De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat vind je ervan? Ik moet zeggen dat ik HD-DVD's en Blu-Rays echt fantastisch vind op de 40V3000. Maar ook gamen is héél erg mooi.

    Standaard TV hebben we nog niet aangesloten, zal binnenkort voorlopig even schotel worden denkik. Ben benieuwd hoe dat zal zijn.

    /p.s. ik ben al té erg te wennen aan 40". Zit nu tijdelijk maar op 1,5 meter maar het mag van mij nóg groter in de toekomst, wegens het gigantische detailniveau :+
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Echt onwijs cool, sinds gister staan dus moet nog de kleuren instellen en alle opties ontdekken maar gewoon 'out-of-the-box' 300 gekeken op hd-dvd en damn, echt te vet. Lekker 5.1 geluidje erbij.. dat ik ooit normale tv heb gekeken :lol:.

    Anyway, nu nog de bon opsturen voor een... ps3... :+ Hordo met een ps3.. ach ja :cool:
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ook dan :cool:

    Spidey 3 op BluRay is ook heel erg mooi. F1 en Motorstorm vind ik wel tof, maar zou ik zelf niet gekocht hebben. Ruilmateriaal dus. Krijg alleen geen Japan PSN account aangemaakt (al die gekke tekens), want ik wil zo graag de GT5: Prologue Demo hebben :mad:

    Uncharted wil ik wel denkik, voor kerst ofzo. Verder hoef ik nog even geen PS3 exclusives. Maarja, hebben is hebben!
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Precies, ach leuke eye-catcher naast mijn zonet bestelde xbox elite met HDMI \o/. Wel leuk om te weten dat áls er exclusives zijn, dat ik ze dan gewoon kan spelen op de ps3 :+ en dat ie natuurlijk niks heeft gekost _O_

    Anyway hoe heb jij kleuren ingesteld enzo? Ik denk eraan even die thx installer te gebruiken, die zorgt wel voor mooie kleurtjes dacht ik zo.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De prijs van de PS3 zal wel bij de prijs van de tv zijn ingecalculeerd! :+
     
  6. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE40N87

    De LE40M87BD Full HDTV is ontworpen voor een optimale kijkervaring. Waargemaakt door de 1080p resolutie en diverse technieken, waaronder Super Clear Panel. Hierdoor geniet u van 2x scherper beeld dan standaard LCD-TV’s en levensechte kleuren. Met de optionele Auto Wall Mount positioneert u het scherm met de afstandbediening in de ideale kijkpositie.

    of de Samsung LE37M86BD beide 1200 bij It's

    maar 40'' samsung fullHD voor 1200 is toch goede prijs, is deze TV goed vergleken die 37'' want die was ik van plan vandaag te halen maar toen zag ik die 40'' staan even duur :confused:
     
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Valt mee als je hem nu online beteld krijg je hem voor 1400 euro oid dan kun je niet met de bravia actie meedoen en vaak met verzendkosten en alles nog duurder. Kun je hem ook nietff meteen terugbrengen als er iets mis mee is ook. Dus ik heb bewust gekozen voor in de winkel kopen. Hj was 1999, iets afgedongen naar 1700 met ps3 actie, lijkt me een goede deal :)
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Laat de LE37M86B maar links liggen bij It's want je betaald er veelste veel voor.
    Deze LE37M86B is al tekoop onder de € 950
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    netjes 1700 komt bij mij niet veel voor;) tenzij je keihard schreeuwt en jankt en me smeekt:+ dan geef ik je hem goedkoper:)
     
  10. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Wat aardig van je :+ gelukkig werk je niet in lelystad :cool:
     
  11. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm is dit geen goeie actie ?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk bij Philips eventjes heel goed uit.
    Philips heeft namelijk 2 soorten FullHD's .

    1. Alleen panel is 1080p , maar de aansluitingen ondersteunen maximaal 1080i.
    2. Zowel panel en Aansluitingen ondersteunen 1080p.
     
  13. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net van een Samsung LE27 naar een Samsung LE32 gegaan, en tevens van 480p naar 720p (720p>1080i, maar dat kan ik ook instellen :9).

    Gratis en voor niets, ook. Ben echt superblij. :cool:
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb het voorlopig even op het oog gedaan, wel zo natuurlijk mogelijk. Niet overmatig veel backlight, brightness, extra kleur etc. Houd ik niet van en geeft ook een onnatuurlijk, onrustig beeld.

    Die THX installer, hoe werkt dat en waar kan ik die vinden?
    Heb me wel ingeschreven voor een ISF tour, waarbij ze het scherm komen calibreren begin januari. Maar zag dat het 200,- kost als ze langskomen, dus neem het scherm een keer mee als ik in de buurt ben, dat kost 80,-.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Staat o.a. op de pixar dvd's zoals finding nemo en ratatouille
     
  16. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooww zo sneaky... thankss ik zal er voortaan goed opletten :)
     
  17. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Ja de THX installer zit op Star Wars en alle films met THX, kun je scherm calibreren enzo. Kunt overigens ook die Halo 3 disc gebruiken bij de legendary dus ik vroeg me af welke jij had gebruikt, maar dus op gevoel? Nice :) Ik ga morgen de installer ff draaien, duurt wel ff voordat je alles goed hebt :mad:
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Philips vermeld het heel duidelijk op hun site.

    De grootste smeerlappen zijn de winkels.
    De plakken op een LCD (alleen panel 1080p) wel een sticker met FullHD.

    De Philips 37PF9731D wordt verkocht als een FullHD LCD.
    Het scherm heeft een breedbeeldresolutie van 1920 x 1080 pixels.
    Maar kijk je vervolgens naar de Videoformaat dan ondersteund deze LCD 1280 x 720p , 1920 x 1080i.

    Loop nu regelmatig te klooien met de instellingen van LCD.
    Eigenlijk zal je voor iedere aansluiting analoog , VGA , Component en HDMI andere insteliingen moeten heben.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik merk inderdaad dat de instelling voor bv mijn hd-dvd speler niet altijd even mooi is voor bv de 360 of PS3. Elk apparaat vergt toch weer net andere instellingen (terwijl ze wel alledrie via hdmi poorten aangesloten zijn).

    Heb net trouwens de nieuwste firmware van mijn Toshiba HD-XE1 binnengehaald waardoor ik nu HD-DVD op 1080p24 kijk. En de fantastische openingscene van Poseidon waarbij de camera over en rond de boot vliegt is nu wel even een tikkeltje fijner om te aanschouwen :) Ook de PS3 heeft de 1080p24 update al binnen. Mooie tijden om film te kijken zo!

    Ga ook eens wat calibratie dvd's regelen dan.
     
  20. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 legendary hmm vertel eens :p

    Ik wil mijn LCD tv ook nog wat beter instellen en heb Halo 3 liggen maar waar kan ik dat menu of optie vinden dan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina