Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Weet iemand een romance subplot te vinden? Heb nou al zo veel discussies gehad maar heb er nog nooit naar toe kunnen sturen en wil die achievement wel 8)

2. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien heb je een te lelijke kop voor je character gemaakt :+

3. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Neuh want Sha'ira vond me wel goed :+

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja... je kunt niet altijd succes in de liefde hebben :9. Maar ik heb geen idee, ben er zelf ook nog niet.

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Eh? Mijn vraag is dan? Zijn er dan nog wel vijanden? En side quest? Of is alles foetsie? Zoniet? damn dan is deze game vet...ben nu 6 uur bezig en ben net uit de citadel en dan heb ik nog een paar side quest overgeslagen! Dit spel is zo vet....._O_

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Kyo legt niet uit wat hij teleurstellend vindt, behalve dat hij teleurgesteld is. Zolang hij geen onderbouwing geeft kunnen we dus weinig doen met zijn mening.

7. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    weet iemand hoe ik door die "backdoor" kan bij Noveria? ik moet toestemming hebben maar met wie moet ik dan praten?

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik dacht ooit eens een filmpje gezien te hebben waar de speler de game als het ware pauzeert. En terwijl alles stilstond liet ie zijn teammates naar plekken toe rennen voor cover en schieten op vijanden enzo tijdens combat. Maar ik kan dit alleen met magic doen. Dat je zo'n rood icoontje op de vijand ziet...maar kan dit niet meer dan ofzo?

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je stats houd je maar alle quests en side quests worden gereset. Dus met het verhaal moet je opnieuw beginnen maar je stats bewaar je.

10. Drogba

Drogba Guest

Ik heb net de sidequests gedaan in Armstrong Nebula of zo, moet je 4 planeten afgaan en op elke planeet de Geth outpost vernielen, bij de laatste krijg je te horen dat er een grote mainbasis is ergens, maar waar?

Iemand deze quest al gedaan?

11. loeno

loeno Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan het ook online?

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel vet! Dus wat je wil zeggen is dat ik dan veteran kan doen met de stats waar ik gestopt ben toen ik klaar was op normal? Maar ik kan ook gewoon verder als ik klaar ben met main in normal?

13. Drogba

Drogba Guest

Edit: Ik zie net dat er een extra planeten zijn bijgekomen genaamd Grissom. Ik zie hier alleen maar 3 planeten staan en kan nergens landen.

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volges mij moet je daar op een klein pokke maantje landen :+

15. Drogba

Drogba Guest

Haha ja ik zie het, ik zat al te kijken misschien is dat ook een planeet en inderdaad ja. Ook heb ik daar bovenin ergens een asteroïde gevonden, kun je daar nog wat mee?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Williams en Tali' op alle missions. Williams full Assault rifle skills en Tali Full shotgin skills. Carnage :p

17. Drogba

Drogba Guest

Wtf, allemaal rare geluiden op dit planeet, ik dacht steeds dat het van buiten kwam.

18. myHighness

myHighness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de tekst ook goed te lezen op een niet-HD tv? Bij veel spellen is de tekst niet zo goed te lezen, en bij dit spel lijkt het me nogal gaan storen!

19. Zeloot

Zeloot Unity the Verb

Leuk Bevonden:
    0
    welke romance plots kan je eigenlijk doen als je renegade bent? kbdoel... kheb geen zin om paragon points te krijgen...

20. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu op die planeet waar je die vrouw van saren ofzo tegekomt, en elke keer als dat gevecht start word ik dik gepwnd door die gaste. ik ben nu lvl 14, zou ik eerst wat lvl's hoger moeten gaan om dat gevecht te winnen of ligt het gewoon aan mijn 'skills'?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina