Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik heb inmiddels zo'n 20x wat besteld in het buitenland, en voornamelijk hardware dus dat zijn grotere pakketjes.

    O.a veel uit China en wat uit Spanje (ok dat is europa dus dan zal het wel mee vallen)
    En aantal keer VS, nog nooit douane kosten gehad, en het grootste pakketje woog zeker 3kg.

    Uit china werd er alleen altijd een gift stikker op geplakt
     
  2. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen de EU heb je nooit te maken met douane-kosten ;)
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Heeft iemand recentelijk wat bij Gamestop.com gekocht? Ik probeer al weken wat te bestellen, maar ik krijg steeds een foutmelding. Alles klopt gewoon en aan m'n credit card kan het ook niet liggen. Die gebruik ik overal probleemloos.
     
  4. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laatste pakketje van Play-Asia is ook onderschept door de douane, kon nog 9 euro bij betalen. Risico van het vak. De meeste bestellingen zijn wel heelhuids doorgekomen.

    Het grootste probleem met de douane vind ik nog niet eens de kosten maar dat de levering zwaar vertraagd wordt. Normaliter krijg ik een pakje binnen 1 week maar als het langs de douane gaat kan je wel drie weken wachten.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb over de 20x besteld via play-asia. Dat heeft me dus ongeveer 400,- bespaard en nog nooit is er iets onderschept door de douane. Echter al had ik een keer douane moeten betalen dan heb ik echt nog wel 'winst' zat. Vergeet ook niet dat een game die hier 60,- kost in Nederland een maandje later echt nog wel 40,- opbrengt. Tel uit je winst als je de game zelf voor 40,- hebt gekocht ;)
     
  6. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vorige week AC besteld via Play-Asia en is vorige maadag ook verzonden, is nog niet binnen, maar dat lijkt mij niet zo gek als ik de 5 tot 10 dagen neem die op de site staat, maar las hier ook mensen die maandag hadden besteld en zaterdag binnen hebben. Dus wat is de gemiddelde tijd die eroverheen gaat voor je hem binnen hebt, mits alles goedgaat (geen douane enzo)?
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Heeft er iemand al een game binnen gekregen via GameHubs?
     
  8. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, onder andere ikzelf. Op deze manier krijg je ook nog eens postzegels uit Maleisie :thumbs:
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    de US versie of aziatische verzie?

    7 gewone dagen, 3 x besteld, 1 x was ik op vakantie toen het binnnekwam, andere 2 x precies 7 dagen
     
  10. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    US versie. En dan zou hij in principe wel vandaag of morgen binnen moeten komen, daar hoop ik iig op.:) Zoniet zal hij wel door de douane onderschept zijn en heb ik gewoon heel erge pech, gelijk de eerste keer.8)

    Bedankt voor je reactie.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het verschilt echt per pakketje. Ik had mijn COD4 destijds bij Play-Asia besteld en die was 's woensdags verzonden. Woensdag erop lag ie in de brievenbus. Maar bij iemand was ie donderdag verzonden en die had 'm maandag of dinsdag al binnen. Er is dus niet echt een pijl op te trekken.
     
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe lang duurde dat ong.? heb namelijk AC gekocht bij gamehubs. Maar nog steeds niks binnen
     
  13. Remco

    Remco Guest

    een week toch? hoelang wacht je nu al dan?
     
  14. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik kreeg vandaag een mailtje van gamehubs voor mn tweede bestelling. Assasins creed zit in Maleisie vast op de customs. Hij weet niet hoe lang het gaat duren en geeft me een refund.
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat is dan wel erg netjes van die gozer! Sprak hem net nog en Mass Effect is onderweg.
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb vorige week AC besteld, hoop hem vandaag binnen te krijgen :):)
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hi mate,

    We think we should refunded X360 Assassin's Creed to you because it still held by our local customs. We don't know how long they going to take to release the game. So we decided to refund to you first. When our local customs release the game, we will contact you again. Mate, we are really sorry for the troubles.

    P/S: We need 2 – 3 days to finish all the refund.


    Same here. Maar ze zitten dus in Maleisië?


    heerlijk dat mate steeds :9
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  18. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Kevf: heb je al een bevestigingsnummer gekregen dan? ik namelijk nog niet..
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Klopt, die komen er nog aan.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jep zitten in Maleisie. Zitten mooie postzegels op de envelop voor de verzameling :+

    Zit te wachten tot ze CoD4 en AC in stock krijgen, dan bestel ik die 2 (cod4 voor een vriend)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina