Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    thanks

2. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je erg vaak bij grote games.Mischien omdat tie dan op volle toeren moet draaien?Hoop voor je dat tie snel terug is :).Vind de game tot nu toe toppie :)

3. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem:)

uhhm denk niet dat dat het geval is bij AC deed ie al raar maar bij mass effect ging hij dood:'-(

Time Of Death: 18:27:9

4. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... daar krijg je iig nog garantie op...

Bij mij heeft ie Fifa 08 kapotgemaakt en nu doet ie weer normaal, alleen Fifa is wel kapot....

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan iemand mij helpen met het vinden van planeet aarde? Of iig onze maan aangezien ik gehoord heb dat je niet op aarde kon landen maar wel op de maan.

Ik heb overal op de galaxy map zitten zoeken maar ik kan et gewoon nergens vinden.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Local Cluster >> Luna (klein wit bolletje naast de aarde)

Edit:// Inmiddels 16 uur erop zitten, level 31, 1.300.000 credits en moet alleen Noveria nog. Maar DAMN wat blijft deze game vet \o/. Ik ga nu ALLE side guests doen voordat ik Noveria ga doen omdat ik niet weet of je dan al bij het einde zit en dat risico wil ik niet lope :eek:.

Over de teammates:
    Zo heb je er nog 6, dan 4 en nu weer 5. You gotta love it! :cool:

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. Kimi

Kimi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net uitgespeeld in een kleine 17 uur, ik heb wel het hoofdverhaal gevolgd dus ik ben maar op 4 planeten geweest, maar als ik zeg maar door space travel zie ik ontzettend veel planeten maar ik kan er niet op landen... Ligt het aan het spel dat je maar op een bepaald aantal planeten kan landen? Meestal kan ik niet landen of staat er Survey. Wil het voor de 2e keer spelen op hardcore. En dan wil ik alle missies doen die er zijn.

8. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan bij elke winkel verkopen. Je klikt dan gewoon op buy items en in dat schema moet je met je left stick naar links gaan en daar kan je verkopen. En noveria is niet het eind:)

Spoiler lezen als je voorbij de water/zand planeet bent:
    Waarom schiet asley nou weer die krogan van mij dood:mad: Echt kut hij was de beste van mijn team met 400 leven. Schiet ze hem dood :mad: :mad: :mad:

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  9. Farkaed 0172

Farkaed 0172 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jammer:'-(
    Maar Mass Effect is gelukkig nog krasloos:)

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hoe denk je dak aan die 1.300.000 credits kom :+ Over je spoiler:
    Persoonlijk maakte me het niet uit maar toen ik erachter kwam dat zij hem neerschoot (probeerde hem te redden). Toen heb ik de game ff geload zodat ik het zelf kon doen :+. Hij valt alleen te redden als je charm erg hoog is en dat was het toen nog niet, drm heb ik alles nu maar op max gegooid wat betrekking heeft op de dialogen. Als je aan het einde van het level komt zal je nog wel iets meemaken maar daar kom je zelf wel achter

Spoiler over je opmerking van Noveria:
    Als je alle planeten hebt afgerond ben je dan nog steeds niet klaar? Want in dat geval probeer ik Noveria misschien eerst nog even. Ik heb nu elke planeet/cluster gehad voor de missions en dacht dat ik alleen Noveria nog moest zodat ik genoeg bewijs heb dan

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zo heerlijk in deze game hoe je gewoon side missies kan doen en hoe diepgaand die eigenlijk soms kunnen zijn.

Zo liep ik rond in Citadel gebied en ik moest van iemand een bepaalde deal sluiten, allemaal mods...die most ik bij een Krogan weghalen...eenmaal in gesprek met de Krogan kon ik ervoor kiezen om gewoon de deal te sluiten OF hem te arresteren wat dus op een shootout uitdraait..maar dat is gewoon TOF.

12. Jelmen

Jelmen Capo

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je van de citadel weg?

13. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je spectre bent geworden ^^

14. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu noveria en liara's dig site en die planeet met allemaal palen in de lucht gedaan. Maar kan je die zand planeet ook eerst doen en dan noveria want dat wist ik niet. Maar ik ben nu de hele tijd bezig geweest met de main quest en ik ben 9.5 uur bezig. Dus het zal wel niet het eind zijn.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Iemand ook zo veel last van vastlopers en unreadable discs of niet? Ik heb er echt mega last van. ;):mad:

16. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nog niet gehad alles werkt hier perfect.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Lucky you, ik word er kotsmisselijk van en had er een review over moeten schrijven. Het word me nu onmogelijk gemaakt doordat ik er nog te weinig mee heb kunnen spelen. Veel plezier dan maar met het spel Freezing Aron.

18. aaron88

aaron88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel eens dat ie ff vastloopt tijdens het laden, maar echt gewoon bevroren dat niet, gelukkig niet.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik blijf nog steeds bepaalde dingen niet snappen. Ik ben dus een Vanguard, heb een paar side missies in de Citadel geklaard nu en ik heb ook het Hydra II armor nu (medium) en een paar shotgun upgrades toegepast en ook voor de pistol.

Maar ik ben na LANGE na nog niet sterk genoeg voor de battles buiten de Citadel....ik kan verder niet veel dingen in de shops vinden in de Citadel waar ik iets aan heb..any advice?

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hopelijk gauw een update en anders mijn disc laten ontsmetten en repareren bij Gamemania in Leeuwarden. ;):9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina