dat heb ik ook, maakt mij het nou uit welk spel het is, het is gewoon leuk om een keer met allemmaal mede forum leden te spelen, beetje ouwehoeren enzo.
Vrijdagavond moet ik voetballen, zaterdagavond werken en zondagmiddag voetballen. Dan heb ik nog zoiets als een vriendin die op donderdag moet werken dus doe mij dan maar lekker de donderdagavond
of afwisselend, of is dat te lastig, de 1e donderdag van de maand, de 2e vrijdag, de 3 zaterdag en de 4e zondag of iets in die geest...
Donderdag, omdat ik op vrijdag altijd ga pokeren en op zaterdag meestal uit ga. Ook heb ik vaak vrijdag's vrij dus dan kan ik doorgaan tot in de late uurtjes
Zondag is voor mij de beste dag, want op vrijdag en zaterdagavond ga ik vaak naar de kroeg, of naar vrienden. Maar zondag natuurlijk wel pas vanag half 9, want anders mist iedereen het voetbal.
Ik heb vrijdag gekozen, als games denk ik bijv. veel aan Shooters als Halo 3, CoD4, GoW en dergelijke. (Ik heb er maar 1 van, maar ik denk me even in in andere mensen! xD) Ook zou je misschien kunnen denken aan een maandelijkse dagwisseling? Sommige mensen werken op bepaalde dagen in de avond. (Denk aan jongeren met bijv. de baan vakkenvuller, duurt meestal maar tot 20:00 maar denk aan zulk soort dingen.)