Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is erg lullig :eek:
     
  2. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ow is dat bij dat "Games in Concert"?
     
  3. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gevoel dat deze toch makkelijker is dan deel 2. Je moet wel heel veel moeite doen om af te gaan op Hard.
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is toch nog wel makkelijk? Je hoeft dan alleen maar je middelvinger van Rood af te halen..
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar zo snel achter elkaar.. Dan gewoon op en neer strummen aanleren?

    Ik ben nu bij "Talk Dirty To Me" op Hard, en ik ga steeds de fout in op de stukjes met iets van 3-4 noten, en dan zeg maar bijv. Groen en Geel tegelijk, dan weer 3-4 noten van Groen bijv.

    Ik vind dat echt heel moeilijk timen en loop daar steeds bij fout.
    Ben nu al wel voorbij Slow Ride, wat ik een prestatie vond omdat ik eerst m'n connectie punten van m'n gitaar goed aan elkaar moest zien te houden. :p

    Maak wel een foto van mijn geweldige methode!:D

    _0/
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Oké! 4 nieuwe Expert full combo's erbij!

    # 1: Lay Down
    # 2: My Name Is Jonas
    # 3: Closer
    # 4: When You Were Young
    # 5: Ruby
    # 6: Mississippi Queen
    # 7: Slow Ride
    # 8: Hit Me With Your Best Shot
    # 9: Heavy Metal Lady
    #10: School's Out (bitchy solo B)
    #11: Sunshine of your Love
    #12: Talk Dirty to me
    (met overstrum :mad:)

    Nog maar 8 te gaan, en dan ben ik Inhuman en Enlightened. :9 lollers...
     
  8. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ben nu bezig op hard. In het begin ging t niet zo goed, maar nu ik 2 hoofdstukken verder ben gaat het beter. Zit nu op elk liedje rond de 85% dus nog niet verkeerd.
     
  9. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik dat ook heb, ik heb nu 1 nummer complete van m'n 1ste hoofdstuk (is het niet handiger om "concert" te noemen? ^_^) wel met een bar slechte score, maar heb er ook flink voor moeten blokken. Nu met m'n 2de nummer bezig, "Talk Dirty To Me" maar daar zitten een paar flinke bar moeilijke stukken voor me in om gelijk met 5 knoppen in plaats van 4 te spelen, ik wordt al wel wat handiger in "sliden" over m'n gitaarhals.

    Al met al een leuk dagje gehad, jammer genoeg voor m'n maat geen Halo 3 gedaan, en hij moet nog tot Zaterdag (als het niet later is met z'n internet bestelling :D) wachten voor hij mee kan rocken, lekker met z'n 2en Co-Op doen. Wordt heel gaaf.

    Can't wait!!

    _0/
     
  10. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    de groepen heten gewoon tiers :p
     
  11. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Before I Forget was het eerste nummer wat ik failde (op Hard, trouwens, Easy/Medium niet gespeeld :9), en tevens failde ik hem 6-7 keer. Maar kheb 'm :D

    Nu de encore proberen. :cool:
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige game _O_ Easy en Medium had ik alles in 1 keer op 5 sterren uitgespeeld, veel full combo's ook....mja dat is dan ook niet echt moeilijk ofzo :+ Op Hard heb ik nu ook het meeste 5 sterren, ik kom alleen nog niet echt voorbij de laatste Boss Battle. Vind die Boss Battles sowieso een beetje een overbodige toevoeging aan de game, maar goed. Verder issie weer helemaal top, van de week maar eens voor Expert gaan zitten :cool:

    DragonForce is trouwens goed te doen op Hard, erg tof nummer om te spelen ook ! :)
     
  13. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nope. :)

    [​IMG]
    Whammy Mania
    Use the Whammy Bar on every held note on Number of the Beast 15 G

    [​IMG]
    Perfectionist
    100% a song 10 G

    [​IMG]
    Gold Streaker
    Earn a 500 note streak in Career or Quick Play 15 G

    [​IMG]
    First Big Score
    Score 250,000 on a song 5 G

    [​IMG]
    Medium Rare
    Complete Career Mode on the Medium difficulty 10 G

    Medium is echt té simpel :'-(
    Bovenstaande achievements allemaal in 1 dag gehaald, en als er meer noten in 1 liedje zaten had ik de 1000 note streak ook gehaald denk ik :9
    Vandaag nog even bij een paar liedjes die ik nog niet heb hoeven spelen 5 sterren halen, en ik heb weer een achievement binnen. :)

    Jammer dat het laatste blok op Hard nou weer net té moeilijk is. 8)

    Ik ben dus 'te goed' om de hele tijd op medium te spelen, maar ik ben weer 'te slecht' om volledig mee te kunnen op Hard.
    Vervelende positie is dat :+
     
  15. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was ik aan het spelen, en ineens deed de rode knop het niet meer. De knop bleef niet hangen ofzo, de 360 reageerde gewoon niet als je er op drukte. Daarna de Xbox aan en uit gezet, en deed hij het wel weer gewoon. Lijkt me op een software fout, hebben meer mensen hier last van gehad?
     
  17. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    De connectie punten raken elkaar niet helemaal goed. Ik zal wel even goed laten zien hoe je dat kan fixen als ik thuis ben. ;)
    Had er zelf last van met de Oranje Knop, hij pakte de Oranje Frets niet meer.

    Weet iemand waar ik kan zien hoeveel noten ik in totaal heb gehaald? Want er is een achievement waarbij je 250,000 noten moet halen, maar ik wil weten hoe ver ik ongeveer ben.

    _0/
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me toch sterk hoor, zodra ik de Xbox aan uit had gezet werkte ie weer perfect. Bij Guitar Hero 2 had je dat probleem met die whammy bar, heb ik ook zelf zitten knutselen, bleek het via een update opgelost te kunnen worden.
     
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof dat ik een klein foutje in GH3 heb gevonden. Ik zat gister de career op easy te spelen, want ja, die achievements moet je natuurlijk ook hebben. Alleen had ik hyperspeed op 5 aangezet. Dus ik haal dat nummer op 100%, krijg ik opeens deze achievement:

    [​IMG]
    Enlightened Guitarist
    Gold Stars 20 songs on Expert

    Iemand anders die die ook even wil/kan proberen?
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik wist niet eens dat Hyperspeed weer in GH zat :9
    Maar ja, ik weet niet of ik het wel wil testen. Het is zonde als je op die manier een achievement behaald. Je kunt er niet bepaald trots op zijn.

    Net behaald:
    [​IMG]
    Streak Master
    Earn a 1000 note streak in Career or Quick Play 20 G

    Through Fire and Flames net gespeeld op Easy. Wist niet eens dat ie daar ook meer dan 1000 noten had. 1100/1102 noten geraakt.

    Het is mss 'maar' easy, maar je moet het toch maar even doen :cool:
    1000 noten foutloos raken is nooit gemakkelijk, en zelfs op Easy is dit liedje niet gemakkelijk te noemen. Dus ik denk dat ik - ondanks dat het op easy is behaald - toch trots op deze achievement kan zijn :9
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina