Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    860
    Wou ik hem vandaag halen is hij overal uitverkocht hier in de regio :mad:.

2. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ga fietsen, in elk interview zegt die doos van dat wijf dat het spel om stealth gaat. Stealthy je doelwit bereiken bla bla bla, maar dat is het gewoon niet. Vind het erg jammer de game had zoveel potentie, voor mij is het inindergeval een middelmatige game.

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ben ook erg teleurgsteld in deze game, eerste paar uren is het simpelweg waanzinnig maar nu ik bij memory block 5 ben begint het wel te vervelen... maar snel verkope als deze is uitgespeeld

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Beetje zelfde gevoel hier! Hopelijk dat ik hem met COD 4 ofzo kan ruilen :)
    Maar eerst van het weekend maar even AC afmaken.

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    No man. Je kunt niet memblock LADEN en dan de Lucy achievement doen. Je moet hiervoor perse overnieuw beginnen. Dus ALLES kwijt, je hele savegame.
    Kga hem van het weekend wel eventjes halen denk ik.. Gewoon weer doorheen rushen. Jammer maar helaas.

6. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg dit spel morgen, heb deze gehaald voordat ik mass effect koop!

Maar als ik nou het spel heb uitgespeeld he, moet ik dan overnieuw beginnen voor die vlaggen enzo, of kan ik dat na het uitspelen van het spel nog doen?

7. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij wel. Als je de endcredits uitspeelt kan je nog in de animus en alle missies nog een keer doen en vlaggen zoeken. HEb ze zelf allemaal moet alleen nog de conversationalist. Was het eerste gesprek vergeten over de farm...
    Ben nu assasins aan het overspelen en daarna eindelijk aan Mass effect beginnen.

8. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat een saai spel is AC zeg, of het ligt eraan dat ik AC misschien niet leuk wil vinden. Maar ik vind er geen zak aan :/

9. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel eens wat je niet leuk vind.
    En waarom wil je het niet leuk vinden? Koop het dan niet|:-

10. Vriendloos

Vriendloos Guest

Wat mij het eerst opviel? Dat de camera niet echt meewerkt, dat alles met dezelfde dingen gaan. Dat je de tegenstander moet locken om hem een beetje te kunnen killen, en als je hem killt komen er gelijk 100derden andere aan xD

11. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu tot waar je voor eerst kan rijden op paard
    en vind em tot nu toe echt niks
    klimmen op gebouwen voelt niet echt aan als bij crackdown lijkt alsof het automatisch gaat
    en laat ik maar niet over het vechten beginnen want dat is echt drama

maar de graphics en het verhaal zijn wel top

12. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ja, ik ben het volledig eens met jou. Ik vind het tot nu toe een miskoop

13. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had het na Memory Block 4 het ook wel weer gezien, maar na het einde vind ik hem zo vet :) Ik kan niet wachten op deeltje 2...

Nog even een vraagje door de poppetjes die hem al hebben uitgespeeld en veel weten:
    Ergens halverwege is die kast opeens open en zegt Desmond iets met een code. Kan je daar iets mee, of doe ik er al iets mee maar heb ik het niet door?

14. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al een keer uitgespeeld maar ik kwam pas halverwege de game erachter dat je in de toekomst ook andere dingen kon doen behalve gaan slapen.

Is er een manier om in de toekomst al die tussenstukken nog eens opnieuw te spelen nadat je hem hebt uitgespeeld of moet ik dan een hele nieuwe game beginnen?

Ik heb blijkbaar niet alle dialoog doorgelopen met lucy. (daar krijg je achievement voor)

En als je uit de animus stapt nadat je hem hebt uitgespeelt kan je namelijk alleen maar rondlopen maar er komt niks meer qua dialoog met lucy en die professor.

Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  15. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    het vechten is heel goed gemaakt.Op tijd blocken en dan komt die prachtige tegenaanval.Bij mij werkt de camera perfect mee

16. Wooldoor

Wooldoor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nouja prachtige aanval, het ziet er leuk uit maar het is veel te simpel.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand hem voor de 2e keer gerusht? Dus kut assassinations, maar 2 onderzoeken.. Amper viewpoints etc?

Edit: En mn vraag was dan hoelang je er over deed :9

18. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Great, heb 95 flaggen in de Kingdom en heb geen idee waar de laatste 5 liggen. iemand nog tips? die moeilijke bij de romeinse ruines heb ik al.

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Same here8)

20. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in die kast ligt een soort pen met toegangscodes voor de computer van lucy. Staat allerlei info in, in de vorm van verzonden en ontvangen items. Als je wil kan je ook zo'n pen stelen van die docter. Lees de mails maar of pickpocket hem :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina