baalt van het feit dat er niet zoveel verschillende investigations zijn.

5. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    En hij heeft Need For Speed pro streed dus zal nu minder tijd hebben.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het leukste gebouw waar ik kon klimmen vind ik in damascus en het rich district dacht ik, die was pas hoog.

7. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry hoor, maar als jij commentaar levert op iemand zorg dan eerst zelf dat je normaal Nederlands typt. Je gebruikt zelf ook geen hoofdletters, bent komma's vergeten en je gebruikt mode woorden.

8. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Ben voor de tweede keer bezig met de game, slechts 1 bug gehad.. Wel een klote-bug btw.

Ik moest een target assassinaten;
    die bolle die op dat feest iedereen vergiftigd
    Ik rende naar links, dat gebouwtje op in het midden en sprong naar zo'n gast met pijl & boog. Viel naar beneden en kwam toen vast te zitten, of eigenlijk, vast te 'liggen'. Ik kon niet meer op staan en niemand kon me raken, best klote.

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik weet welke je bedoelt volgens mij, is toch de hoogste van Damascus. Hij is niet hoger dan die van Acre maar vond hem wel leuker te beklimmen dan die van Acre :cool:

10. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, ik heb eindelijk mijn kromzwaard
    Kga zo echt he-le-maal los op ieddereen waarvan ik maar vermoed dattie een wapen thuis heeft liggen }:]

Maar godallemachtig wat een moddervet spel zeg :thumbs:
    Die killmoves.. allejezus. Ik vond Conan kikke, maar die mag nog niet eens in het stof van dit spel liggen ghehehe

En ik weet niet, maar volgens mij heb ik er echt een uurtje of pfff.. weetikveel (kan je dat ergens zien?) opzitten
    iig een uurtje of 40 gok ik. En neen, die vlaggen pik ik alleen op als ik er per ongeluk tegenaan loop.

En dan zijn er mensen die het in 8 uur afraffelen 8) naja ieder zijn huig zegmaar

*hoopt stiekempjes dat Rockstar dat klimgebeuren ook gaat gebruiken in GTA4* :+

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wanneer kom je aan dat kromme zwaard dan? ik ben nu bezig met memory block 5 , de 2e kill. nummer acht geloof ik.

12. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb twee keren een bug/glitch gehad.

1.) - Ik was de combo kill aan het oefenen in dat training's ding, en toen zat ik op iemands verdediging in te slaan. En toen stond hij op een gegeven moment bij de rand, en elke keer als ik sloeg zakte hij een stukje verder de grond in :9

2.) - Ik zag zo'n vrouwtje ergens om hulp roepen, dus ik kom helpen. Heb ik een zo'n kerel die die vrouw vast houd dood, blijft die ander nog steeds aan die vrouw trekken. Terwijl de vrouw al zo de handen voor haar hoofd had gedaan en toen zat die arm van die bewaker vast in het hoofd van de vrouw xD

13. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Na de 3de assassination volgens mij, het is dat kleine zwaardje op je rug..

14. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net de game uitegespeeld met 845/1000 :), heerlijke game, zal m vast nog wel een keer spelen. of ik deel 2 ga halen weet ik niet, mr dat zie ik vanzelf wel

15. elitesamed

elitesamed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt raar dat je maar 1x kan saven op de PS3...
    Ik speel AC namelijk samen met mijn oom maar je kan maar 1x saven dus we kunnen niet allebij een save file hebben..

Weet iemand hier misschien een oplossing op ?

16. staeske

staeske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ehh weet niet hoe het bij de PS3 zit, maar bij de 360 heeft ieder een eigen account dus men logt op dat account in en saved op dat account. Weet alleen niet of ieder op PS3 ook een eigen account heeft...

17. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja, het is meer een sabel zegmaar... was zo blij ermee dat ik het maar een kromzwaard noemde :+

Ik bedoel dus niet je zakmesje op je rug want die gebruik haast niet meer.

Maar je krijgt hem voordat je de laatste Assassination moet uitvoeren, dus je krijgt hem ook al bijna :thumbs:

18. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

WTF, Ik vind AC vet, tot nu toe. Ik wil AC gaan spelen, drukte ik per ongeluk op New Game. Ik dacht, CRAP. Hij vroeg of ik mijn vorige save wilde overschrijven, dus ik drukte nee. Nu start ik het spel weer opnieuw op, kan ik alleen nog maar op New Game drukken. Dus nu mag ik weer vanaf het begin al die dingen doen. Was By The Way bij Memory Block 4

19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    zit nog steeds te wachten op ac van gamhubs

20. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Gaare shit man !

ik zit nu ook bij mem block 4

Topicstatus: