Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig kan ik nog wel heeeel ff wachten aangezien ik met de laatste missie van AC ga beginnen :thumbs:

Denk/hoop dattie zo in de bus komt vallen \o/

Maar met welke klasse lijkt het erop dat je de meeste mogelijkheden hebt in dit spel...

oe oe zondag & maandag zit ik in het ME universum :)
    (komt me eigenlijk helemaal niet zo verkeerd uit dat ik mijn telefoon op m'n werk heb laten liggen 8)

2. Ashavan

Ashavan Guest

Zit in de Mako op die eerste sneeuw planeet. Rot stukje met die toren en die gasten met hun schilden :confused:

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Het beste is om een infiltrator of vanguard te zijn (vooral als je steeds sterker wordt) want die hebben echt goeie krachten en toch nog een gun.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben nu level 11 en net pas van de Citadel afgegaan. Heb tot nu toe 4 planeten aangedaan en dat is me slecht bevallen.

1e planeet wordt ik door tien of geth out in the open aangevallen met echt massive firepower. On shot kills enzo. Kon er niet van winnen.

Tweede planeet vind ik gelijk een of ander groot monster wat uit de grond komt en waar ik met mijn wagentje niet veel tegen kan doen.

Derde planeet wat kleine gevechten in en rond een gebouwtje. Goed te doen.

Vierde planeet. Een heel eind door het lava level gegaan. Heavy turrets en wat nog meer moeten afmaken. Kom ik bij de Refinery, Cut-scene en er droppen monster uit de lucht. waaronder een echt biggie. En ja hoor, one hit kills, niet te doen gewoon.

Ligt het aan mij of is de combat nu zo moeilijk. :x Teveel tegenstanders met teveel firepower, te groot, te veel armor, etc. De combat staat me nu echt tegen, terwijl de rest juist zo lekker vet is. Doe ik iets fout? Moet ik eerst andere planeten bezoeken. Welke dan ? :confused:

En ik heb ook nauwelijks geld. Hoe komen jullie aan veel geld ??

Graag wat tips !

5. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sta op het punt om van The Citadel te vertrekken voor de eerste keer en heb er bijna al 8 uur op zitten. :D

Dus als mensen er aan twijfelen dat de game kort is, twijfel niet langer. ;)

Ga eerst een bak sidequests doen voordat ik aan het echte werk begin, vooral om m'n powers en gear wat op te krikken.

6. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL hoe en wanneer mag ik van Citadel af? :p zit nu in dat massive gevecht in dat cafe (om niet te spoilen)??

thx ^^

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je komt van het citadel af nadat je Spectre bent geworden. Met een spaceship.

Edit:
    Bij options en dan gameplay kan je moeilijkheidsgraad veranderen.
    Geld is heel simpel om aan te komen (vijanden verslaan) en zo moeilijk is de combat toch niet:eek: ik heb hem op het hoogst en dan bieden ze ten minste wat weerstand.

Edit2: weet iemand waar ik die Asari squad member kan vinden? en past die er trouwens nog wel bij want ik heb nu al die andere 5 in me squad.

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  8. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer eerst wat missies te volgen van de main story en dan kan je al wat meer side questen doen. Ik zou niet zomaar ergens gaan landen omdat dan de kans is dat er te sterke mannetjes zitten .

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het niet leuk zijn om je avonturen te posten op het forum met plaatjes en zo? Ben wel benieuwd naar jullie Shepards!

10. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes noveria gehaald!

11. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand misschien hoeveel Mass Effect kost bij de MM?

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel best lastig onder de knie te krijgen.. Zo bergijp ik nog niet echt die omni gel enzo. Want als je een upgrade vindt dan staat er reduce to omni gel. Maar wat is omni gel dan?

13. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er kistjes mee openen en dingen repareren.

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Omni gel gebruik je om dingen te hacken en je voertuig te repearen.

15. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net ff, kapt ie er ineens mee, dat de disc unreadable is. Die melding wel vaker gehad, dus gewoon disc schoongemaakt en er weer in gestopt. Maar nu gebeurt er niks meer als ik dat spel er in stop. ook andere spellen starten niet meer op..:confused::confused:

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dan vrees ik dat de ring of death ook niet ver weg zal zijn :eek: Ik zou morgen maar ff de helpdesk bellen =(

17. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo denk je dat de ring of death niet ver weg zal zijn dan?

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat ik een aantal mensen ken die eerst unreadable disc hadden en even later, bij het opnieuw opstarten van de box, een ROD kregen...

19. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Is het de bedoeling om alle squad members te vinden voordat je verder gaat met de missie nadat je Spectre geworden bent? Heb ze op een na allemaal al gevonden alleen de laatste niet.

20. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de AI van de eigen squad members erg laag. Ze denken er niet aan om zich zelf te helen! Ik kan ze toch ook niet helen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina