ik heb um alvast gedownload!!!!\o/Maar moet nog wel de game kopen.Want die k..winkels hier in zaandam hebben um niet en gaan um nie krijgen ook!!Want ze zeggen dat ie uitgesteld is.Daarom hebben ze die game nog niet.Maar weet iemand of nieuwe games met veel korting op de gameplay worden verkocht??Of kan ik beter het spel nu online gaan kopen.grtz
Ik lees net op het gamefaqs forum dat de stemmen nu wel japans zijn, maar 'grunts' en alle andere geluiden die de karakters maken tijdens vechten, sliden, whatever, nog gewoon engels. dus dan hoor je de japanse stemmen afgewisseld met engelse 'kreten' zeg maar!? Laat ons even weten hoe goed het nu is, of dat het half-assed is gebeurd...
kzou dat niet kunnen vertellen, heb de game nog niet, ik ga m nog wel een keer halen, mr ik ben nog wel even zoet met assassins creed, mass effect komt er ook nog bij later, en van de kerst ga ik mario galaxy halen, ik melde het alleen dat de japanse stemmen er nu staan als DLC, omdat ik het toevallig zag op marketplace vanmiddag
Filmpje van de Japanse stemmen. Ze laten wel geen gevecht zien . Heb al ff in Konoha rond gelopen en de NPC's zeggen ook iets in het Japans als je tegen/langs ze loopt. Ik zal vanavond of morgen eens horen of er in de gevechten Japans of Engels wordt geschreeuwd.
Je leest hier maar weinig over het spel, maar die singleplayer vond ik echt fantastisch. De enige reden dat ik het spel niet meer heb is omdat de online modus tegenviel. Maar qua singleplayer heb ik echt genoten.
Het is niet half-assed hoor je hoort Sakura zelfs kreten roepen als haar "Shannarou" catch phrase tijdens multiplayer. Het is goed gedaan zowel in single als in multi. De originele stemmen van deze characters zitten er gewoon in, ik was echt blij om Naruto ,Sasuke en Oro's echte stem te horen. Ik ben verlost van de "Believe it!'\o/
Klinkt goed maar ik had ook ergens gelezen dat als je met een NPC stond te praten dat hij japans terugpraat maar er geen engelse ondertitel bij staat, in andere worden dat je de ballen ervan begrijpt. Klopt dit?
Zoiets had ik ook gelezen ja, niet dat het mij boeit, kijk de serie al zo lang en vaak dat ik de betekenis meestal wel kan dromen.
Ik heb dat zelf nog niet gehad... Ik heb voor missions gewoon engelse ondertiteling "Ik had meeste missies al gedaan maar soms ga ik terug naar oudere savefiles om te zien hoe het in het Japans klinkt.
Nu horen we heel de tijd "Dattebayo" \o/ . De NPC's waar je in Konoha bv. tegen loopt hoor je in het Japans iets zeggen, maar dan zonder ondertiteling. Ga je echter een dialoog aan met een NPC dan heb je natuurlijk ondertiteling.
weet iemand waar je heen moet om in het death forest exame te komen, als ik iemand in de stad het vraag zegge ze niet war Edit: al gevonden
Rond en nabij 10 uurtjes. Moet nu nog alleen die hide and seek side missies voltooien, en dan heb ik 100% van de villagers "happy."
Heeft iemand nog meer een soort van bug ? Ik heb nog niet is alle Hide And Seek minigames gedaan maar ik heb al de achievement van 100% v.d. villagers happy ? Ach ja, wel fijn .