Jij noemt het geen moeite. Wat ben jij dan, een tovenaar of zo? Iemand die spontaan precies de juiste vage forumlinks weet te achterhalen waar in dit soort bevestigingen staan van het schimmenspel tussen MS en PA? Tuurlijk kost het 'moeite' het zoekn, googlen, dubbelchecken en presenteren van de gegevens. Waar jij niet tegen kan is dat ik wordt beloond voor deze moeite. Typisch een geval van 'voor een dubbeltje op de eerste rang' willen zitten.
Ach, en die sig, dat maakt het mij wat makkelijker idd, misschien moet ik dat dan maar wijzigen in een link naar mijn website waar dezelfde pa.com links staan maar dan een muisklik verder.
En dan nog iets. Het is PA.com die mij 6% geeft, niet de gamer die er koopt hoor, voor de gamer maakt het geen bal uit namelijk. Dus indirect zeg je dat je die 6% liever aan pa.com geeft dan aan maxqubit.com. Jij beloont mij dus niet maar pa.com beloont mij!
Maar zoals gezegd, de moderator mag (moet zelfs) bepalen. Het is het XBW forum dus zij zijn de baas (maar IK ben iig de baas van maxqubit.com, zoals jij de baas bent van jou clan-verloot partijen)
/Mod Zal ik maar even bevestigen wat anderen zeggen; het mag niet. Einde discussie en einde van de links dus. - Pim
Laatst bewerkt: 28 nov 2007