Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricardo-paz

    ricardo-paz Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft zin om ff online te spele voeg maar toe ricardopaz14
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Aan het einde zit een checkpoint. Als je daar de hoek omgaat tenminste. Wat ik heb gedaan.

    Je rent de trap af. Je gaat met je granade ding die onder je wapen zit schieten op de eerste 2 gasten. Dus één kogel in het midden en ze zijn dood (dat zijn dus de eerste 2 gastjes die je tegen komt). Vervolgens sprint je de eerste gang links, vervolgens rechts. En daar gooi je gewoon een paar granaten recht naar voren. Vervolgens (einde pad) loop je dus naar rechts toe, en schiet je het kereltje neer aan de overkant. Eerste gangpad links, schiet nog wel die gast neer die daar nog zit als je naar links toe gaat. (als je rechts zou gaan, zou je terug gaan..) En dan heb je je checkpoint.

    Ook op Veteraan ja :) Ga op de rode stip zitten! *Ik hoop dat je me tekening snapt :9

    [​IMG]
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo ga ik het vanavond ook proberen! :) Had al een filmpje bekeken op YouTube, maar nog niet echt de kans gehad om het te testen. Vanavond maar 's doen.
     
  4. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja erg duidelijk, maar als die chinook komt en je moet die gast oppikken zijn er dan niet allemaal enemies bij die burger auto's en het reuzerad die je killen als je die kerel hebt opgepakt?? het zou wel fijn zijn als t gebied rond t reuzerad behoorlijk vrij was van enemies:p
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In het filmpje dat heb ik bekeken van NextGenWalkthroughs, is het laatste stukje kwestie van rennen. De soldaten uit de Chinook beschermen je namelijk ook.
     
  6. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in dat level een beetje achter mijn collega gekropen je wordt minder geraakt en je schiet zelf ook minder alleen wees op tijd met die grenaten terug gooijen :p
     
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    ik heb dat net ook een paar geprobeert.
    maar lukt bij mij niet..
    word er echt gek van|:-

    binnekort maar weer proberen denkik.
    ik heb het nu ff gehad
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon achter MacMillan gaan zitten? 8)
     
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is een prachtige afbeelding... had het zelf niet beter kunnen doen. :thumbs::thumbs::thumbs:
     
  10. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Yo zo had ik het in ieder geval gedaan :p
    Tijdens dat stuk krijg je trouwens 1 of 2 checkpoints. Als die helicopter er eenmaal is is het zo gedaan gewoon rennen als de mannetjes in de helicopter al wat hebben neergeschoten :p
     
  11. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt eerst ff beetje stoom afblazen dan ga ik het zo nog eens proberen, ben daar toevallig wel al 1 keer geweest maar kreeg daar geen checkpoint of dat nou met de tijd te maken heb weet ik niet.8)
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, op veteran my ass!! dat heb ik ook geprobeerd maar die enemies komen gewoon via de linker en rechterflank. achter de botsauto's kan je niet in je rug worden aangevallen
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Nee, maar zodra die choppers die soldaten afzetten kun je ze niet tegenhouden. Het zijn er gewoon teveel. Dus dan moet je vluchten tussen de gebouwen. Dat gaat bij mij ook nog goed, ik word alleen steeds gekilled als ik de Chinook in de verte kan zien. :x
     
  14. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    De mensen in nog fighting in the war room : Volgens mij hebben de chepoints inderdaad met tijd te maken, Met 6 minuten onder aan de trap : Geen chekpoint , met 7 minuten wel.
    Volgens mij ligt het aan de tijd dus als je een chekpoint haalt zit je op schema en anders lukt het je waarschijnlijk niet in die tijd.
     
  15. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270

    okee top man,:thumbs:
    goede plek, ik had het eindelijk gehaald net..
    ik ging nog bijna dood toen ik die gast naar de chopper bracht.:9
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Jezus wat is dit nep zeg :9
    Geef ik headshot met die eerste headshot, gaat die ezel niet dood omdat hij juggernaut heeft >_> headshot moet toch gewoon dood zijn ofniet?
     
  17. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    yessssssss bedankt Metal Mark ben nu echt als een rek door dat veld gegaan, heb in ieder geval het checkpoint gehaald, zal dus vast en zeker met tijd te maken hebben. Supper :thumbs:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Dat heb ik als volgt opgelost:

    Ik zat op de plek die Metal Mark aangaf. Als er een wave van helicopters zit is het even wat rustiger. Op dat moment heb ik al mijn c4 nog. Ik trek een sprintje richting de captain en bezaai heel de weg terug naar de rode stip (dus bij de botsauto's) met c4. Vervolgens op de hoek volhouden tot je helicopter er is en dan alle c4 af laten gaan, gegarandeerd een mooi schoon pad! :thumbs:
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb het zo gedaan, en zo heb ik ook een aantal filmpjes op internet (youtube) gezien.:

    [​IMG]
     
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het niet gehaald maar zo heb ik in iedergeval bijna de heli gehaald:
    Foto ff van metal mark geleend(ik zie je trouwens nooit meer online?)
    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina