Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drogba

    Drogba Guest

    Spanjaarden zijn wel grappig, een erg onderschatte wapen vind ik de G3 trouwens. Die dingen zijn zó accuraat, je tapt wel als ware met elke kogel maar toch. De mp5 is trouwens wel fijn maar alleen op maps als vacant speel ik er mee niet overgrown bijvoorbeeld, het blijft ook een sub machine gun.
     
  2. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook maar eens gaan halen dan, vet spel \o/
    Maar Veteran is wel echt een lachertje, de eerste 3 stages
    kan je bijna gewoon doorlopen zonder al te veel te schieten :confused:
    Het enigste wat "iets" van challenge had was dat TV station, maar de rest :{
     
  3. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    dan wens ik je veel plezier met no fighting in the war room
     
  4. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Dan ben je denk ik beter skilled dan de meesten hier. Volgens mij hadden veel spelers moeie met dit level. Ik vond het ook moeilijk. Ben nu bezig met het gedeelte bij de boerderij waar je binnen 4 minuten moet weg zien te komen.
    Na 3 of 4 x dood te zijn gegaan heb ik de game maar even aan de kant gelegd. :{
     
  5. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Denk dat ik het TV station na de 4e keer door was.
    Eerst die mannetjes bovenaan gedaan met de RPG en dan
    de rest beneden. En bijna altijd gebukt rond gelopen.
    Ben benieuwd voor de rest :thumbs:
     
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Knap gedaan, ik had veel vaker nodig om er doorheen te komen. Komen nog een paar echt mooie levels aan dus dat is genieten geblazen voor je. _O_

    Hou ons even op de hoogte of je er ook een beetje makkelijk doorheen kan komen. :)
     
  7. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik zeker doen!!! ;)
     
  8. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn digitale camouflage unlocked voor de m16 ik snap alleen niet wat hier digital aan is :p

    Verder gaat het online steeds beter, meer kills alleen mijn deads liggen nog te hoog.
     
  9. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb iets van een 1300 kills en 1450 deads dusja ma ik ben het aan het inhalen want de laatste matches heb ik veel meer kills dan deads dus dat komt goed, in het begin was ik veel dood.

    Ik doe ook altijd team hardcore dus ik kan nooit echt veel kills halen.
     
  10. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij all ghillied up ben zeg het dan even en hoe je het gaat doen :+
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Hey guys! Kunnen jullie mij helpen met het voldende:

    Waar kan ik gemakkelijk de achievement halen die je krijgt als je een voertuig opblaast en daarmee minimaal twee vijanden doodt?

    Ben inmiddels bijna door veteran heen en ik heb nog steeds die achievement niet gehaald. =(
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Zal ik zeker doen :cool:



    Dacht hier al gelezen te hebben dat dit was in de stage dat je dat vliegtuig bestuurd.
    Maar weet het niet ben daar nog niet.
    Succes
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij 1 van de aller eerste missies dat je voor het eerst naar Al Asad gaat zoeken in dat dorpje! Daar zijn auto's zat en dan wacht je gewoon even op wat lui, gooit nade en whoola! Ik kreeg er 4 dood! (inclusief 2 teammates die mij nog steeds niet mogen :+!)
     
  14. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    De camouflage is in 'blokjes' getekend, digitaal dus. Geen soepele lijnen.
    Ik heb gister de blue tiger ofzo voor de M16 geunlocked :)

    Vet irritant trouwens gister. Ik ging spelen, gewoon 5 potjes achterelkaar verloren, en ik stond bijna altijd boven aan van mijn team.
    Één potje was vet mooi. Ik had 22 kills en de rest had allemaal 8 of lager in mijn team, en ik was even vaak (5-8 keer) als de rest doodgegaan. Dat potje toen ook nog gewonnen :thumbs:
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    De beste missie. _O_
    Ik kan nog genieten als ik aan dat level denk. :eek:

    Zometeen maar eens een begin maken met het boerderijlevel waar je in 4 minuten weg moet zien te komen. Iemand nog tips? :9
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ja , eerst in die barn afwachten en sniperen en airstrikes plaatsen .
    Dan bij de 2.50 ofzo komen ze niet meer , dan iemand in dat schuurtje killen 1 of 2 .
    Dan ga je rechtdoor over het veld en dan naar recht achter een gebouw langs.
    dan kom je bij een Elektriciteits mast daar ga je recht van liggen dan ga je via links een gebouw in en dan ken je doorrushen.
    Hoop dat je het een beetje snapt
    check anders youtube: Easy way tot do heat on veteran;)
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    al ghillied up is zeker de mooiste en beste missie. Die zou ik 6 keer over kunnen doen.

    Bij die boerderijlevel moet je op het goede moment de airstrike doen anders blijven ze komen.
    En doorlopen dat vooral als je gaat wachten zijn er te veel. Via dat rechterhokje ging ik.
     
  18. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee , op een begeven moment stoppen ze met komen als je maar blijft schieten;)

    Iemand die zo online gaat knallen?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  19. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ben wel benieuwd welke wapens jullie altijd gebruike online ik zie altijd veel mensen met m16 red dot
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Echt waar? Kan iemand dit bevestigen (achievement: voertuig opblazen met minimaal twee vijanden erbij)?

    Kan mij niet meer herinneren wanneer je in dat vliegtuig een auto opblaast. Alle tips mbt het halen van deze achievement zijn welkom. Het is me tot nu toe nog steeds niet gelukt deze te halen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina