Pro Evolution Soccer 2008 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 27 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Ik win steeds met 1 doelpunte verschil op moment in de Nederlandse competitie. Op zich niks mis mee. Maar ik raak echt zo gefrustreerd en geirriteerd door het spel :confused:

Verdedigen is enorm moeilijk geworden. Soms loop ik 10-15mins te jagen op de bal zonder hem 1x aan te raken. En dan kun je niet bepaald rustig een aanval op gaan zetten. Denk dat ik tijdelijk een niveau lager ga om te wennen.

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook wle even over gedaan.

Na 10 wesstrijden puur op die achievement te focussen had ik m. Constant van ver af schieten, soms vanaf de middellijn\o/

3. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik 30 minuten speel, met bijvoorbeeld Sevilla op Top Player, win ik tegen redelijk teams al dik. Niet echt realistisch als je het mij vraagt.

4. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de beste manier om te zorgen dat spelers een hele wedstrijd mee kunnen? De meeste van mijn team zijn na 60/70 minuten helemaal op (de aanvallend ingestelde spelers althans)..

5. YunSung

YunSung Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien niet als een dolle hond achter die bal aanrennen...

6. Ashavan

Ashavan Guest

Ik moet op de 60e min. ook wisselen. Maar als ik niet achter de bal aan ren krijg ik hem ook niet. En bal afpakken/verdedigen is niet meer zo makkelijk als in 6.

Merk wel op dat in de 11 competitie wedstrijden dusver ik al meer dan 7 eigen goals heb gezien in totaal. Zowel bij de tegenstanders als bij mijzelf. Te idioot voor woorden.

Is wel hard werken om met 1 a 2 goals verschil te winnen. Denk je een wedstrijd te controleren omdat je alle afvallende ballen hebt en ruimte voor aanvallen op te zetten is de afronding weer belabberd slecht. Maar goed op moment sta ik 2e alleen qua minder doelsaldo.

7. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    Met PES 6 had ik inderdaad vrijwel nooit dat m'n halve team zo kapot was..

En ik heb het zelfde als jou; vrij veel eigen doelpunten, gelukkig slechts 1 aan mijn kant..

8. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij maken ze ook veel eigen doelpunten, soms lopen ze gewoon de verkeerde kant op, zo de bal in het eigen goal. Lopen was in 6 al niet goed, in dit deel is het ook gewoon weer slecht.

9. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    30 min. is juist erg makkelijk. Dan win ik dik van iedereen. Ik speel nu top player 5 min.

10. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig nog Pro op 10 minuten, merk op dat ik niet zo verslaafd ben aan dit deel, vond de inmpact van 6 groter. Maar ga in de examens hem wel meer gebruiken als afleiding en in de vakantie erna. Hopelijk raak ik er dan weer verliefd aan. Komt misschien vooral omdat ik maar geen ploeg vindt die me aanstaat. Maar dus eerst nog wat onder de knie krijgen en dan chillen op Top Player :)

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Je moet ook niet constant sprinten en afpakken inhouden! Geduld hebben en anticeperen op de bewegingen van de tegenstander, en dan kun je de bal gewoon afpakken, zonder een knop in te drukken!

13. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je die Sniper archievement al gehaald dan? Die vond ik persoonlijk irritanter.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611

Dat is toch in een bepaald aantal wedstrijden 70% van je schoten in het doel te rossen? Nee, die heb ik nog niet :+.

Moet zowiezo ook nog 100 wedstrijden spelen, dus ik heb nog niet veel achievements. Alleen de makkelijkste al.

15. The_Verve

The_Verve Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt 10 wedstrijden lang moet je 'shot succes ratio' gemiddeld 70% zijn. Klinkt makkelijker dan het is. Bij je track record kun je zien hoe hoog je ssr momenteel is. Die van mij was 24%. :lol:

16. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pro Evolution Soccer creator Seabass has spoke out about his disapointment with PES 2008, and how he and his team will be going back to the drawing board for PES 2009. In an interview with PSM3 magazine (latest issue #95) he said of PES 2008…

“It’s so far from what we wanted. In fact, we thought about delaying it but different factors meant we had to [release it]. As a developer, we’ve worked the same way since the days of the SNES. We’re simply not set up for multi-platform development”.

Looking ahead to PES 2009 Seabass commented…

“PES 2009 is in development, but after hearing the criticism, we’ll be taking it back to the drawing board. It might not be next year, but it will be soon.”
    ----------------

Bevestigd weer eens dat mijn kritiek op deze teleurstelling correct was en is.

Wat een lulbehang is die Seabass ook. Na pes6 zou DE next gen PES uitkomen... hebben ze een heel jaar de tijd gehad, nu zegt ie ineens hoe crap hij is. Zeker het hele jaar hentai gekeken en rond september pas herinnert hij zich dat ie ook nog een game uit moet brengen =(

Gelukkig beseft hij nu dat de kritiek nu echt uit de hand gaat lopen en dat ie merkt dat pes2009 eindelijk echt eens verbetering moet tonen. Dan neem ik het voor lief dat hij volgend jaar wat later uitkomt.

17. XRC kingkoning

XRC kingkoning Yo

Leuk Bevonden:
    0
    Voor iedereen die moeite heeft met de Long Ranger achievement hier een tip. Kies een (goeie) club en speel tegen Manchester United (Man Red). Geef een corner weg. Op het kaartje onderin je scherm zie je dat van der Sar ver uit zijn goal komt. Laat de tegenstander de corner nemen en probeer de bal dan zo snel mogelijk naar voren te werken. Schiet dan met een goede aanvaller vanaf de middellijn en je zal zien dat het na een paar keer al lukt.

Ik scoorde zo vanaf 57 meter!

18. Maxke-360

Maxke-360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat niet bij elke tegenstander, dat die doelman wat voor z'n goal staat??

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik hoorde ook dat bij Classic Teams zoals Classic Holland de keeper de vrije trappen neemt! Je kunt natuurlijk wel raden wat er dan kan gebeuren..

Weet alleen niet of dit waar is, heb nog geen Classics unlocked.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst een oefenwedstrijdje in de Master League tegen het Zuid-Amerika team, daar nam de keeper ook de vrije trappen 8)

Weet iemand of je bij de PES Master achievement ook de Divison 2 moet winnen en de Division 2 Cup enz uit de Master League?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina