Hoe kom je daar zo bij dan? En zomer 2008 zou prima kunnen hoor... als ze prologue dit jaar al kunnen uitbrengen, dan is het grootste en moeilijkste gedeelte al gedaan.. de template is er dan al, zeg maar. Dan moeten ze wat auto's erbij bouwen, banen, dingen gladstrijken en dat soort laatste dingetjes... ik zie het wel gebeuren.
http://www.gametrailers.com/game/5158.html Nieuwe GT5 Prologue movies, echt een must see. Wat is dat jaw-dropping zeg. Enige wat nog verbeterd moet worden is overpakken van het stuur omdat dat niet echt mooi gaat en de bekende spiegels want die lijken gewoon slecht (grand prix 2 stijl).
prologue gratis te downen binnenkort, heel mooi. En heel verbazendwekkend ook. Maarja, goed voor ons, en goed dat ze hun tijd nemen voor de echte gt5 .
Gamespot UK beweerd dat het gratis wordt, maar tijdens het interview in Leipzig van Jeux France werd gezegd dat er nog over een prijs wordt nagedacht. Ik ga er iig vanuit dat het geld gaat kosten.
IS er al iets bekend over de moeilijkheisgraad van het spel. In gt3 was het begin redelijk uitdagend maar later was je met afstand de snelste en was het gewoon zaak om de race uit te rijden. (als het er al staat, sorry heb geen zin om de hele thread door te lezen )
Nieuwe ingamebeelden van GT5 Prologue: [gt]24075[/gt] [gt]24080[/gt] [gt]24082[/gt] [gt]24096[/gt] [gt]24100[/gt] Ziet er echt waanzinnig uit!
Het ziet er echt supermooi uit, alleen van filmpje 3 wordt ik niet blij, vooral het laatste stuk niet, als ie probeert de nummer 1 in te halen. De AI van de computer lijkt totaal niet te reageren op jou, en blijft gewoon leuk zijn lijn rijden. Dat was bij GT3 al een kritiek punt, bij GT4 was het al schandalig genoeg dat het daar nog steeds zo was, en bij GT5 gaan ze dat dus absoluut niet kunnen maken. Ik hoop dat er nog iets aan gedaan wordt.
Ik weet niet of deze al bekend is: http://www.gamersyde.com/news_4856.html Wie weet ga ik ooit nog eens een ps3 kopen voor dit spel
Later in de replay zie je dat hij gewoon de auto omgooit en in het grind gaat.. de nr.1 auto tikt hem niet aan.
Ik heb het over het stukje bij de s curves, daar zit ie er op een gegeven moment naast, en de nummer 1 blijft bot insturen. Tot 3 keer toe
De prijs voor GT5 Prologue is ook bekend: 45 euro. Het betreft hier echter wel de Blu-Ray versie. De prijs van de PSN versie is nog niet bekend. Bron: http://www.gamed.nl/view/31581
Ik ga dus echt geen 45 euro voor een opgepompte demo betalen...... Zeker niet als het hele spel (die veel groter en uitgebreider is) 60 euro gaat kosten.
Need for speed : Pro-Street schijnt toch goed te zijn als ik sommige hoor zeggen en het is een mix van arcade en simulatie. Maar is deze game wel €65,00 waard ? Ik had zo graag een racegame willen hebben zonder rally racen maar is dan Need for Speed : Pro-Street zolang een plezierige game totdat Grand-Turismo 5 uitkomt ?
Wat ik bij Gran Turismo altijd het grote minpunt vind is dat het er top uitziet,maar geen gameplay levert waarvoor ik ga in een racetitel. En dan bedoel ik buiten de AI ook de nietsbetekenende rijbewijzen,bedoel je bent als Coureur toch vrij om je eigen race stijl te ontwikkelen en niet om marionet te worden. Neem een voorbeeld aan Forza 2 waar het driften nu heel populair is,nou dat gaat met GT nu ook gebeuren online daar kun je donder op zeggen. En dus zal het niet meer gaan om ideaal rijgedrag,dus hopelijk doet Pholyphony nu ook eens iets meer want bij de vorige games voelde ik me net een rij instructeur en dat kan niet de bedoeling zijn van een racegame.
Just like in real life heb je licenties nodig om te mogen racen. Daarnaast, als je toch alleen maar geinteresseerd bent in driften, en het racen je dus geen ruk boeit, hoef je die rijbewijzen helemaal niet te halen. Dan ga je toch gewoon lekker in arcade run een beetje powersliden? Overigens vond ik de licencetest altijd wel een uitdaging. Bij de meeste zat aardig wat niveau voor goud, zeker in GT3.
Ja dat snap ik wel maar er moet ook tegenstand zijn als je gaat racen. En over het driften,wat ik bedoel is gewoon het feit nu GT online gaat op de PS3 zullen de gamers hierop gaan improviseren natuurlijk. Want er zijn al mensen die bij GT4 al driften en dat is wat ik bedoel,nou weet ik wel dat de visie bij Pholyphony een andere insteek heeft en het racen is natuurlijk het belangrijkst maar dan moet die AI ook uitgewerkt zijn en dat werd ons in GT4 ook belooft. Ja kan zijn dat het ieder voor zich is maar tegenstand vind ik belangrijk in een racer.