Halo 3: The Live Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Conquistador, 5 nov 2007.

1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ...Licht het aan mij, of wordt dit spel steeds minder gespeeld? Ik speel het iig niet meer

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Denk dat het nog steeds de meest gespeelde game is op Live ;).

3. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt volgens mij vooral door de Amerikanen8). Ik heb ook het gevoel dat veel mensen zijn overgestapt naar Cod 4.

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik begin er wel van te balen dat als je als persoon als enige dik in de + staat je alsnog in rank kunt zakken omdat je team verliest....
    COD4 is veel "aardiger" voor je... Ook al verlies je als team, je krijgt toch het gevoel dat je het niet voor niets hebt gedaan aangezien je altijd beloont word...

Ik begin dit wel zwaar frustrerend te vinden van Halo 3 ranked :'-(

5. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Persoonlijk interesseert het me echt niet als ik verlies door mijn team, die rankings boeien me niet zoveel en als ik maar in de + sta vind ik het best :)

(Al wil ik nog wel mijn vogeltje, iemand interesse om ergens lvl 45 mee te worden?)

6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Normaal gesproken maakt het me ook niets uit maar nu ik COD4 online heb gespeeld zie ik daar wel wat voordelen in (het is gewoon leuker om beloont te worden voor je moeite ;) ).

En ik wil over die level 20 heen komen maar dan wel door gewoon met mn vrienden te spelen...

Afin, blijft een lekkere game waar ik meer voldoening uit haal dan uit COD4 op dit moment.

7. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Veel mensen zijn overgehaald door de hype zoals ik. Ik vond het een paar weken supervet maar nu begint het gewoon te worden. Ik vind het zo jammer dat je gewoon dikke rambo's hebt omdat het toch geen flikker boeit dat je doodgaat.

8. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben je met Double Team? Ik ben 29 geloof ik :)

Wil zelf graag naar de 40 toe (Highest Skill 39) :+

9. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Uh 43 dacht ik, maar die doe ik samen met een vriend...

10. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wel, maar in mijn lijst is het iets van 70% COD4, als er iets van 15 online zijn, en beetje Assassins en Halo. Wel balen opzich.

11. Cover

Cover Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    had ze al, zijn wel goede settings, maar er is nog zat dingen waar MLG aan kan werken om deze maps beter te maken.

13. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar daarom hebben ze al aangekondigd dat de V3 setting voor of op 1 januari gaan komen...

Ik heb ook dat ze liever gewoon de shotgun doen met iets van 90% damage ofzo, das beter dan die mauler... Want die mauler is toch gewoon te dual wielden waardoor hij wel erg sterk is... en ook vind ik die shotugn gewoon veel stoerder:D

14. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je de Mauler dual wielden?

15. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dat heel sterk is.

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Die MLG settings zijn dus eigenlijk alleen te gebruiken in custom games toch??

Het lijkt me wel eens leuk om ook eens mee te doen met dat soort games maar hoe kom je in leuke lobby's als je a) wel serieus wil gamen maar geen "pro" bent en b) hoe krijg je je "casual" Halo vrienden zo ver om met deze settings te gaan spelen ;) ?

17. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet beter dan 1 Mauler, eigenlijk slechter.

18. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    mwah op hele kleine afstand verslaat ie volgens mij de hamer maar is idd niet echt sterker ofzo, het gaat vaak sneller om gewoon te meppen na 1 schot

19. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je in leuke lobbys:
    Gwoon met mensen waar je vaak mee speelt. En je kunt je vrienden niet dwingen, stel gwoon een keer voor om die settings te spelen. Als ze het leuk vinden, dan blijven ze het vanzelf spelen. Als ze liever MM spelen dan is er niet veel hoop 8)

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Win nu eerst maar eens cod4 :)

Deel Deze Pagina