Pff, op zo'n 42" Full HD moet Forza 2 er toch aardig netjes uitzien, als ik je screens zo bekijk! Mooi hoor .
momenteel werk ik aan een Penthouse gesponsorde bak,en als die af is mag je hm wel gebruiken mocht je willen.
Inderdaad, die eerste 2 zijn tof. Persoonlijk vind ik een halve auto op de foto niet echt mooi. Hoe krijg je de foto's zo mooi gepost hier? Via imageshack worden een stuk minder scherp.
Hij heeft de foto's waarschijnlijk zelf geresized (met photoshop?!) ipv dat klusje aan imageshack over te laten. Daarnaast is het ook wel handig als je basisfoto goed gelukt is-)
Erg mooi allebei! Dat is op de ring als ik het goed heb. Dat vind ik de lastigste baan om mooie foto's op te maken, maar deze zijn echt goed gelukt!
Je hebt bij de Nurburgring dat stuk erin zitten waar je zo'n Huis ziet staan,misschien mooi om daar wat foto's te maken met je lieveling bak
Wat ook echt superveel helpt om de kwaliteit te verbeteren is met PhotoShop eerst een Smart Sharpen filter erover heen, en wat ik ook mooi vind is een Photo Filter, zeer lichtblauw met 25% density. Vooral als je de foto op de dragstip van New York heb gemaakt, ziet het er veel beter uit . Ik neem dus vaak de foto's in New York, daar is ook mooie belichting, en altijd leuke achtergronden (kan wel druk zijn).
Vanmiddag lekker gedrift met Kimi NL Heb het nu eindelijk in de vingers. Ik ben de witte Toyota Supra op de foto's, kimi is de Porsche 993 GT2.