TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt tijd dat we halo3 eens wat serieuzer gaan spelen towel, voor silencer zou dat helaas wat moeilijk gaan worden, maar dan moet die zich maar aanpassen
    als je vanmiddag effe online bent kunnnen we het effe regelen met die clansite's enzo, gamebattles heet het toch?

    nou kusje

    edit: ben blij dat ik niet cod4 met jullie hoef te spelen, echt totaal niks voor mij dat spel:p, maar als je nog keer iemand nodig hebt kom ik wel online hoor
     
  2. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man al een weekje. Add mij is ff want weet niet wat je niewe tag is

    peace

    Edit: Iemand moet ff die Domein betalen voor de website zodat hij hem vast online kan zetten.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wat zijn de kosten voor ons domein dan en hoe gaat die heten?

    Zoals je ziet zijn we nogal bezig met een team te vormen, geef ons wat tijd zodat we deze dingen even op orde kunnen krijgen.
    Dan kunnen we met een beter team beginnen aan de scrim, en dat is voor bijde alleen maar beter toch?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  4. Towel

    Towel Guest

    Ik wil de domein wel vooruitbetalen, moet met mijn inkomen geen probleem zijnO-). Maar kan iemand uitzoeke welk domein? hoeveel ruimte? kosten per jaar etc? Vraag ff hoeveel mb het geheel is broken. Het beste is dat hij de site inpakt oid en naar jou stuurt, jij naar mij zodat ik alles kan uppen op die site. Of Don doet dat?

    Ohja en mn naam is Tss John.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2007
  5. idoxy

    idoxy Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet goede host voor een goede prijs.
    ik stuur binnekort wel de informatie.

    Maar het lijkt mij beter dat ik alles upload want ik moet een CMS (content managment system) installeren.

    Dit houdt in dat jullie kunnen inloggen en zo in het admin paneel alles kunnen aanpassen.

    Ook krijgen jullie :

    - Forum
    - Newspics
    - Userpics
    - en andere aanpassingen

    latz www.maxhutting.nl
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een strak plan, ik heb zelf echt 0,0 verstand van internet sites bouwen, dus ik houd me er verder buiten :D.

    @ Towel: Add Eddy ff aan de begin post en airwave misschien ook al? Serieus, het is echt een top team :b::thumbs:

    TsS Eddy64
    TsS Sostic
    TsS SwitchBlade
    TsS Nemo
    vVv Psychokid
    vVv Airwave

    @ vVv: Sorry dat ik TsS bovenaan heb gezet :9, is niets persoonlijks :+:b:

    @ Idoxy, die beat op je site is nice man ;)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Hallo, wacht eerst even af of ze uberhaupt de clan joinen? Want staat het al vast dat Airteef dat spel wel krijgt of gaat kopen?
     
  8. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja klopt, maar Psychokid is volgens mij al zeker, en ik zei alleen dat Towel Eddy moest toevoegen, en misschien Airwave, wel opletten ;) Ciao

    Maar jongens, ik ga weer leren voor een examen duits!! Wish me luck :D
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke nieuwe bijnaam 8)

    Je krijgt vanavond te horen of ik join, we spelen tegen CNO en een of ander belgisch team. Moet te doen zijn, ik ben alleen bang voor dominic omdat die gozer echt niet in dat team hoort.

    En maakt niet uit dat jullie boven staan, gaat gwoon volgens het alfabet zo. :D
     
  10. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wees blij dat tss niet meedoet\o/
    hahah sorry:):
     
  11. Towel

    Towel Guest

    Flauw=(:). Hoezo dominic er niet inhoort? Is hij te goed daarvoor? K snap juist niet waarom topclan als CNO gozer als dominic erni stopt... maargoed succes met het tournooitje, ik heb er volle vertrouwen in. Syco weer splitscreen met twilight neem k aan?
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dominic is zwaar beter dan al die andere gasten, en is de enigste die redelijk online is (heb de andere gasten niet, maar ze spelen nooit mee met Dominic dan). En ik ken CNO niet eens.

    En ik weet niet of hun splitte, maar als dat wel zo is, spelen we na anderhalve maand weer eens als het HELE team. Werd eens tijd 8)
     
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Wie is dominic? :D
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt voor CNO (was eerst SG) met gladiat0r 12eaper en nog een gast die ik nu ff niet herinner. Ze waren niet echt je van het met H2, maar dominic is een dikke stap vooruit gegaan.
     
  15. Towel

    Towel Guest

    Plus CNO is dikke prof multi clan, met counterstrike beste van NL. Lijk me erg vet om h3 voor hun te vertegenwoordigen:eek:
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Matties, wie kan er vanavond CoD doen met mij? :9 Ik ga er weer tegenaan na tijdje niet gedaan te hebben ;) Dus Sostic, Switch en Eddy, jullie moeten in ieder geval komen, Niels als je zin hebt :b:

    Peace
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Nemo ik kom nu wel even online, maar we hebben vanavond een kijkavond. Dus een aantal mensen op bezoek rond 8 uur. Dan ben ik dus niet beschikbaar :)
     
  18. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm jammer, want ik ga zo eten, dus nu komen heeft niet veel zin. Hoe laat ben je klaar met dat bezoek dan? Kan je niet rond half 10 ofso?
     
  19. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Als iedereen dan weg is moet dat wel lukken, maar ik denk dat iedereen erna nog wel even bij mij op de kamer blijft rondhangen. Ik maak dus geen beloftes...

    Ik was dus even online, maar kon me niet volledig focussen sorry daarvoor :9. Het hele huis zat bij me op de kamer en wou het spel wel even zien, stond 2x negatief geloof ik.. :'-(

    Airwave, hebben jullie de finale bereikt? :D Dan zie ik je graag binnenkort online komen :)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee want op een of andere rede kon CNO niet spelen, maar we hebben de eerste pot gwonnen, nu nog tegen CNO.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina