Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Yep, same here. Ik mis toch een bepaalde klik met het spel. De klinische gangen, leeg ogende planeten en het niet kunnen volhouden een paar uurtjes te spelen (de verslavingsfactor mist enorm bij mij) hebben er voor gezorgd dat ook ik het spel in m'n verkoopthread heb geplaatst.

Heb nog genoeg plezier te beleven aan Mario Galaxy, COD4 en de Orange Box (die ik nog niet eens heb aangeraakt).

2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    :+ Was PGR4 + 14euro ervoorbieden dus beetje overbodig bod van me? :+ Maar ik heb er nu 9 uur opzitten en ben net bij peak 15, Doe ik het nu normaal? Tesnel? Maar spel vind het super tot nu toe! Wel paar bugs gehad....bv met loaden op een punt dat de deur dichtzat en dat er een monster wat normaal voor je dan zit opeens onder de grond zit en ik dus niet kan aanvallen...

En zit nu vast in Peak 15 bij zon computer genaamd mira...hoe doe je dat hacken? Of Memory core maken?

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan 't hacken maar ik snapte er niet veel van en deed toen maar 100 Omni-gel

4. Ashavan

Ashavan Guest

Na 9 uur op mijn gemak heb ik nu de helft van de melkwegstelsels doorgeploeterd. Peak 15 ben ik nog niet eens. Te druk met side quests en goede armor/weapons verzamelen eer ik verder ga met de verhaal lijn.

Net op de Maan geweest voor die VI. Had er meer van verwacht. En die Ashley is racist eerste klas. En dat wil wat zeggen uit mijn mond...

Aardig wat V en VI spul gevonden welk erg goed werken. En ook weapon upgrades waarmee je gewoon door die biotic shields knalt. Ideaal aangezien ik een pure Soldier ben met een neutral chaotic moraal. Hierna wat combi personages spelen puur goed en puur evil :D

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    heb er zo'n 22 uur al opzitten en ik heb het spel vanaf donderdag en gister niet gespeeld, 5,5 uur per dag :9.
    Noveria is enigste dat ik gedaan heb aan die main quest.

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ook :9 Maar zit nog steeds vast! Want ik kom dik Repair Omni-gel tekort of iemand moet weten waar ze liggen...help? :confused: :'-(

7. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Tricker je kan wapens en upgrades omzetten in omni-gel of je moet alles in het midden bij Y zien te krijgen. Hier staat hoe:
    http://www.mycheats.com/view/section/2425/20145/mass_effect/xbox_360
    En dan een beetje naar beneden scrollen:)

Ik had net een upgrade gekocht waar dit bij stond:
    -500% heat absorption
    + 80cm radius
    + 200% kracht van het wapen

Die upgrade was gewoon voor een assault rifle en was 400.000 credits. Ik dacht eerst dat op wie ik schoot die -500% heat absorbtion had, dus dat hij amper kan schieten. Ik koop dat ding heb ik -500% heat absorbtion. Kan ik maar 5x achter elkaar schieten. Dus ik had meteen geload. En de beste wapen kan je op het laagste dek van de normandy vinden bij een gast meteen rechts van die lift.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje Freezing Aaron :9
    Dit stond er dus op die site:
    Fight off more Rachni workers and proceed to the Mira core, the center area located on your map. Enter the core and then access the memory core for a puzzle (solution below), or you can just spend 100 omni-gel to bypass this puzzle altogether. Once solved, Mira tells you how to bring the station back online.

X to B
    X to Y
    X to B
    Y to X
    B to X
    B to Y
    X to B
    X to Y
    B to Y
    X to B
    Y to X
    Y to B
    X to Y
    B to X
    Y to B
    X to Y
    X to B
    Y to B 900 XP, +15 Omni-gel
    Nou van dit snap ik geen hol! Ik plaats dan dat bovenste blokje bij B en dan druk ik weer x in en plaats die bij Y, druk ik weer X in en dan kan ik hem niet bij B plaatsen hoor...en Y wil die dan ook niet...heb ik dan een bug of? |:-

9. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nou naar planeten reizen dan. Ik heb nu die Spaceship overgenomen, maar kan geloof ik alleen maar naar een planeet van de main quest. Hoe herken je een planeet waarop je kan landen? Ik wil graag die side quests doen. Die Citadel side-quests komen later wel....

10. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Op je galaxy map helemaal uitzomen en dan een cluster selecteren. Daar staat altijd een blauw rondje om. Het hoeft dus niet zo eentje te zijn waar een naam bij staat. Als je op zo een cluster inzoomt zie je 2/3 andere rondjes klik er op een. En dan kom je bij een sterrenstelsel, daar kan je dan een planeet selecteren. Het zijn er niet veel die je kan kiezen, maar als je er eentje kan kiezen staat er altijd ''land'' bij.;)

En tricker volgens mij moet je dit doen X dan B dan Y enz.

11. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje, want morgen komt het spel bij mij binnen. Hoe zit het met het niveau wat is het verschil tussen normal, hardcore en insane? Is dat veel of merken jullie niet veel verschil?

12. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Hebben jullie die puzzel nooit bij wiskunde gehad? De regels zijn als volgt. Je moet alle "schijfjes" vanaf de eerste rij, allemaal op één van de andere rijen krijgen. De regels zijn dat je alleen de bovenste mag pakken en dat er geen groter schijfje op een kleiner schijfje mag. Hoop dat ik het zo goed uitleg.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wow, vette game! Lijkt net of ik naar een film kijk!

Kan ik trouwens zoomen met je Sniper ? En als ik een granaat opblaas ontploft hij niet ?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Zoomen met snipe is eerst linker trigger en dan rechter tumbstick indrukken. Granaat is gooien met Back en ontploffen is weer Back drukken.

15. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore en insane moet je vrijspelen. Normal is gewoon leuk om te spelen.

16. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, ik ben alweer 10 uur verder met mn Vanguard Sniper, is zo wel een stuk vetter dan een soldier, ik gebruikte toen alleen de Assault Rifle en de Sniper Rifle. Nu gebruik ik ook twee wapens, namelijk de Pistol en de Sniper Rifle, maar daarnaast ook nog eens biotics powers, erg tof. Weet iemand nog een toffere Class met bonus wapen?
    Btw, heb net mn laatste crewmember binnen.

17. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die had ik ook gevonden, ik dacht woooot stoer, lekker met me pistool grenaten schieten. De mijne was meer zoiets:

400 cm radius
    +500% weaponforce
    +500% weapon heat generation
    +20% damage

Ik kon maar 2 keer schieten met me pistool, dan moest je weer wachten. Helaas viel de damage erg tegen dus heb er maar weinig aan.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bedankt!

Had een eigen mannetje maar gemaakt, met een dikke litteken op zijn hoofd! Speelt lekker en ziet er echt damn goed uit. Alleen het schieten enzo wilt nog niet echt lukken maar ben ook pas een uurtje bezig. Morgen hele dag spelen!

19. Freezing Aaron

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was hem dan. Ik heb daarom ook meteen geload.

20. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn er gewoon weinig planeten (uncharted planets?) waar je op kan landen? Moet je deze vrij spelen of zo? Hoeveel zijn het er?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina