Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    fantastisch spel. het spel raakt me echt en daardoor zit je zo in de game dat je de kleine foutjes vergeet. vooral de convo's zijn geweldig. die emoties! super vet!

2. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Verder is de muziek echt bizar vet. Echt zo'n retro sci-fi sfeertje

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als ie niet getrained is kan je idd niet inzoomen en is de sniper dus vrijwel nutteloos.

4. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dus als je niet kan zoomen, heb je helemaal niks aan de sniper. Niet dat je er anders wel aan hebt, maar het is dus echt onbruikbaar als het untrained is.

Maar vindt het wel vet die sniper skill bonus met een Vanguard, zou geen betere combinatie weten.

5. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik eens wat opgezocht over de game, maar er zijn nog n paar dingetjes:

-Er zijn die hoofdklassen: soldier, vanquard en biotic toch? En dan zijn er daarnaast nog mengelsmoesjes?

-Het is dus mogelijk om het hoofdverhaal te 'verlaten' en sidemissies te doen om goed voorbereid die verhaallijn te doorlopen? Zo ja, daar houd ik altijd wel van. Een beetje skills opbouwen en dan aan de slag }:]

Misschien staat dit allemaal wel in het boekje, wie verlost mij?

6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de game ook halen, assassins creed is toch niet veel denk ik op de graphics na dan.

Anders haal je de strategy guide erbij rezne, daar staat een hoop in.

7. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Grappig, ik zat dus in precies dezelfde situatie, 19/21 keepers.

Kijk maar eens bij de plek rond waar je character gepromoveerd wordt door de council raad. Ook zijn er twee verschillende ingangen naar de wards. Bij 1 ingang vanaf de embassadors kom je nog in een soort tussengang en daar bevindt zich ook een keeper.

Die quest met die operatie ben ik nog niet tegengekomen. Heh, dacht dat ik alles in 1 keer gedaan had in de Citadel. Och, ik kom er toch wel een keer terug.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.mycheats.com/view/section/2425/2514/mass_effect/xbox_360 Hier staat alles over elke map in en hoe het moet! Beetje uitzoeken hoe het werkt maar dan kom je er wel! En ja die kan je verlaten! naturlich anders is het ook geen echte rpg :+

Ik las paar pagina's terug dat je maar op 4 planeten kan? Dus dan is er maar 1 stelsel, stelsel waar ik nu dus op zit...en zag er weer onder 40 planeten dat je kan onderzoeken? Maar op hoeveel landen? Als dat er 40 zijn dan haal ik makkelijk die 40 uur :+ en voor het gezeik over boekje zeg dan even pagina nummer aub! Dankjewel alvast ;) :lol:

9. Subwoofie

Subwoofie Jaaaa, wat dan?

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je mij vertellen wanneer je 'm krijgt en wat je ervoor betaald hebt inclusief verzendkosten :thumbs:. Ik ben namelijk ook van plan hem daar te bestellen.
    Welke versie heb je besteld? All region?

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zeik je dan? :thumbs: Ja het is gelukt. Ik zat de hele tijd binnnen één sterrenstelsel te zoeken... Niet écht slim. :+

11. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Uitgespeeld. Geweldig spel:thumbs:, ondanks de kleine fouten. Ga nu weer opnieuw beginnen, weet alleen nog niet of ik helemaal overnieuw begin of verder ga met mijn personage. Heb net geen level 50 bereikt dus heb wel het een en ander overgeslagen, ondanks ik het gevoel heb dat ik veel gedaan heb:p

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Waar kan ik ze trainen, want met een pistool + shotgun gaat het niet echt gemakkelijk ben ik nu al achter gekomen.

Kan nu naar planeten! Kon al een tijdje maar ging eerst nog wat dingen doen!

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ben echt immens benieuwd naar deze game! Heb nog nooit echt een RPG gespeeld, dus ik laat me volgende week mooi verassen! :)

14. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom vinden sommige mensen het belangrijk om dingen te posten zoals:
    Ik heb hem besteld bij play-asia
    Hij is nu versturud

Zal iemand dat nou serieus wat boeien?

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een ljist met alle mensen op dit forum, speur alle topics af om tekijken hoever ze zijn, of ze het al besteld hebben, en wat ze ervan vinden, dit zet ik dan bji de namen op de lijst, maak er een grafiek van,

dus het boeit me wel

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat zal mensen méér boeien, dan deze onzinnige post van jou.
    Aangezien er veel mensen zich afvragen of hij regio-vrij is. Ze vinden het dan fijn om van mensen te horen, dat ze hem kunnen bestellen omdat hij regio-vrij blijkt te zijn. Ik bestel ook sneller iets, wanneer ik zeker weet dat andere mensen geen problemen hebben ondervonden met die bestelling.

17. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Tijd over?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zo heb nu al mijn teammates. Kijk nu wel waar ik heen ga, heb er al 6 uur op in 2 dagen.

19. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0

Hoezo niet, druk eens op A? Mischien dat dat helpt :p

20. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar kwam ik gisteren ook achter, dat je soms op A kan drukken en dan op een doos klimt. Maar dit werkt niet altijd volgens mij.
    Daarnaast kwam ik er ook nog achter dat je op de kaart van de stelsel niet alleen Survey en Land kan toepassen maar soms ook kan Scannen naar dingen zoals metorieten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina