[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 4]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

Drogba Guest

Het enige wat je over 9:11 Zulu hebt te zeggen is saai maar je geeft het toch een 7?

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister voor het eerst Remember the Titans gezien.
    Mooie film. Toch eens zien of ik deze ergens in HD op de kop kan tikken.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik bedoelde, saaaaai; doch educatief. :+

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Silent Hill

Hmm ik verwachtte hier niet zoveel van, maar ben toch wel redelijk positief over deze film.

Het begin zuigt een beetje, omdat het lijkt alsof de regisseur de boel in record tijd naar het stadje Silent Hill wil verplaatsen, waardoor er een beetje rare dingen gebeuren die overbodig zijn of beter uitgewerkt hadden kunnen worden.

Maar goed eenmaal in Silent Hill begint de film beter te worden. Er heerst een goeie sfeer en redelijke spanning. Niet zoveel als wanneer je de game speelt, maar it's enough imo. De demonen zijn goed gemaakt en komen geloofwaardig over door hun verschijningen en manieren van bewegen. Er zitten wel een paar chlichés in en misschien hier en daar doet het een beetje denken aan The Ring (overall helemaal niet hoor), maar verder vind ik dit een degelijke horrorfilm en zeker een van de betere die er de afgelopen tijd zijn uitgekomen!

Eindelijk weer eens wat anders dan weer een soort Saw / Hostel. Deze keer wordt er meer tijd besteed aan de sfeer in plaats van alleen maar in te zoomen op martelingen :thumbs:

De finale is trouwens ook mooi gedaan :D

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Grappig hoe meningen kunnen verschillen. Ik kom eigenlijk net uit de bios en ik vond het juist een bijzonder slechte film. Het begin is goed, zette een goede sfeer neer. Alleen keldert de film imo daarna enorm. Voorspelbare acties, cliche vampieren en een enorm beroerd einde. En het acteren van een paar van de hoofd personages is misschien nog wel slechter dan het einde.
    Ik had goede verwachtingen van deze film, de hele setting; Alaska - 30 dagen geen zon, sprak me enorm aan. Maar wat een teleurstelling.
    Het beste aan 30 days of night was imo de Aliens vs Predator 2 trailer.

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Haha, toen ik die trailer zag had ik ook zoiets van heen!!! (alleen keek de vriendin een beetje gemeen toen ik dat zag)

Enigste wat mij vooral tegenviel aan de film was gewoon het einde...

7. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Pigs (6,0)
    Grappig idee (een gozer met vrouwen naar bed wiens achternaam A t/m Z moet zijn), maar voor de rest een behoorlijke B film...

Toch maakte Melanie Marden een hele hoop goed: http://www.melaniemarden.com/ :)

8. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren even de steelcase 2 DVD editie van Sin City gehaald. Heb hem nog niet gekeken, omdat ik ook Mass Effect heb ontvangen :9. Ik ga hem vanavond kijken voordat ik uitga.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heeft iemand de trailer van 'Sweeney Todd' al gezien? Dit is de nieuwe film van Tim Burton met Johny Depp in de hoofdrol. Hij is op de playstation store in hd te bewonderen en de film ziet er erg veelbelovend uit!

Hier meer info:
    http://www.imdb.com/title/tt0408236/

Vanavond trouwens 'House of Flying Daggers' kijken. Een oudje die ik nog steeds moet zien.

10. Elendill2003

Elendill2003 For those who gave

Leuk Bevonden:
    0
    LA confidential

Geweldig geacteerd en erg stoer verhaal. Begint wat sloom maar na een half uur zat ik er helemaal in. Zeker een 9.

11. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag deze gezien :

Was wel redelijk goed . Beter als het vorige deel .

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Was inderdaad erg leuk gedaan. Wel een apart einde, maar toch.
    Mila blijft erg leuk om naar te kijken. :cool:

13. Towel

Towel Guest

Wauw... zijn er mensen die "The Ten" hebben gezien? waaaaaaaaaaazziiiiiig vaaaaaagg vreeeemd maar wel grappig. Geef hem een 7+.

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Gisteren Shooter gekeken.
    Mooie actiefilm, vooral als je momenteel in-to COD4 bent.
    Mark Wahlberg acteert altijd wel goed vind ik.

8

15. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Hitman gezien.

Slecht acteer werk en slechte actie.

Cijfer : 4

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Een van de films die wellicht wel tof wordt is deze:

I am legend.
    [yt]C2fWJ6ux8PM[/yt]

Hele toffe trailer!!! (trailer 2 op youtube).

//edit; wat een overtuiging in 02.18 _O_

//edit2;

En een andere is:

Cloverfield (weet niet of dit de titel gaat worden)
    [yt]ufYF0f-zMgY[/yt]

Door de manier van filmen zal dit denk ik echt een meeslepende ervaring worden in de bios. Maar goed weet verder niet wat te verwachten. So far lijkt het op Godzilla, maar dan gefilmd door een omstander ;)

Anyway, ben benieuwd naar beiden!

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    precies de films waar ik ook op zit te wachten! ben echt benieuwd!

18. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Damn, die zien er goed uit, ga ik ook zeker in de gaten houden! Thanks for the tips!

19. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren Spider-man 3 gezien. Vond hem de minste van de drie. Na een kwartier ofzo al een gevecht met de new goblin, dus ik dacht er zit flink wat actie in. Blijkt het haast alleen maar te gaan over de relatie tussen Peter Parker en Mary jane watson. Zit Venom er ook nog, maar alleen maar in het laatste half-uur van de film en dan is ie nog niet eens een breed, lomp monster, maar is het meer een evil versie van het donkere spider-man pak. Komt Sandman er ook nog in voor, maar dat is ook al zo'n idiote badguy.
    Geef hem een 6,5.

Hiervoor ook nog een hele zooi Superman films gezien. Enigste die het vermelden waard zijn en die nog goed zijn ook, zijn Superman 1 en Donner Cut van Superman 2. Superman 3 is helemaal een grap met Richard Pryor. Superman 4 heeft dan wel weer Lex Luthor (Gene Hackman), maar is verder net zo brak als Superman 3. Superman Returns is wel weer te doen met Kevin Spacey (_O_Usual Suspects en LA Confidential _O_) als Lex Luthor.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Hitman lijkt me zo vet.
    Die trailer ook op de site...heeft iemand daar een download-link van in HD? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina