Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Fibroidduck: Als je het zo'n trieste toevoeging vindt en er geen plezier aan beleeft, waarom zou je het dan doen? Achievementssletje... :9.

2. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Goed gezegt Achievementssletje ja.. ;)
    Nee maar ik doe t omdat ik de game wel 1000/1000 wil omdat dat gewoon mooier staat dan 955/1000 ofzo :p
    En ik vind niet dat je echt skills nodig hebt om die vlaggen te vinden ofzo alleen een beetje tijd hebben :+

3. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    heb em toch maar net ook voor 35 euro gekocht

maar wat ik me afvroeg was hoe groot is de wereld eigenlijk
    duurt het wel lang om van de ene kant naar de andere kant te rennen

4. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou ik niet gaan proberen, daar heb je paarden voor :p
    De wereld is groot genoeg maar je komt niet zo heel veel buiten de steden alleen als je tussen de steden in reist eigenlijk (of als je op zoek ben naar de vlaggetjes natuurlijk :+)

5. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja, dat vind ik eigenlijk wel jammer.
    dat er geen missies in kingdom zijn.
    vind dat toch wel leuk. die dorpjes daar.
    maybe next time:)

6. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Als ik helemaal weer opnieuw begin bij block 1, ben ik dan ook alle vlaggen die ik tot nu toe heb verzameld kwijt?

Want ik ben nu dus bezig met vlaggen verzamelen ( in block 6 ) en probleem is dus dat ik de helft van de vlaggen al heb, en als ik dan met plattengrondje ga werken weet ik niet welke ik wel en niet heb.

7. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Doe het zoals Red Devil deed. Ga gewoon alle plekken langs en als je niks kan vinden, zet je er ene kruisje bij. Zo kan je zien welke je wel waarschijnlijk hetb gehad en welke niet :)

8. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel of ik deze game moet halen?

Hoor verschillende meningen

ik twijfel tussen assassins creed en mass effect

welke van de 2 kan ik het beste halen"?

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb net mijn vijfde Assassin gedaan.
    En damn, wat blijft die een gaaf spel! :cool:

10. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja zo doe ik het nu ook. Maar als je op map een ziet, en je ziet niet meteen in de game de bijbehorende vlag, moet ik eerst toch heel goed kijken dat ik hem niet over hoofd zie.
    Als ik nog alle vlaggen zou moeten, weet je dat je moet doorzoeken als je hem niet ziet staan.

Dit zal me meer tijd kosten, mocht ik er 1 of 2 niet hebben, moet ik alle plekken waar kruisje staat nog eens bekijken.

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik denk dat je dan toch beter voor Mass Effect kan gaan en deze game een keertje uit de budgetbakken vissen. Assassin's Creed is een leuke ervaring maar Mass Effect lijkt me toch iets beter en interessanter dan deze redelijk eentonige adventure.

12. Mitch rules

Mitch rules ODX.com FC

Leuk Bevonden:
    0
    Eentonige Adventure? Wil je zo AC noemen? Dan moet jij toch maar eens meer Gameplay beelden kijken. Ik snap niet waarom sommige mensen zeuren. Oke je moet soms misschien de zelfde missies doen maar kijk eens verder dan die missies. 3 grote steden vol met gebouwen waar je aan elk en dan bedoel ik elk detail je kan free runnen! Zoiets heb ik nog nooit in Halo 3, Mass Effect etc. gezien. En dan hebben we het er ook nog geneens over de Grafix gehad! Ik speel op een normaale tv van misschien maar 150 euro en hij ziet er daar al fantastiesch op! En AC heeft ook een erg goed verhaal!

Ga AUB niet deze game "afkraken hier " hier en doe het ergens anders want sommige reacties van jah ik ga dat spel kopen en niet AC want AC....

Gr, Mitch

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  13. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil die Achievement van Eagles dive hebben dat je 50 combo kills moet maken maar heb er zeker al meer dan 50 gemaakt en krijg die achievement nog niet:X

14. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik twijfel een beetje tussen me en ac omdat ze me alle 2 wel leuk lijken.

en ik wil ze niet alle 2 omdat ik ook al call of duty 4 heb en fifa 2008.

15. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Marciano, combo kills zijn kills waarbij je heel snel zo'n animation krijgt, net als bij counter attacks, dus klik op x, en dan als je die vonken van de zwaarden ziet afvliegen/het geluidje hoort moet je nog een keer op x drukken, herhaal een paar keer en voilĂ . \o/

16. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zal me best doen ;) dus gewoon als ie me aanvalt en ik druk x dat die zwaarden tegen elkaar aankomen en dan weer x :)!

Edit: ik doe het steeds maar krijg geen filmpje en als ik em RT knop erbij ingedrukt wel..?

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Crackdown had eenzelfde soort vrijheid, maar dan met veel meer actie. Daar kon je buiten de missies om veel meer plezier maken dan in AC. Komt nog bij dat crackdown een MP had, waardoor de vrijheid nog veel leuker werd.
    Daarbij is de hoofdlijn van AC weldegelijk eentoning. Ik zou het even in een spoiler zetten wat er gebeurt:
    1: Je wordt opgedragen iemand te killen
    2: Je gaat naar het bureau en hoort een verhaaltje
    3: Je gaat naar 3 plekken om info te winnen
    • pickpocket
    • afluisteren
    • intimideren
    • in 3:00 min. aantal dingen doen/verzamelen
    4: Je gaat terug naar bureau met gewonnen info
    5: Je gaat naar de plek waar de gast is die je moet omleggen
    6: Je legt hem om, en kunt vervolgens aan de volgende gast beginnen

Als je de hoofdlijn uitspeelt door 9x exact hetzelfde te doen (alleen beetje afwisseling in punt 3 ), dan mag je de game toch wel eentoning noemen.

Als deze game gewoon een 8,5 van bijv. de PU had gekregen, en xbw had deze game als "goed"/"geweldig" bekroont, dan had ik daarmee kunnen leven.
    Helaas is de game veel teveel gehyped, waardoor het (voor velen) alleen maar tegen kon vallen.

Anyway, een goede game, maar zeker niet "legendarisch" of bijna perfect.

18. Mcp

Mcp Metastasizing

Leuk Bevonden:
    0
    geertbaggerman.

Helemaal mee eens. En ik heb er een hekel aan als mensen altijd maar gek worden als andere een game afzeiken (verblind door de hype).
    Het feit dat een game al door veel mensen afgezeikt word is al een teken dat het toch niet zo heel geweldig is.

En het argument van dat het verhaal goed is.

Ik heb nog nooit zo'n K*T met de grote U einde gehad in een game.

Code:
    [Als ik een verhaal wil dat niet eindigd door en cliffhangers heeft ga ik wel ONM kijken

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  19. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem bestelt bij play-asia kan niet wachten om hem te spelen

20. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee je moet zelf aanvallen. zodra jouw zwaard op het zijne kletst moet je meteen weer op X drukken. je moet inderdaad het geluidje horen dat je slag dus geblokkeerd is. je krijgt als het goed is dan een filmpje ongeveer gelijk aan die van een combo kill maar dan met andere soms ietwat grappige moves. ik kan je aanraden het te oefenen in de practice range zodat je ze leert herkennen. ze laten je er immers toch niet uit als je hem niet 3 keer goed hebt gedaan of zelf aangeeft dat je eruit wilt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina