Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bij die battles gewoon veel achter dingen schuilen en vooral je krachten gebruiken, die zijn echt heel goed.

2. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    inderdaad, alle krachten gebruiken via RB, bergeet ik ook nog wel eens :+

3. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik start hem net op en er stond new downloadble content availeble maar ik klikte te snel op rezume dus kon het niet echt goed zien.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    mijn lan-verbinding vanaf deze pc doet het niet :{ als het zo is maar ff met me 360 naar beneden.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou kijk, dat bedoel ik niet eens persé.
    Ik bedoel meer, waar en wat kan ik het beste kopen bij shopkeepers?
    Ik heb nu zo'n 5000 credits.

Ik hoef tijdens een battle maar even mijzelf te tonen aan een vijand en ik ben dood voordat ik het weet.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    met 5000 kom je niet erg ver, naarmate je meer side missies doet en hogere level hebt ( ben nu lvl 23 door alleen maar side missies) dan krijg je vanzelf genoeg geld om armor te kopen of je vindt het tijdens zo'n missie.

Ik ben nu op de maan :D echt gaaf!

7. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook echt net in de citadel en ben level 3 :+ Ik verken echt ALLES! Vind ook echt vet gave dingen soms! Maar geld...is echt een MAJOR probleem!! Hoever ben ik nu trouwens in spel zelf?

P.s. Spel rules! \o/

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Cool,maar vrij leeg daar zeker he? :)

Dus gewoon met de storymode verder of side missies op die andere planeten doen , en dus via die manier geld verdienen? of gokken bij Flux natuurlijk. Maar ja....

9. Kyo

Kyo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Na 8 uurtjes in deze game gestoken te hebben, kan ik wel stellen dat dit net zo'n grote teleurstelling is als AC. Ik herinner me nog hoe mensen in deze topic in hun vuistjes lachten toen AC niet zo goed bleek als verwacht... nou, ik, en ik denk nog wel meer mensen hier, hadden ook heel wat meer verwacht van ME... wat een teleurstelling zijn de beide grote releases zeg.

10. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de AI van je teammaten niet erg hoog is... ze zijn een stuk sneller dood als mij :emo: (Ik heb vrijwel altijd Tali en Garrus mee), en lopen zo vaak door mijn "field of fire" heen.... Of gaan gewoon voor je staan =(

11. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent ook de held he... anders doen je teammates alles

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow.. net wat planeten bezocht en wat dingen ontdekt, nieuwe voorwerpen, guns, armor, side missies, etc.

De game wordt steeds beter.. zit nu op 8 uur en ik heb nog niks gedaan aan de main mission sinds ik van de citadel af ben.

Echt geweldig.. ongelovelijk diepgaand ook, upgrade systemen, alle info van planeten en rassen, het is bijna te veel.

13. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Haha... daar heb je een punt, maar zoals ze nu zijn... dan kun je beter een one man army spel maken... zoals Oblivion...

Als je toch een squadfunctie maakt, zorg er dan op z'n minst voor dat ze niet de hele tijd voor je neus springen...

Kan ik ze eigenlijk ook persoonlijk neerschieten? Nog niet eens geprobeerd eigenlijk... dat kan ook verklaren dat ze zo snel dood zijn, als ze steeds voor mijn neus springen.

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar wel te weinig non-missie planeten waar je op kan landen. leuk hoor dat je er info over kan vinden enzo...maar ik wil het verkennen.

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  15. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    OVer die teammaten ben ik het niet helemaal eens, want als jij ze goed orders geeft ben ik blij dat ze met je mee zijn gegaan... Ze killen redelijk veel voor me :)

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu een Lift move..die is echt gaaf zeg.

Nog wat dingetjes die mij wat onduidelijk zijn...

Als je in het equipment screen upgrades aan je shotgun bijvoorbeeld toevoegt..dan zie ik 3 icoontjes staan bij het equipped icon, twee zijn upgrades en de derde is leeg, en die blijft leeg..maar ik kan zo te zien 3 upgrades toepassen, waarom pakt ie de derde niet?

En wat zijn eigenlijk Biotic amps?

17. t-ayfun

t-ayfun Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er in dit spel ook een Online fuctie ?

18. XI Jptje NL XI

XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dat je binnekort content kan downloaden.Of dit betaald moet worden is nog niet bekend,maar reken van wel.

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ben nu gewoon even verder gegaan met de story. Zit nu in Feros..mooi daar hoor. Maar gek genoeg vind ik battles tegen Geth helemaal NIET moeilijk.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan natuurlijk ook.:)

Je kunt de AI van je team-members enigsinds aanpassen....geen idee hoeveel effect dit werkelijk heeft, maar het kan in ieder geval..._0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina