Goh, dit topic helemaal gemist.
Ik heb het spel ook liggen thuis en, aangezien ik gisteren ziek was en niet op werk, ben ik een stukje gaan vliegen. Needless to say: het was weer veeeels te laat toen de 360 uit werd gezet. Het is echt een bizar cool spel; de geluiden en graphics zijn top en ik heb al een aantal keer naar een replay zitten kijken.
Online spelen is ook erg fancy; helaas zie je niet welke piloot er praat maar dat geeft niet zo heel veel. Door goed te communiceren wie welk target pakt, kan je echt een squadron-gevoel krijgen door een missie lekker snel te regelen.
Dan voor de uitdagingen: wie heeft er weinig mensen die ook Ace Combat 6 spelen? Oftewel; ik heb best zin om met mensen een aantal matches te spelen. Mijn gamertag is OctagonQontrol dus voeg me maar gewoon toe; meestal in de avond en weekends kan ik wel een aantal uur vliegen.
Welke vliegtuigen heb je gedownload? Heb je type-nummers voor me? Ik heb namelijk wel bijna alle vliegtuigen in-game maar geen idee of je gedownloade vliegtuigen ook in de campaign kan gebruiken ondanks dat ik de single-player al helemaal af heb en nu nog wat andere dingetjes wil gaan doen.
Laatst bewerkt: 27 nov 2007