Xbox 360 Elite [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 sep 2007.

1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,
    Ik heb twee vragen: Waarschijnlijk krijg ik volgende week een XBox 360 Elite. Nu heb ik nog een Premium. Is het de moeite waard om mijn huidige 360 te vervangen voor een Elite?

Stel dat ik deze vervang: hoe kan ik mijn bestanden verplaatsen naar mijn Elite? Ik had gehoord dat je heel lang moet wachten op een transferkit... Heb ik weinig zin in. Hoe werkt het met een Memory Unit?

2. Twizzler

Twizzler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu al 3 weken op mijn transfer kit.
    Inmiddels heb ik mijn premium maar verkocht. :b:

3. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?

4. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt aan jezelf of het de moeite waard is.

Ikzelf ben wel overgestapt en vond het wel de moeite waard voor de:
    - 120 gig HD
    - HDMI aansluiting
    - Zwarte kleur

Bestanden verplaatsen kan ook met memory card maar de grootte daarvan is beperkt.
    Je kunt dus niet bijvoorbeeld mappacks of andere downloads overzetten. En zeer waarschijnlijk ook niet alles in 1 keer overzetten.

5. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de kleur zou ik het uit principe niet doen. 120 GIG HD wordt ik ook niet warm of koud van gezien het feit ik (nog) geen Live heb. Zie mezelf trouwens ook geen 120 GIG HD volduwen... Dus ik denk dat ik me (voormalig Premium) PRO editie houd.
    Iemand het niet met me eens? Geef mij dan een goede rede waarom ik het wel zou doen? :thumbs:

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hoe kan iemand het daar nou niet meer eens zijn? Het is jou menig toch, ik kan alleen vanuit me eigen perspectief denken en dat is dus ook 1 van de redenen dat ik een Elite heb, dat is de grote HD die in de toekomst misschien nog wel eens van pas gaat komen door de videomarket place, en ik heb nu trouwens nog maar 55gig op me HD staan. :) Daarnaast ben ik meer te spreken over zijn zwarte uiterlijk wat beter bij mijn tv past.

7. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Heb nu sinds gister de elite. Maar als ik hem aansluit via de HDMI aansluiting gaat mijn tv na een tijdje schokken. Krijg geen normaal beeld. Sluit ik hem normaal aan dan doet ie het perfect. Hoop dat het niet aan me xbox ligt maar aan me tv. Zo hou het mogelijk zijn dat me tv het niet aan kan via HDMI?

8. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ja, zeker als hij al wat ouder is! Wat zijn de specificaties van je TV, en wat zegt de handleiding?

9. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Nou heb de tv nu een maandje of 4 denk ik. Dit zijn de specs van me tv:

JVC LT - 26A70 LCD - TV
    HD Ready
    JVC LCD-breedbeeldtelevisie LT-26A70. Topklasse LCD-TV met een elegant en gestroomlijnd design en voorzien van een HDMI-aansluiting en D.I.S.T., de unieke JVC Digital Image Scaling Technology voor beelden in HD-kwaliteit.
    Specificaties: 66 cm WXGA LCD-scherm met een resolutie van 1366 x 768 pixels. HD ready . Met Digital Comb filter, Widevision Plus, Picture Mode, PAL/SECAM/NTSC-tuner met 100 voorkeuzezenders, 2x 5 W uitgangsvermogen, Hyper Sound Surround sound, FasText-teletekst, T-V Link, sleeptimer, kinderslot, 2x Scart, Component- en PC-ingang. Met afstandsbediening. Wordt incl. voet geleverd. Afm. met voet: ca. B68,5 x H52,5 x D30 cm, zonder voet: ca. B68,5 x H47 x D12 cm. Kl.: zilver.

In de handleiding staat eigenlijk weinig.

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Waar kan ik de transferkit aanvragen/bestellen en zijn er kosten aan verbonden?

11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

bij de xbox servicehelpdesk, nee er zijn geen kosten aan verbonden... of via X-bazaar. alleen bij x-bazaar waarschijnlijk verzwendkosten

12. 911GT2

911GT2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er een zwarte HD DVD drive ooit leverbaar wordt voor de elite?

Nergens op het net kan iemand me er iets met zekerheid over zeggen =(

13. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Beeld en geluid gaat bij mij over HDMI, maar de 360 zet het geluid elke keer terug naar stereo. Kies ik daarna opnieuw Dolby Digital 5.1, dan blijft ie op stereo staan. Dan moet ik 'm eerst op stereo zetten en daarna weer opnieuw op DD 5.1, dan pas pakt ie 'm goed. :confused:

14. 911GT2

911GT2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet de mogelijkheid om het te scheiden via een TOS-link kabeltje... meeste moderne TV's hebben daar ook een ingang voor... ip die manier pakt hij het meestal vanzelf goed.

15. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Oh, op die manier. :) De Elite en de PS3 zijn via HDMI rechtstreeks op m'n receiver aangesloten. Vanaf de receiver loopt er een HDMI kabeltje naar de tv. Het geluid loopt in de eerste instantie dus niet via de tv. Ik kan inderdaad natuurlijk die a/v dongle aansluiten om het geluid over een TOS-link kabeltje te laten lopen. Mja, ik vond HDMI juist zo makkelijk :+ Straks even uitproberen. :)

16. 911GT2

911GT2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik denk dat als je dat doet het geluid alleen over de TV boxen zal gaan.
    Ik wist niet dat je met een receiver werkte. In principe blijft hetzelfde dan natuurlijk gelden, alleen sluit je dan je toslink aan op je receiver IPV op je TV. Zo werkt het bij mij in ieder geval wel, doordat het signaal digitaal is denk ik dat de receiver zelf de beste settings selecteerd... maar dat zou ik ook even moeten testen.

17. Vincent R

Vincent R Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ff staan kijke voor een elite. Met name voor de HDMI aansluiting en voor de 120GB HDD en het zwarte uiterlijk. Maar heb een witte HD DVD speler dus dat gaat niet echt staan!

Ik heb gelezen dat ze weer een nieuwe X 360 gaan uitbrenden met meer opslag geheugen, ingebouwde HD DVD speler en een controller met motion sensor ( six axis)

18. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Als die niet kapot gaat zou dat een wereld-uitvinding zijn, anders is het troep met extra's. Wil best 300 euro extra betalen alleen voor het "niet stuk gaan" gedeelte

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat van die nieuwe Xbox360 is gewoon onzin.

20. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Het wordt tijd dat MS de prijs weer eens omlaag gooit van de o.a. de Elite.. Ik zag vorige week namelijk in de folder van Mediamarkt de Xbox 360 Elite staan voor 444 euro, en de PS3 40GB voor 375 euro, en het kan volgens mij nooit de bedoeling zijn dat een PS3 met een Blu-ray speler zoveel goedkoper kan zijn dan een vergelijkbare Xbox 360.. Een 80GB grotere hardeschijf maakt het prijsverschil iig zeker niet waard, zeker niet als je nagaat dat de Xbox 360 Elite geen (stille) HD-drive heeft.. De Xbox 360 is nu ruim 2 jaar op de markt, dus het wordt wel eens tijd dat ie voor minder dan 300 euro te koop is imho (incl. hardeschijf etc)..

Deel Deze Pagina