Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 17 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelde net ff, kapt ie er ineens mee, dat de disc unreadable is. Die melding wel vaker gehad, dus gewoon disc schoongemaakt en er weer in gestopt. Maar nu gebeurt er niks meer als ik dat spel er in stop. ook andere spellen starten niet meer op..:confused::confused:
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    4 Rode lampjes betekent dat je AV/Component/VGA Kabel er niet goed in zit. Het beste is gewoon even MS bellen. Ïk zou het nog even een paar daagjes aanzien, en als hij het probleem blijft herhalen, je 360 laten maken. (Mits je dan die tijd nog geen RRoD hebt gehad)

    Open je disctray eens, en kijk eens of er stof in zit? Misschien heeft je console last van stof.
     
  3. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd al geprobeerd om eventuele stof weg te blazen in mijn xbox, maar dat helpt niet...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, misschien is de laser van je Xbox 360 kapot. Haal eens de kabels eruit, er weer in, start de 360 op, plaats de cd erin.. Misschien dat dat helpt.
     
  5. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het geprobeerd maar helaas nog steeds niet verholpen...=(
     
  6. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren de Limited Edition van Mass Effect binnengekregen, maar na een aantal minuten spelen, gaat het stofzuigergeluid van de Xbox 360 weg ( disc stopt met draaien ? ) en daarna gaat hij terug naar het dashboard. Bij andere spellen is dit niet. Ligt dit nu aan het spel of aan de Xbox 360 ?
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    hmm ik heb dit ook ..alleen bij mij doen alle games het niet meer cd's draaien gewoon niet meer !
     
  8. donky

    donky 2fast 4you

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Avontuur met de 360 is een regelrechte ramp... 3 maanden geleden kocht ik mijn eerste. Na een maandje spelen deed het beeld het ineens niet meer, raar want ik had mijn 360 NOOIT verplaatst. Achja balen maar met goede moed terug gebracht naar media markt. 2!!!! Maanden later kreeg ik het antwoord: U mag een nieuwe mee nemen. Naja beter laat dan nooit. De nieuwe xbox aangesloten en ja hoor die is ook kapot. Problemen met de disc drive!!!! Wat is Microsoft toch een uitermate slecht bedrijf. Voor 359 euro verwacht ik heel wat langer met mijn gloednieuwe xbox te kunnen spelen dan een half uurtje....
    Dus Alsjeblieft, koop GÉÉN 360!!!!!!!!!!!!!! als je er nog geen hebt maar betaal liever iets meer voor een PS3 want je krijgt er alleen maar problemen mee. Echt waar geloof me!!!!!!!!!!!

    Groeten,
     
  9. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatste week een probleem gehad:

    Mijn xbox heeft krasjes gemaakt op Fifa 08 en dat doet ie nu niet meer maar mijn fifa is wel kapot? Kan ik daar nog garantie over krijgen ofzo? Want dit is wel lullig zo...
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb ik met een aantal games, alleen hij ik kan wel gewoon verder spelen.
     
  11. Zorro007

    Zorro007 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een aantal dagen een heel raar probleem. Telkens als ik PES 2008speel valt de Xbox even uit, en start hij opnieuw op. Het spel start hij niet opnieuw op, want ik kom altijd in het dashboard terecht waarna ik de xbox weer opnieuw moet opstarten en dan kan ik weer spelen. Maar na een tijdje zal hij dan toch wel weer uitvallen. Heb mijn beeldscherm al op PAL-50 gezet, maar dat werkte niet. Geen idee waar het aan kan liggen, zitten ook geen krassen op de cd.
     
  12. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    speelde gisteren pes 2008 en hij liep vast nu branden er 3 rode lampjes en krijg helemaal geen beeld meer alleen het lampje rechts boven brand niet rood wat nu te doen volgensmij zit er geen garantie meer op

    wat kan het probleem zijn
     
  13. skatingmark_99

    skatingmark_99 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees hier dat dat krassen probleem nog steeds aanwezig is. Als ik nu een xbox 360 arcade koop (wat nieuwere versie, november 2007 uitgekomen), loop ik dan een groot risico om een zelfvernietigend apparaat te kopen, of maken ze echt ngo steeds krassen en raken ze nog steeds overhit?
     
  14. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    lees startpost
     
  15. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het misschien kunnen helpen als ik het spel terugopstuur en ruil voor een ander exemplaar van Mass Effect ?
     
  16. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op een andere internetsite gelesen dat bij mass effect veel disc errors etc voorkomen bioware sei dat se een oplossing gaan proberen te vinden. ze vertelde dat je het beste je mass effect bij de winkel kon ruilen voor een nieuwe
     
  17. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of ups op maandag bezorgt?
     
  18. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk et wel..
     
  19. larstheking

    larstheking Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik heb een vraagje.. mijn xbox is nou vanaf de 12e weg, nou is het de 25e , mijn eerste keer dat ie kapot is , wanneer kan ik hem "ongeveer" terugverwachten, er zijn mensen met wat meer ervaring als ik, en aangezien xbox support vaak maar wat raak lult wil ik het ff van betrouwbare mensen horen;)
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Bellen, als ie klaar is krijg je een nummer van ups van ze.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina