Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die vallen inderdaad mee, die mercenary's zijn veel lastiger.

nee, je kan ze niet neerschieten en je kan veel doen met je squad hoor.
    bv. laat je ze ergens achter schuilen en op een vijand schieten terwijl jij flankt.

best wel leeg ja maar toch wel vetjes.. het beste is om missies te gaan doen, side of main.
    waar zijn die 3 icoontjes? als je X drukt dan kan je weapon upgraden en als je dan naar rechts gaat kan je ammo upgraden voor dat wapen.

Biotic Amps is een apparaatje ofzo waardoor je die krachten beter kan besturen. want die biotic powers zijn eigenlijk krachtvelden aangestuurd door je hersenen.

Edit: Dit is van de officiële mass-effect site als je daar je game registreert.
    Wel handig:

Laatst bewerkt: 25 nov 2007
  2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Soms heb je ook gesprekken met mensen en dan zie je donkergrijze tekst staan die je helaas niet kan kiezen dan. Gisteren had ik een sidemissie en ik zag toen van die tekst die je niet kan kiezen...maar het liefst had ik die wel gekozen, want dan was ik misschien nog vrienden geweest met een bepaalde krogan en had hij nog geleefd :p

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Als je naar het Equipment scherm gaat, zie je rechts van je character je equiiped item staan, in mijn geval nu een Scimitar III shotgun, eronder staat
    Elkoss Combine en daaronder 3 vakjes, 2 zijn icoontjes en ernaast is een leeg vak...en die krijg ik ookniet gevul, al kies ik voor Upgrades.

4. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je daar niet voor kan kiezen komt door eerdere keuzes die je hebt gemaakt in het spel. Dat is het mooi vind ik, je krijgt ook echt andere paden afhankelijk van je keuzes.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige graphics ook hoor. Echt waar je ook komt, space stations, space ships, fantastisch gemaakt gewoon.

Zit nu in een dik geth gevecht, echt tof..ze blijven maar komen die gekken , geweldig.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    die Wrex loopt trouwens wel geinig, het lijkt net alsof hij fakking nodig moet schijten.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nu al hoe je de camera in battle mode kan veranderen van rechts over de schouder naar links over de schouder??

8. Drogba

Drogba Guest

Ik zit nu op zo'n planeet ergens in Artemis Clau, ik zit helemaal achterin nu en kreeg een cutscene waar Geth's werden gedropt, na de cutscene kan ik zo'n 2 seconden lopen en ga al geljik weer dood door een rode laserstraal, kan ik hier nog iets doen?

/Mod Als je verder in het spel zit, gebruik dan AUB spoilertags voor de anderen die nog niet zo ver zijn :{ - the matrix

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    WOW...wat is dat stuk in Feros na die lift vet zeg,meer zeg ik niet. GEWELDIG mooi.
    Exogeni,meer zeg ik niet...maar dat ziet er WREEEEEEED uit zeg, wat een graphics.

10. Drogba

Drogba Guest

Ja maar heb je misschien tips voor dit stukje gevecht ik ga al dood na de cutscene kan niet eens wat doen.

En dit is volgens mij geen Feros.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Is dat stukje met de Mako? ..zo ja..shouldn't be any trouble :)

Kom je trouwens nog terug op Eden Prime? Want ik kan me herinneren dat er dingen waren waar mijn skills toen nog te laat voor waren.

12. Drogba

Drogba Guest

Nop dit is dat stukje waar je na een bepaalde stukje uit de Mako moet stappen omdat die niet door de weg past.

Maar ik heb de battle al gewonnen, het waren die 4 potige aliendingen die op de daken plakken en zo, als je te lang op dezelfde plek blijft laden ze zon rode laser op je af.

13. eprode

eprode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nope, dat is het einde van het spel :)

14. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het verklappen van het einde.

En hoe lang duurt het spel ongeveer?

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het einde....suuuuuuuuuure...joh dit is de allereerste echte story missie nadat je specte word.
    tuurlijk is dat het einde niet......

Er zijn nog zeker 2 a 3 story mode planeten waar je heenkan..dus hoe zou dit nou ingodsnaam het einde kunnen zijn...vat ik niet hoor.

16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het maakt niet uit waar het is, spoiler tags aub!

HTML:
    [spoiler] tekst [/spoiler]

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik had amper tot niks gespoilt, maar goed volgende keer doe ik dat.

18. Drogba

Drogba Guest

Gelul dat van eprode, het was de missie waar ik Liara moest vinden dat blauwe meisje, op het eind kom je een Krogan battle master tegen als je boven bent met de lift maar het is zeker niet het einde van het spel.

Ik heb net een nieuw human armor gehaald van 25000, Scorpion IV. Mijn probleem is alleen dat ik hem niet aan kan doen, waar moet ik precies naar kijken? Staat nergens * required of iets dergelijks

Laatst bewerkt door een moderator: 25 nov 2007
  19. aqwwqa

aqwwqa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje voor degene die ME al hebben : Zijn er meerdere eindes ? Op de ene site staat van wel en op den andere van niet !?

20. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar in Nederland de strategy guide te halen ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina