Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

Drogba Guest

Na een paar dagen heb ik toch besloten om de game weg te doen, het ligt niet zozeer aan de game zelf maar ik heb al genoeg games om me mee te vermaken en komt deze een beetje overbodig. Mijn LCE gaat dus weer in de verkoop.

2. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Een vraagje zo aan jullie,maar aangezien jullie al een aardige tijd bezig zijn hoe is de ervaring met deze Game?

En of je het inderdaad voor herhaling vatbaar vind om met een ander personage te gamen?

3. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Ga overnieuw beginnen met biotecs en die magische krachten wanneer ik het uitgespeelt heb! :thumbs:

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    C-sec acemdy daar heb ik die uber wapens weg.

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hoe krijg ik dit armor, of waar?

6. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0

Thanx beide, ik wist niet dat je wapens kon kopen bij de c-sec morgen even checken.
    Hebben jullie al een
    geth gun
    (even spoiler toegevoegd staat een wapen in die misschien nog niet iedereen heeft) gehad? Die is vet goed:D
    En waar is Attican beta?? Is dat een sterrenstelsel of een planeet.

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  7. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf niet meer in dit topic te kijken ivm spoilers..:'-(

Kunnen jullie niet gewoon spoiler-tags gebruiken?.. :emo:

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, volgens mij krijgen mijn Shepard en Kaidan wat met elkaar...dat begint er hier aardig op te lijken :p

Geweldig zeg, je praat zo nu en dan eens met je crewmembers van het schip en je krijgt ineens allemaal side missies erbij. Echt tof..ik vind het sowieso supertof om met iedereen van de Normandy te praten, dat is echt iets supers in dit spel...conversaties zijn gewoon geweldig leuk om te voeren.

In genoeg RPGs zijn die conversaties lang niet boeiend genoeg,maar in ME zijn ze vrijwel allemaal tof. En veel ervan heel diepgaand ook. Je komt over het verleden van je crewmembers te weten, relaties bouwen zich langzaam op...erg tof om te zien hoe
    Jane Shepard steeds geintresseerder raakt in Kaidan door mijn antwoorden, echt super hoor.

Met een game als dit ben je echt lang bezig, althans..al je het op die manier speelt...ik ga vanaf nu na elke missie of gewoon vrij vaak..ff langs de crew en eens zien of ze iets nieuws te melden hebben. Voor Garrus en Wrex heb ik er al gelijk weer 2 sidemissies bij.

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  9. Ashavan

Ashavan Guest

Bij mij zeggen ze nog niks zinnigs. Ben wel al verscheidene planeten afgestruind. Ben daar een merc base tegen gekomen, nog een ondergornds stelsel met tegenstanders, een schip met gevechten daar op en ben nu op een planeet met een lading Geth. Mako geparkeerd en dan omgelopen via de zijkant. Heel die basis van binnenuit uitgemoord en me mako opgehaald :p

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Kreeg net een melding tijdens het spelen dat m'n disc unreadable was..... betekent dit dat de RoD eraan komt O_O?

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is dit spel aan te raden voor iemand die niet erg vaak RPG's speelt? Is het een beetje toegankelijk of moet je echt een diehard RPG gamer zijn.

12. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    neeej, dat je disc smerig is.. :)

13. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    mwja RPG ervaring is leuk...en maakt het makkelijker...en je moet ervan houden! Maar dan nog is het spel erg vet!

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Het is zeker wel aan te raden. Voor de Japanse RPG's moet je in mijn ogen echt een die hard fan zijn. Voor de westerse RPG's moet je gewoon een beetje geduld hebben en niet meteen alles willen. Je moet gewoon lekker alle menu's leren kennen, de gameplay en besturing aanvoelen en vooral niet te snel beslissingen nemen. Alles heeft gevolgen, dat merkte ik wel toen ze mij vertelde wat voor rechten en wapens ik zou krijgen omdat ik Spectre was geworden. Een soort van FBI of CIA, maar dan inter galactisch. ;):9

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Het verhaal is top, maar je moet jezelf wel eerst afvragen of je van veel tekst in een spel houdt. Dit spel bestaat redelijk veel uit tekst. Gesprekken, toelichting bij apparaten, info die je vind enz. Het viel mij namelijk zelf al op dat ik soms gewoon 10 min niks met de controller doe (niks = soms een beetje naar onder of boven drukken) omdat ik dan met teksten en menu's bezig ben :+ Maar dit is voor mij wel erg ontspannend, en het verhaal is gewoon top :)

16. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een Westerse RPG, wat ik zoiezo een stuk toegankelijker vindt. Daarnaast is deze game ook een TPS. Ik vind het erg toegankelijk, want je hoeft niet zo diep in de RPG elementen te gaan, je kunt namelijk heel diep in de gesprekken gaan maar ook heel weinig en toch de game uitspelen.

17. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Je moet sowieso het verhaal volgen en niet alleen voor het knallen willen spelen. De menu's vallen reuze mee. Het enige is dat je een tabblad hebt voor je equipment (gewoon toffe wapens en armors + evt. upgrades) en voor je squad (talents indelen, waar je goed in bent enzo, tis goed te doen). Maar zelfs dat kan je automatisch laten doen. Verder heb je dan wel veel gesprekken, maar die zijn leuk om te voeren omdat je altijd je eigen inbreng en twist eraan kan geven. Bovendien zien de gesprekken er zo mooi uit en zijn ze tof ingesproken, dat het net een film lijkt. Ik heb over het algemeen niks met rpg's, maar deze heeft me toch wel gegrepen <3

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Thanks voor alle replies! Ik denk dat ik 'm dan bij Play-Asia bestel. In combinatie met een coupon die ik heb, betaal ik er maar €26,- voor! :)
    Moet ik wel eerst zéker weten dat ie regio-vrij is.

19. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes ik heb de wapens die COOKIE X heeft die zijn echt goed man. Je kan ze gewoon op de normandy kopen:+

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  20. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens ik ben al zeker meer dan 40 minuten zoet geweest met de voice overs van de codex. Background info geeft het universum gewoon veel meer diepte. Erg vet!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina