[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik niet zo heel veel last van hoor eindig bijna nooit een potje met minder als 7 man gelukkig :thumbs:
     
  2. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ook niet hoor, online word nog genoeg gedaan. Het leukste is gewoon een private match met wat vrienden. SP is ook vette shit. Ik heb hem iets van 5 keer doorlopen en het verveelt nooit.
     
  3. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War is vind ik de beste game voor de Xbox 360 totdat Gears of War 2 komt. Maar dat komt ook omdat ik in een GoW clan zit. GoW 4 Ever
     
  4. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel GoW ook weer elke dag (Annex, ranked) en de multiplayer is en blijft briljant. Gister ook effe een potje Halo 3 mp gedaan maar daar vind ik nou echt geen zak meer aan nu ik weer intensief GoW speel.

    Op naar Gears of War 2 :) (en natuurlijk DMC4, GTAIV, Ninja Gaiden II, Banjo Kazooie 3 etc. :p)
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Is er een bug met de "I Can't Quit You Dom"-Achievement of zo? Gisteren verder gegaan waar ik was gebleven als Dom en uitgespeeld, maar geen Achievement. Ik weet dat je de training niet mag overslaan en heb ik ook niet gedaan. Ergens vorig jaar zijn we gestopt bij Act 4-1 en daar ben ik gisteren dus met iemand anders mee verder gegaan. Bij Act 4-5 gingen we wel dood en zijn we even gestopt, en later weer verder gegaan. Dat maakt toch verder niks uit of moet je een complete Act in een keer uitspelen? :{
     
  6. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of Gears of War nog verkocht wordt bij Bartsmit? Van wat ik weet heb ik hem een keer voor €35,- euro zien liggen. Ik kan op dit moment Gears of War alleen vinden in de pc afdeling van de Bartsmit site, hij staat niet tussen de xbox360 games. Verder klopt de Free Record Shop site ook niet helemaal of heb ik dat fout? Gears of War staat daar nog voor €65,-. Om dan te vergelijken dat op die site Call of Duty 3 Gold Edition (ja, deel 3, niet 4) nog staat voor €71,- :confused:
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zag hem laatst liggen maar als ik jou was zou ik hem gewoon bestellen. Kijk anders hier even waar hij het goedkoopst is.
     
  8. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet deze game echt weer eens uit de kast halen maar nu ik ac heb denk ik niet dat het er dit jaar nog van komt.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik speel hem serieus bijna elke dag. Standaard met een vriend van me, het blijft gewoon verslavend! Wordt ook steeds beter en beter, net 48 kills gehaald in een 15 rounds match. Ging echt super chill, iets van 10 headshots en de rest shotgun enzo. Nog iets van 30 kills en ik heb de 9000 behaald. Bijna Seriously dus!
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Pff als ik het nu speel word ik constant geowned. Half jaartje terug was ik redelijk goed :+.
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, waar slaat dit echt op??:confused:
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo? kan toch dat hij dat de beste game vind
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik (Vind goW ook een van de beste games vor de 360)
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik moet nu Raam killen, op die trein, speel op casual, maar krijg die vent maar niet dood, iemand tips hoe dit moet?
     
  15. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm, je moet hem maar 6 keer door zijn hoofd knallen, als de Krill van hem verwijderd is. Eitje :)
     
  16. ghiodora

    ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word pas lastig op insane in je eentje....
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    de krill zijn dat die kleine kut vleermuisjes? en heb je daarvoor zeker de sniper nodig die je van te voren pakt
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Pak in de coupé voor je RAAM moet mollen de torque bow en een sniper. Ga achter het eerste muurtje zitten in het licht. Schiet een pijl op hem (liefst in ze smoel) dat de Krill weg is en daarna headshotten. Makkelie.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    oke thx (Y)
     
  20. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel dat ik GoW het beste spel vind, en als GoW 2 uitkomt ik dat het beste spel vind omdat ik dat nu al weet. Ga op een ander forum zeiken. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina