Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Cool!

Heb de game hier al liggen, maar wil eerst Assassin's Creed uitspelen voordat ik me in deze ga verdiepen. :'-(

2. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik speel met ashley en die andere kerel kenday geloof ik. Geef mij maar mensen!!

3. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ikke met Wrex en die Turian, ben zijn naam even vergeten.}:]

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Wrex en Ashley zijn bij mij het sterkst. Kaiden is ook wel ok...Garrus (de Turian) gaat bij mij meestal snel dood..Hij past niet bij mijn speelstijl..Ik ben zelf al Infiltrator dus ik heb niet een 2e nodig..Ik heb juist mensen nodig die de vijand op mid- en close range kunnen bezighouden

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldige game, echt. Ik heb afgelopen zaterdag van 2 uur s'nachts tot kwart over 5 gespeeld.

Kon gewoon niet stoppen, en dat was maar één sidequest :p.

Normaal gesproken ga ik wanneer ik de volgende dag moet werken om 1 uur naar bed ...maar het is gisteren kwart over 3 geworden....ik moest en zou die missie finishen, haha, tjonge jonge.

Ik kan me een developer herinneren die ooit eens zei dat ie hetzelfde wilde bereiken als met films...dat je echt om een personage gaat geven en meeleeft in zijn/haar situaties. En zelfs emotioneel ervan kan worden..maar dan dus in games. Wat mij betreft is Bioware hier in geslaagd. Want ik ben echt gehecht geraakt aan Ashley en Wrex en ...nu komt een spoiler over Wrex...die niet iedereen kent .

tijdens de GC in Leipzig zagen wij bij Bioware een scene tussen Wrex en Shepard, en uiteindelijk kreeg je de keuze...help je Wrex of schiet je hem dood.

Ik zou dat in ieder geval nooit over mijn hart kunnen verkrijgen.:p

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Als je character zelf geen decryption skill heeft zul je een teammate moeten kiezen die dit wel heeft (en natuurlijk ook deze skill moeten ophogen). Als ik me niet vergis heeft sowieso Kayden deze skills.

Als de keuze opties grijs zijn in de gesprekken heb je blijkbaar een te laag niveau. Charm en intimidate gaan alleen omhoog als je .... wordt (spoilers vermijdend) en als je paragorn/renegade punten ontvangt.

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dus je kan ook je teammates dat soort dingen laten doen?

8. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LoL Ik kan je wat vertellen maar het is een spoiler..ik weet niet hoe ver je bent..die keuze is echt heel vet..ik heb dat segment 2x gespeelt omdat ik een bepaalde uitkomst niet wou . Maar het veraste mij echt hoe groot het verschil was.:x

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heb het spel i iets van 24 uur uitgespeeld. Wat ik wel raar vond is dat ik de achievment van complete the game with teh soldier niet gekregen heb. Terwijl ze toch bijna elke missie met me mee ging.

Het is een goede game erg uitgebreid maar die planeten van de side missies worden wel een beetje erg eentoning. Die bases zijn allemaal hetzelfde.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Supertof man, kan niet wachten op dat stukje. Welke planeet is dat eigenlijk?
    Eind van Feros was walgelijk irritant, het duurde mij na een tijdje net ff iets te lang .

Alleen de boss fight dan he, telkens die Thorian creepers die op je afkomen, kwam geen eind aan. maar dessalniettemin fantastisch.

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..ik weet het niet uit mn hoofd..maar het is een grote missie waarbij je een team van covert-ops Salarians moet helpen.

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat is die planeet waar ze saren hebben gezien. Vogens mij Vermine

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik speelde erna nog een paar keer heb ik die Geth Destroyers dood ga ik dood door die beesten!! Ze poisenen me ofzo? En heb ook telkens geen medi-gel meer....en ze zijn ook echt fuc*ing irritant om teraken!

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zo vet zeg, dus er zijn wel degelijk meer story mode planeten dan Ferros, Novaria ,Kohaku en nog eentje? Het leek me al zo raar dat dat de enigen waren.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Niet zozeer. Je eigen mannetje (of vrouwtje) voert dan de actie uit, maar je maakt wel gebruik van de skill die je teammate heeft. Heeft deze dus decryption, dan maakt jouw character daar gebruik.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ok dan cool, dat wist ik niet.

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat maakt het meenemen van een engineer of sentinel in je groep ook gunstig, zeker als je eigen character bijvoorbeeld ook een soldier is. Bestaat je party uit alleen soldaten, dan heb je wel veel firepower in de gevechten, maar kun je tegelijkertijd nergens meer inbreken.

18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel ook op een normale tv en het is perfect te lezen allemaal.

In dat gevalt moet je absoluut zorgen dat je Charm hoog genoeg is (MAX) anders ben je de sjaak ;)

Net de game uitgespeeld incl. alle side quests, behalve de quests waar je die mineralen enzo moet verzamelen. Ben er 24 uur mee bezig geweest dus op zich nog redelijk kort. Heb er echt een hele zooi achievements bij nu :+ Het eerst wat ik heb gedaan is een nieuwe game gestart met mijn oude character die ik nu naar lvl 60 ga gooien (nu lvl 46) en mijn gemaakte fouten herstellen natuurlijk :eek:

19. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    BigKabuto: Zo vet zeg, dus er zijn wel degelijk meer story mode planeten dan Ferros, Novaria ,Kohaku en nog eentje? Het leek me al zo raar dat dat de enigen waren.

Zijn er wel meer want vond het idd ook al zo raar als dat het enige was!

huh? Als je nieuwe game maakt vraagt hij dat dan of je je ouwe char wil gebruiken? of?

20. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan start new career doen en als je daar op klikt kan je kiezen om door te gaan met je oude character. Dikke plus :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina