Dashboard update 4 december 2007 - Rumors

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door EricGOD, 8 jul 2007.

1. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt geluk!

Bron: Xboxic.com

Meer plaatjes hier:
    http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20071127/live.htm
    http://www.famitsu.com/game/news/1212147_1124.html

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    'XBLA demos deleted from “Played Games” and Gamercard lists '

:D \o/

En die tweaks aan de Marketplace/ Dashboard zijn natuurlijk ook leuk :)

3. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Leuk dat er ook een peroonlijk stukje geschreven kan worden. De marktplaats word weer iets overzichtelijker en het is inderdaad een goed idee van microsoft geweest om de arcade demo's uit je gespeelde games lijst te gooien. :)

Nu is er ook dat friends to friends systeem wat eraan komt, alleen een beetje jammer dat ik toch al even 18 ben en niet de mogelijk krijg ik mijn friends voor iedereen toegankelijk te maken. Niet dat ik dat wil, maar dat betekend nog niet dat de problemen met het child account zijn verholpen lijkt mij of het moet pas na de dashboard update doorgevoerd worden.

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Er zijn geen problemen met Child Accounts dit is bewust door MS gedaan, ivm met wetgeving Europa/Amerika

5. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet niet of jij het weet Fardo of iemand anders, maar wat staat er dan in die wetgeving? Want het is toch heel raar dat iedereen die 18 is geworden niet de mogelijkheden krijgen die andere wel hebben.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Somige mensen zijn 18 geworden, maar kunnen nog steeds niet op msn en dat soort dingen dus dat klopt toch niet

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    O dat probleem wordt wel gefixed in deze release :) net als de franstalige reclame voor de Vlamen

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik zou die reclame op je dashboard ook wel willen hebben. Dat zou er ook inmoeten, een optie om die aan of uit te zetten. Ik had de klantenservice gebeld, maar daar konden ze niets aan doen. Ik had een optie niet aangevinkt (ik wil informatie van derden ontvangen - wist ik toen veel wat dat betekend) en nou konden ze dat niet meer veranderen. Echt dikke klets volgens mij, ze zijn microsoft. Die hoeven alleen maar een bestand te openen en iets aan te vinken.

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik zou hier ook wel vanaf willen.

Edit: en iets waarmee je kan zorgen dat pop-ups weggaan van bepaalde mensen. Ik heb er maar een paar in mijn vriendenlijst waarvan ik wil weten of ze online komen en de rest boeit me niet echt.

Edit2: Trail games verwijden uit ''Played Games'' list. Echt irritant. Ik heb 30 games gespeelt ????

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vanaf? Ik wil het juist hebben. Ziet er wel leuk uit en af en toe staat er iets handigs bij.

11. JawedJust

JawedJust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat die trials verwijderd worden uit je gameslist. Wat nu nog zou moeten, is games kunnen verwijderen die je een keer geleend hebt ofzo, maar je eigenlijk toch niet zo leuk vond, waar je dus heel weinig of geen GS voor gehaald hebt. Maargoed dat zal wel niet gebeuren, ik ben in ieder geval blij dat die trials weg gaan!

12. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    of gewoon bij alle games doen, vragen of je hem in je played games wilt of niet, daar doen ze veel mensen een plezier mee (Y)

13. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan eindelijk niemand meer zien dat je Viva Pinata zo'n leuk spel vind }:]:+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Goed nieuws dus, duurde 2 jaar maar dan heb je ook wat :)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Eindelijk! _O_

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    .....dan gooi je die toch uit je list?
    Problem solved._0/

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Ruilen?

Cable: Speel er niet dagelijks mee. En meestal voor matches en andere dingen.

18. Kapitein Iglo

Kapitein Iglo Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ai wat lees ik nu:

bron joystiq.com

Dat zou toch wel erg jammer zijn :mad:

19. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    is da nouw zo moeilijk om dat voor iedereen er tegelijk op te zetten :mad::mad:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Niet moeilijk, maar er zijn juridische problemen ... Voor elk land moet door de uitgevers (studios) een contract afgesloten worden ... en daar zit het probleem ... sommige Nederlandse rechten zitten bij een RTL of een SBS of elders ... Het kost ms dus erg veel moeite om de deals rond te krijgen

Deel Deze Pagina