Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, mijne is afgelopen week voor de 3de keer kapot gegaan, zeiden ze ook dat ik een "voorkeur" kreeg etc. met 10-15 werkdagen wachttijd. Ook zei de beste man dat ik iets ten compensatie aangeboden kreeg omdat ie dus al 3x naar z'n mallemoer is. Er bleek echter een systeemfout waardoor hij geen order bij UPS kon plaatsen, dus moest ik volgende dag terug bellen. Moest ik weer een nieuw referentie nummer ontvangen en al die zooi, maar hij zei niks over een eventuele compensatie. Daar heb ik dus ook geforceerd naar gevraagd, en hij stemde er uiteindelijk toch maar mee in. Je moet gewoon niet over je heen laten lopen door die bitches daar...Een boze toon in je stem doet wonderen.
     
  2. Sherman

    Sherman Guest

    Ja, heb ik al gedaan. En ik heb ook de harde schijf er op en er af gedaan. Same shit. Maar ik heb een xbox gemaakt in augustus 2006, kan ik niet gewoon een nieuwe krijgen, zonder hardwareproblemen. Lijkt me beter dan reparatie.

    Jasper.

    Edit: Het meisje zei dat ik hem met originele witte faceplate moest verzenden. Wat als er nou dalijk geen faceplate of een groene op zit, weet je zeker dat ze hem dan nog wel willen repareren?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 nov 2007
  3. Tjimmy

    Tjimmy _None_

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu dinsdag mijn xbox weet terug gehad na 2,5 week wachten... Eindelijk! Ik kreeg er trouwens ook één maand Xbox-live kaartje bij... Goede service van microsoft al vind ik het zelf...
     
  4. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    :'-(

    Hier word je toch verdrietig van? Ook de vierde(!) poging om mij labels te sturen is mislukt... (1e email, 2e post, 3e email, 4e post).
    Morgen mag ik dus voor de vijfde keer gaan bellen om m'n xbox richting Deutchland te krijgen.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0

    ze zouden beter een nieuwe geven dan.want 4keer kapot vind ik toch te veel
     
  6. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    damn gister mass effect gekocht .. vandaag doet me xbox360 het niet meer..

    Weet niet wat er aan de hand is maar het lijkt wel of de cd's niet meer beginne met draaien zeg maar hij blijft gewoon op desktop of er komt een wit scherm met cant play disk ect
    Hij speelt wel gewoon dvd's af maar geen games ..
    Snap er niks van GVD !

    :mad: opsturen nu? of wat moet ik doen
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ze weer gebeld en kon idd iets kiezen . ze begonnen met oude games dus uiteindelijk een controller gekozen.
     
  8. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het tegenwoordig met krassende dvd-drives?
    Ik ben er namelijk achter gekomen dat mijne krassen maakt, op een geleend spel nogwel :mad: . Maar krijg je tegenwoordig een nieuw kopie van het spel + gerepareerde 360 of doen ze er nogsteeds moeilijk over?
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ie krassen maakt moet je bellen, dan repareren ze hem. Spel omruilen kost 15 euro, ook als het aan je xbox ligt..
     
  10. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek, heb net gebeld(voordat ik jouw post gelezen had).
    Kreeg een man aan de lijn, die overigens nauwelijks nederlands sprak, 360 omruilen is absoluut geen probleem. Wordt kostenloos gerepareerd zoals het hoort.
    Maar betreft assasins creed, die het nu niet meer doet, kon hij mij niks vertellen. Hij zei letterlijk "moet je even ubisoft bellen, ofzo, ik weet niet hoe die mensen het doen die ook dat probleem hebben":emo:
    Zal snel vriend bellen waarvan ik het geleend heb, neem aan dat de winkel het spel nog wel wil terugnemen als hij de bon heeft. Maar alsnog gek dat die man niks vertelde over die vervanging voor 15 euro.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10

    Kan ook zijn dat het alleen voor microsoft games geld. Je kan de disc ook laten repareren bij een videotheek, kost iets van 5 euro, dan maken ze hem weer glad voor je.
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal zien, bedankt voor de tip:thumbs:
     
  13. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    check ook dit even.
    AC staat er niet bij, misschien later...
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Alleen de spellen die zijn uitgegeven door microsoft dus. AC is uitgegeven door Ubisoft, dus daar doen ze niets mee.
     
  15. th3 du7ch devil

    th3 du7ch devil New Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht 360 al weer voor de 4e keer kapot gelukkig heb ik nog een ps3 en een wii die nooit kapot gaan!
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    he,ik heb me poorten open staan van me router,maar alsnog kan ik iemand steeds maar niet joinen. Is al een week lang zo,ik kan een paar mensen maar joinen. Daarvoor kon ik ze altijd joinen,het gaat om het spel COD 4. Iemand?
     
  17. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter even hier je vraag posten: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=105652&page=10

    Dit topic is echt bedoeld voor problemen met je hardware.
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    lol,kon hem niet vinden.
     
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    MFR Date : 2005-12-01
    Error code : Vastlopend beeld bij een spel
    Signaal RoF : 4 rode lampen die branden
    Probleem omschrijving : Ik probeer een spel te spelen, maar na 15 minuten loopt het beeld vast. Heb dit nu al 5 keer gehad, waarvan ik bij 1 herstart de RoF heb gehad. Meerderre spellen geprobeerd, Oblivion en Mass Effect.

    Dus wat nu? Moet ik nu mijn xbox laten maken? Want mijn 2 jaar garantie is nog net geldig!

    Alvast bedankt...
     
  20. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    -laat maar, ik weet het al-
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina