Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Opzich wel een vermakelijke demo, maar wat ik wel miste was het opspattende water als je er vlak overheen vliegt :p

Laatst bewerkt: 14 jul 2007
  2. Mavi

Mavi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mja opzich ziet de demo er best goed uit! alleen kan het spel me verder niet boeien... ik ga hem dus zeer zeker niet aanschaffen :p

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zorg dan wel dat je recht vliegt, anders kan je nadat je je raket doel ziet treffen wel opeens tegen de grond zitten. ^^

4. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er best goed uit, maar ik laat hem eerst nog even liggen, ik heb nog te veel onuitgespeelde spellen hier liggen

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Demo heb je in minder dan 10 minuten klaar, vanaf het moment dat je echt kan vliegen. Zo makkelijk deze demo! Gisteren door een stommer fout wel bijna neergeschoten, en die elite vliegtuigen na het tweede tussenfilmpje zijn best lastig te ontwijken.

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag even opgepikt, en JEZUS wat een vet spel. Het geluid en de graphics zijn TOP! vooral het geluid. kippenvel in je nek als zon flanker langs je voorbij raast. verder moet ik hem nog uitgebreid onderwerpen aan een lange speel sessie maar tot nu toe valt het ZEKER niet tegen!!

Jammer dat hij vermoedelijk ondergesneeuwd wordt door de andere spellen. Dit verdient hij eigenlijk niet...

Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  7. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    @Killjoy1984

Ow waar heb je em gehaald en voor hoeveel? Tis zeker een vette game, ik ga hem ook zeker halen. Vandaag assassins creed kunnen verkopen, want dit spel daar zat ik eigenlijk echt op te wachten.

Wordt op live ook zo vet..

8. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem bij van Leest in eindhoven gekocht. wel helaas de volle mep (65 euro) maar goed heb er al veel plezier aan beleeft. Zodra de eerste missie begint zit je midden in de actie! op live is het een grote dogfight, straks met een fransman een luchtgevecht van dik 20 min gehad. Hij met een Raphael ik met een F16, Die kick als je hem na zo lang te hebben bestookt die ene treffer vol zijn cockpit in......Heerlijk

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dus de MP is erg vet? Nog niet getest, maar de game is helemaal toppier. Ik wil ook eerst de SP doen.

Wat vind iedereen ervan mensen? ;):9

10. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Ben altijd een Piloot geweest voor deze serie maar na deel 4 ging het zwaar achteruit ja,deel 4 was echt moddervet en graphigs die nu nog zeker mee kunnen.:)

Maar ik zit eigenlijk meer te wachten op een straaljager racegame,maar dan moet die ook goed uitgevoerd worden.
    Maar na het zien van deze beelden ben ik erg benieuwt geraakt,misschien word het tijd dat deze ex piloot maar weer eens de vleugel button aan te spelden.:)

11. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand die het spel heeft voor me bevestigen of het lock-on geluidje echt weg is? In de voorgaande (playstation) versies had je dat geluidje namelijk wel, wat in de demo niet terugkwam helaas.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het is niet weg. Bij sommige doelen hoe je inderdaad nog een heel vaag geluidje. Neem bijvoorbeeld snelle onbemande vliegtuigen die je moet neerschieten, ze zullen altijd dat geluidje hebben. ;):)

@ MaxxRaptor: Kopen die game. Ik vind hem erg vet en ben door de verslaving al bijna door de SP heen. ;):)

Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  13. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vet spel zeg. Net even met een A10 een basis met de grond gelijk gemaakt. De modellen zien er super uit. De omgeving, de wolken zijn prachtig!! Zo zonde dat maar weinig mensen dit toppertje kopen... 1 slecht puntje en dat is het menu. Ziet er niet echt mooi uit.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is altijd al zo geweest in de serie. Je moet er ff aan wennen, maar dat is meestal zo met spellen waar high tech wapens in voorkomen.

Nog twee missies te gaan. Ik heb net dat vliegende vliegdekschip met die raketten uit de demo neergehaald. Hulde aan die missie! ;)_O_

15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is de demo een beetje gelijk aan het spel zelf? Of zitten er nog grote verschillen in?

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Valt mee. Ze laten niks over het verhaal los in de demo, dat scheelt. Ook zul je maar 1 vliegtuig kunnen besturen in de demo, in het hele spel zijn dat er tientallen. Ik heb er een aantal gedownload gisteren. De content is best vet, het verhaal nog stukken beter en online schijnt het ook pret te zijn. ;):9

17. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Goh, dit topic helemaal gemist.

Ik heb het spel ook liggen thuis en, aangezien ik gisteren ziek was en niet op werk, ben ik een stukje gaan vliegen. Needless to say: het was weer veeeels te laat toen de 360 uit werd gezet. Het is echt een bizar cool spel; de geluiden en graphics zijn top en ik heb al een aantal keer naar een replay zitten kijken.

Online spelen is ook erg fancy; helaas zie je niet welke piloot er praat maar dat geeft niet zo heel veel. Door goed te communiceren wie welk target pakt, kan je echt een squadron-gevoel krijgen door een missie lekker snel te regelen.

Dan voor de uitdagingen: wie heeft er weinig mensen die ook Ace Combat 6 spelen? Oftewel; ik heb best zin om met mensen een aantal matches te spelen. Mijn gamertag is OctagonQontrol dus voeg me maar gewoon toe; meestal in de avond en weekends kan ik wel een aantal uur vliegen.

Welke vliegtuigen heb je gedownload? Heb je type-nummers voor me? Ik heb namelijk wel bijna alle vliegtuigen in-game maar geen idee of je gedownloade vliegtuigen ook in de campaign kan gebruiken ondanks dat ik de single-player al helemaal af heb en nu nog wat andere dingetjes wil gaan doen.

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  18. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het met je eens het is echt een super vet spel, jammer dat het door het andere gamesgeweld een beetje is ondergesneeuwt.

Maar over het "verhaal" dat in die cutscenes wordt verteld, dat kan toch echt niet. Het ziet er mooi uit, maar het is echt de meest corny sh*t die je je kan voorstellen. "Dance with the angels" :'-(

19. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het erop houden dat het eens spel is wat door Aziaten is uitgebracht; Japanners en dergelijke smullen van dit soort verhalen (en kijk ook maar eens naar de graphics in de cutscene).

20. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    @MAX3400

Ja klopt de cutscenes zien er gewoon erg mooi uit, daarom kijk ik ze ook. Maar tis wel altijd een ommeslag als je eerst een dikke bombing raid hebt uitgevoerd en vervolgens krijg je al die emo van het verhaal over je heen.

Zal strax je gamertag ff adden, want ik ken nog niet veel nederlanders die dit spel spelen, hoe is het online?

Deel Deze Pagina