Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 12 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Altijd sniper, op dit moment de R700. Als ik ff geen zin heb om te sniperen dan ga ik voor de m14 red dot.
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit is me in de missie van het TV Station gelukt. In het begin van die missie komt je opeens op een punt, waarbij heel veel enemies achter een schutting vandaan komen en achter een auto gaan zitten. Blaas die auto op, en je hebt de achievement.
     
  3. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    M4 met red dot dus die automatische (bleh ik haal m4 en m16 altijd door elkaar )

    Ik zit nu iets over de helft voor de ACOG scope dan isie denk ik perfect }:]
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat kan ik mij herinneren. Dat is als je de missie bijna hebt uitgespeeld he... en je kijkt naar de parkeerplaats. Zal ik eens proberen.

    Die missie met waarbij je vanuit de schuur binnen vier minuten naar de helikopter moet rennen: gehaald binnen twee minuten.

    Airstrike vanuit barn droppen. Daarna meteen rennen langs rechterkant, door greppel, rechts langs veld, langs schutting en dan huis, bij eerste weg links afslaan, een stuk over die weg rennen en daarna weer rechts, zandpad af, weg oversteken, langs huis, over schutting en je bent bij het tankstation. Bij het laatste stukje heb je veel kans om neergeschoten te worden, net als je over zo'n hekje klimt. Maar goed dat daar net een savepoint voor is. Binnen vijf keer gehaald op veteran. Zolang je redelijk snel na de airstrike wegrent zijn je tegenstanders te druk bezig de ontploffingen en kogels te ontwijken. Als je dan ook nog een beetje in het wilde weg schiet duiken ze al helemaal weg.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    Het level "Death From Above" word bedoeld, waarbij je in die grote (Chinook) helicopter die grondtroepen moet begeleiden in het donker.
    Je hebt dan de keuze uit 3 verschillende type wapens: 25mm (machinegeweer), 40mm (normale explosie) en 105mm (grote explosie).

    Op een gegeven moment komen er allemaal gasten uit die kerk gerend en dan moet je even wachten met schieten. Want vlak naast die kerk staan ongeveer 5 auto's en daar schuilen die vijanden achter. Dus wacht gewoon tot daar een groepje van 2/3 man achter schuilen en schiet dan met dat 40mm (of 105mm) kanon op die auto.
     
  6. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, dit was deze die ik bedoelde. :thumbs:
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zou voor het 3de level gaan :9. Als je uit het eerste huisje komt, kom je direct in die straat een auto tegen. (Niet in het begin, maar als je land met je helipkopter, part 2 dus van missie 3?, of is dat level 4 :+ Anyway die map met al die tv's
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie zometeen online gamen?
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die bedoelde ik dus ook. Op dat punt zit ook een Checkpoint.
     
  10. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met een MP5 met ACOG-scope.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    M4 met Red-Dot Scope.
     
  12. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel met alles. Ben nu bezig om de 150 headshots te halen met de G36C, maar die heb ik nu bijna. De M16, M4 en MP5 heb ik al compleet. Het schiet alleen niet erg op, dus ik doe het nu wapen om wapen. De gewone kills van iedere gun heb ik al een tijdje.

    Alle andere challenges bijna ook compleet. Moet alleen nog "Airborne" (2 kill streak while in mid-air) en "Invincible" (gain 5 health renegations from enemy damage without dying)
     
  13. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje over de cod serie

    ik heb cod 1 2 3 en 4 en ik vind van de hele serie cod 4 super - cod 1 goed - cod 2 goed - cod 3 matig

    ik wil graag jullie reactie hoe goed jullie de cods uit de codserie vinden en als het kan warom
     
  14. GeneraalR

    GeneraalR xbox360 gamer!

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 1 super, want voor mij was dat de eerste oorlogsgame die echt chaos had, het speelde lekker en de levels waren goed bedacht. De uitbreiding vond ik wat minder maar de multiplayer speelde ik wel vaak.

    cod 2 goed, want de missies waren goed en hing veel sfeer maar sommige missies leken wel een beetje op elkaar. Het was ook de eerste met 'next gen' graphics en het zag er gewoon heel goed uit. De multiplayer vond ik minder dan bij CoDuo maar dat kon ook zijn omdat ik daar minder goed in was:9. Deze speelde ik trouwens op de pc

    cod3 matig, want de missies waren te eentonig en grafisch zag het er ongeveer net zoals cod2 uit (wel ietsje beter). De multiplayer vond ik wel heel goed.

    cod4 geweldig, want er zit veel sfeer in en de setting spreekt me wel aan. Grafisch ziet het er bruut uit en er is veel afwisseling tussen de missies. Hier kon ik wel zien dat het van de makers van cod1 en 2 komt. Multiplayer is ook geweldig met het ranksysteem enz:D
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    cod 1: geweldig, ik herrinner nog steeds die missie met die dooie kooien en die machine gun in dat huisje, prachtig gewoon,

    cod 2: ook geweldig, demo wel 3 x gespeeld voordat ik de game had,

    cod3: zeer matig/slecht, dacht yes, weer een cod game, wordt weer zo episch, maar nee, teveel herhaling, duidelijk dachten die gasten: cod 2 en 1 zijn goeie games toch? dus als we het daarvan kopieren, hoe kan cod3 dan geen goeie game worden? nou wel dus:p

    cod4: beste cod totnutoet, gewoon de oude formule, met je gezicht achter een stenen muur terwijl er kogels over je hoofd heen razen, alleen dan meer meer meer, meer kogels, meer ontploffing, meer intens, meer actie, meer variatie,

    meer dus
     
  16. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met de ACOG Scope is die zeker een lekker wapen ben alleen aan het w8ten op de tijd dat ik dat laatste wapen krijg in de assualt class , als ik het goed heb is dat zon duits wapen uit de 2de wereld oorlog en dies bij alle games altijd zwaar smakelijk
     
  17. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is die zo onstabiel vind het echt een zware klote scope
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Welk level kan ik de farmer redden?
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het spel vanmiddag uitgespeeld, maar ik heb geen boer gezien.
    De singleplayer is behoorlijk vet, maar de multiplayer is nog beter.
    Beetje jammer dat de achievements alleen voor de singleplayer zijn, want Veteran is me een beetje te moeilijk
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij act 1, en dan hunted, in iedergeval na de missie dat je nikolai redt, en in de helikopter gaat, en dan neergeschoten wordt, vrij vroeg kom je de farmer al tegen,
    je zit met price in een hutje en je ziet een man aangevalllen worden door 3 andere mannen, je moet wachten totdat price er iets van zegt en dan GELIJK schieten, niet wachten todat hij z'n wapen op z'n hoofd gericht heeft, om extra heroïsch over te komen, want hij voordat je het weet ligt ie boer bij z'n eigen aardappelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina