komen er nog gave RACE games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door mamamias, 25 nov 2007.

  1. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg mij dus af of er nog gave racegames uitkomen op de 360?
    Ik snak naar een vervolg op RalliSportChallenge 2.
    Ik ben niet echt te spreken over DIRT. Vind ForzaMotorSport te eentonig worden.

    Waarom maken ze niet iets zoals GrandTourismo!

    Ik ben zeer geinteresseerd in klassiekere race/rally bolides en dito circuits.
    Ik kwam toevallig op de site www.virtua-lm.com maar weet dus echt niet wat dit inhoud, weet iemand hier iets meer van?
    Is het een (PC) game?

    Ik hoop op zoiets. Of komen er misschien nog nieuwe circuits en auto's bij voor ForzaMotorsport 2 dat iemnad weet?

    Lees het wel weer, alvast bedankt voor jullie reactie's.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Forza kan je vergelijken met Gran Turismo.

    Voor de rest zijn er deze maanden PGR4, Sega Rally en NFS Pro Street uitgekomen. ;)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik denk echter dat die games je boeien, of wel? Want je zoekt iets realistisch met veel afwisseling wat daardoor neit snel saai word?
    Dan kan ik je eigenlijk neit helpen! :eek:
     
  4. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, rallisportchallange..?
    Misschien sega rally zoals al gezegt is, allebei rally toch =D en aangezien dirt je niks lijkt..
    Wat je ook kan doen is gewoon alle demo's downloaden van marketplace van racegames en kijken of er wat leuks tussenzit. Ookal is het een oud spel, je hoeft toch niet alleen nieuwe te halen ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  5. Hezzel

    Hezzel Peace in my Panties

    Berichten:
    416
    Leuk Bevonden:
    1
    nou als je het mij vraagt zijn er al genoeg pgr. nfs. etc
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Er zijn de laatste tijd superveel racegames uitgekomen.. FlatOut, Forza 2, PGR4, NFS:proStreet..

    Ik weet alleen dat volgend jaar nog Burnout: Paradise komt, maar voor nu zijn er zat racegames voorhande.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    RSC3 zie ik ook liever komen dan welke race game dan ook. Flatout: UC is wel een erg toffe racer, vooral als je van Destruction Derby achtige races houd.

    En Sega Rally (die nieuwe, de oude serie was doop) kan je echt niet gaan vergelijken met een van de beste arcade racers van afgelopen gen genaamd RSC. :b: Zelfs Dirt kan daar niet aan tippen.

    Ooit lang geleden heb ik nog een topic geopend over RSC3, en alle speculaties in die topic gegooit. Waaruit later bleek dat Dice niet meer aan een nieuwe RSC gaat werken, maar het is allemaal de beslissing van Microsoft Game Studios.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Over een tijdje Midnight club: LA. Die titel zeker in de gaten houden.
     
  9. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van offroaden houdt en je DiRT niks vind, is MX Vs. ATV Untamed misschien wat. Het is geen rally game, maar wel vet om te offroaden met veel verschillende voertuigen. Komt in december uit, de demo is al downloadbaar. :)
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    aanbod is groot genoeg lijkt mij.

    Dirt,Forza,PGR4,Sega Rally,NFS
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat vraag ik me ook vaak weleens af aangezien racegames niet meer zijn als wat ze waren,Forza 2 en PGR serie zijn het ultiemst op de 360 en test drive unlimited kan ik je ook aanraden als je die nog niet gespeeld mocht hebben.:)

    Maar de toekomst belooft weer mooi te gaan worden.

    Test drive unlimited 2

    Forza 3

    Burnout Paradise

    Need for speed 134ste deel lol
    Pro street niet aan te raden.

    Ook zullen er games gaan komen die sterk gaan lijken op Project gotham maar dan wel op een andere manier en naam.
     
  12. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit met smart te wachten op TDU2:b:
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar:

    - Burnout paradise
    - Race Driver one (van codemasters)
    - GTR (hopelijk nog niet geannuleerd)
    - F1 game (gerucht)

    PGR4 is geweldig, sega rally is erg goed.. kortom keuze genoeg binnenkort, en als je echt een game zoals gran turismo wilt hebben, moet je wachten tot /junijuli volgend jaar en een PS3 kopen, want dan komt die ongeveer uit op de PS3... ik ga hem zeker halen dan, GT blijft een koning onder de race games.
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Het ligt eraan wat je onder koning vind verstaan, als ik de topicstarter begrijp wil hij toch echt een game die in de buurt komt van RSC. Maar waarom hij dan wel een GT wil zien op de Xbox snap ik niet, want GT is net zo eentonig als Forza, maargoed dat vind ik dan he.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  15. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar wacht even,wel is het zo dat Forza competition biedt met denkende tegenstanders,en dat was bij Gran Turismo altijd het zwakke punt.

    En daarnaast is Forza wel algemeen uitgebreider,zo kun je in GT ook niet je wagen bestickeren en dat is wel wat belangrijk is voor online om je te onderscheiden en daarom hoop ik dat op de PS 3 iets aan gedaan word ook met tegenstand en dergelijken.
     
  17. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Oehoe ik ook zeker, aan TDU heb ik al 10 maanden veel plezier beleefd! Release zal denk ik jammer genoeg niet maart 2008 zijn maar veel later.

    Niet mijn smaak, dat underground gepimp, LA is ondertussen al een zoveel gebruikte stad en Midnight Club is ontzettend arcade. Ik wil simulatie (TDU2, MX Vs. ATV, Forza 2, Race Driver GRiD)!
     
  18. Drogba

    Drogba Guest

    Binnenkort kunnen we nog een racegame verwachten van Codemasters, Race Driver.

    Screens zien er in ieder geval zeer goed uit, natuurlijk wel prerendered en al dat gedoe.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    binnenkort? gast die komt in de zomer 2008 uit, als het nie later is :D
     

Deel Deze Pagina