Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En voor de echte achievement sletjes zoals wij he, Fibroid duckkie :9

Alleen vraag ik me nog steeds af of ik het waard vind, die Lucy achievement..
    Ik wil HEEL graag 1000/1000, maar nu heb ik gewoon die fokking hele DNA balk vol! (alle investigations etc).. Das wel eempies 10x zo bruut!

Jah I know man. Das echt zwaar verneukt, ik had er in Kingdom bijvoorbeeld al 77 voordat ik begon te zoeken! Dan heb je echt vaak dat je het niet zeker weet.. Het is echt zoveel makkelijker om gewoon helemaal aan het begin met die kaart erbij te zoeken!

Edit:
    Faceplate is weer binnen bij Play-Asia! Echt een super mooie vind ik zelf, al koop ik hem niet want mijn Xdos ligt horizontaal.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zit echt te twijfelen om die faceplate te kopen. Ziet er wel gaaf uit!

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Mijne ligt ook schuin. Slechte ervaringen met rechtopstaande xdoos. (vechtende mensenn in mijn kamer ftl xD)

4. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Net uitgespeeld. Heb nu 840 gamepoints.

Het spel is echt niet al die hoge cijfers waard, die het heeft gekregen. Het is allemaal erg eentonig, negen mensen vermoorden, daarvoor moet je eerst minimaal 3 (van de 6 zijmissies uitvoeren). Dit had na 4 keer ook wel gehad. Daarnaast vind ik zelf de besturing niet perfect, ik heb vaak genoeg gehad, dat tijdens chases door de stad ik bijvoorbeeld op een muurtje ging staan, terwijl ik daar niet op wou (dat kan ook aan mij liggen :+ ). Ook vond ik het locken op vijanden niet echt werken, vijanden lichten op, waarna je die kunt locken, maar als je op iemand wil locken, moet je jezelf zo bewegen dat je op die persoon kunt locken (als er dan een grote groep vijanden staat, kan het wel even duren voor je de juiste hebt). Het ziet er allemaal wel super uit.
    Ik zou deze game een 8 geven.

5. omgpwnsorze

omgpwnsorze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m erg tegenvallen, blij dat ik m niet gekocht heb :D
    geef hem een 7,9tje

6. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net ook uitgespeeld en wat een einde zeg. Ik vind het na al die uren erin te hebben gestoken nog steeds een van de betere titels van de laatste jaren. Dat komt grotendeels ook gewoon door die sfeer in het spel. Qua gameplay is het niet heel spectaculair maar het bleef mij wel boeien. Het is wel duidelijk dat als ze hier verder op borduren dat deel 2 enorme potentie heeft om een nog grotere topper te worden.
    mijn eindcijfer is dan rond de 9,5.

en nu maar weer verder met wat vlaggetjes verzamelen.

7. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je na x-bazaar kijkt zie je nu al vet veel mensen die het spel uitspelen en dan meteen verkopen. Komt gewoon omdat het 0 replay waarde heeft. Voor een keer door te spelen is het wel leuk. Maar erna is het super eentonig.

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Jah toch ;)

Maar ff over lucy enzo, ik speel het spel gewoon eerst helemaal uit en dan ga ik wel vlaggen zoeken met lucy praten en die glitches bekijken enzo.
    Nog ff een vraagje: Ik heb nu vanaf de 3e assasinate (zit nu bij de 6e ofzo) alles met full DNA bar, dus als ik dan overnieuw begin hoef ik dan alleen de 1e 3 voor die Achievement te doen of moet ik ze dan weer allemaal doen?

9. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    :confused:

Elke game staat daar onderussen. Call of Duty 4 staat er bijna net zo vaak, en is bijna tegelijk uit gekomen!!

Heb je hem zelf wel?!?

10. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie AC er toch een stuk vaker tussen staan als COD4 hoor, komt natuurlijk ook omdat COD4 multiplayer heeft en AC niet.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wanneer kan je het beste die vlaggetjes opzoeken? Neem aan dat zodra je het spel uitspeeld dit niet meer kan?

12. king provider

king provider Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem zelf ook net verkocht op de bazaar

13. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443

Haha die Lucy achievement kreeg ik opeens, ik wist niet eens wat die inhielt, bleek dus dat ik gewoon alle gesprekken met Lucy heb gevolgd, zonder besef dat ik er een achievement voor kreeg:+

14. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wachten tot je je gloves hebt, daarna kan je alles halen. Ook nadat je het spel uitgespeeld hebt kan je nog specifieke memories laden.

15. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je je gloves dan?

16. crowbar

crowbar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nadat je memory 3 hebt afgesloten en begint met memory 4

17. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Precies, meer is er niet te doen! Behalve vlaggetjes en viepoints bekijken. Geen side quests. Alle missie zijn het zelfde! Bij oblivion kon je gewoon veel meer doen, dingen kopen, upgrades etc etc. AC is gewoon eentonig, de gevechten zijn ook saai, die domme combo's gewoon ala ninja gaiden moest het. En qua stealth waar de game op moets leunen, die is er niet. Je loop gewoon door de stad en soms wordt je uit het niets aangevallen, en soms ook niet. Stealth is er ook niet. Een dikke hype was het, ik heb me wel vermaakt richting het einde met de cliffhanger. Maarjha, ze moesten meer te doen hebben in de game. Oja, wat is het nut van The Kingdom? Dat was gewoon een wasteland waar totaal niks te doen was!

18. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, maak jij even een goede vergelijking. Het valt me nog mee dat je Splinter Cell er niet bij betrekt. Je hebt volgens mij een beetje gemist waar het in de game om gaat.

19. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu uitgespeeld en moet ook zeggen dat het een vermakelijke game was. Maar niet zo'n topper die ik verwacht had. Zoals geertbargeman al zei. Dit vind ik ook gewoon een nadeel. Teveel herhaling. Te weinig afwisseling. Ik denk dat ik binnekort toch maar mass effect ga halen. Denk dat dat een stuk meer afwisselend is. Hoop ik in ieder geval.

20. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pffff ik ben nu serieus ALLE plekjes langsgegaan voor de vlaggen in Masyaf, maar ik heb er nog steeds maar 19.... ! Iemand ook last van gehad? Als je alle plekken hebt gehad dan is het toch zeker niet zo moeilijk om de vlag ook daadwerkelijk te zien staan?! dus denk dat t bij mij gewoon een foutje is geweest ofzo.. iemand andere ideeen ?
    en had net mijn eerste glitch.. viel in 1 keer door een klein huisje heen in Masyaf..... :confused: ziet er echt vaag uit. Die achievement kreeg ik niet, want die had ik al met vechten bemachtigd 8)

hahaha en ik ga weer spelen en na 1 seconde zie ik hem staan!! haha ik ben echt dom... toch een plekje om over het hoofd te zien daar in die bocht...

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina