XBW Gameavond - Halo CE

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 14 nov 2007.

1. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je geen ervaring met H1, maar je kunt maar met 4 xboxen spelen.

2. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Right, niks gezegd:+

Helemaal niet over nagedacht, na 3 jaar halo 2 met 16 xboxen vergeet je dat8) Er zaten trouwens wel best veel mensen splitscreen vroeger, dus had je wel vaak meer dan 4 spelers.

Ik denk trouwens inderdaad dat jullie wel wat meer ervaring hebben, ik was eigenlijk 'te laat' om nog vaak halo ce te spelen op xbc. Ik heb de game wel echt vaak met 3 maten op de bank gespeeld, maar daar heeft niemand meer zin in tegenwoordig (niet zo gek als je kijkt wat voor games er de laatste tijd uitkomen..), dus dacht ik dat het wel een mooi plan was om weer eens wat mensen bij elkaar te krijgen op xbc.

Wanneer komt het iedereen handig uit?

Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Halo ook vaak split screen gespeeld en ik heb nog steeds geen spel ondekt dat leuker is om te doen, hoor. Wat goed uitkomt zijn voor mij de zondagen, vooral 's middags dan. Maargoed, misschien is het ook niet zo leuk als je weinig ervaring hebt om tegen abaraxas en mij te spelen. We kunnen het eens een keer proberen, want op zondag hebben we met regelmaat een 3box. Mijn XBC tag is trouwens Bugaboo / Darkwing.

4. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik ben ook weer niet een totale noob in het spel, ik ken wel backpack reload, double melee etc. We zullen zien:cool: Zondagmidagen kan ik eigenlijk ook meestal wel, lijkt mij prima.

5. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond een paar Halo 1 PAL games gespeeld op XBC met
    Airwave, Saphis en Unknown. Leuke games ondanks de vage lag (360 met halo1 gaat echt niet goed samen) en elite settings :+:).

Hier nog een gameplay van een tijdje terug toen men capcard nog werkte, heb er in totaal niet veel mee op kunnen nemen maar dit is wel een aardige game om te kijken (overigens geen win).. http://useruploads.mythica.org/view/TS_Pris.wmv.html

6. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    was zeker leuk, snap alleen niet waarom saphis, als die zogenaamt oldskool is dat hij niet weet welke settings je moet spelen en hoe je ze moet veranderen :confused:.

Die radar was echt gay, daarna begon het een beetje te lopen bij mij :D.
    Leuke gameplay trouwens

7. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    mmm,begint toch weer te kietelen CE
    spelen jullie m op 360 of xbox 1 ,die heb ik namelijk ook nog in de stofkast

8. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat is idd vreemd want hij hostte genoeg altijd..:x

Freakin waar heb jij zolang uitgehangen, doe ook ff mee binnekort! :) We spelen op 360.

@Biba: voeg je deze mensen ook ff toe aan de beginpost, en doe je zelf ook nog mee? 8)

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  9. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    360, want ik heb zoiezo mn xdoos1 verkocht. Verder weet ik het niet, maar we hadde gister dat spanky en esco er steeds 'uitlagde' omdat hun met de oude xdoos speelde. Toen kwam unknown erbij en esco ging op zn 360, ging daarna perfect.

10. nielzzzz

nielzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe mee. Ik weet een wist altijd al waar ik de settings moet veranderen :{ Ik weet ook wat de settings moeten zijn alleen weet niet hoe ik ze moet instellen. Ik stel niet elke keer dat ik host de settings opnieuw in, ze worden namelijk gesaved op je xbox

Zijn dit ineens aanvallende opmerkingen of vat ik het verkeerd op? Naja zeg het maar als jullie spelen dan wil ik wel weer meedoen

11. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    voel je niet meteen zo aangevallen joh, boeiend voor de rest of jij die settings weet, zolang we maar wat games spelen :+

12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah mooi, we hebben nu dik genoeg spelers om altijd wel een potje te kunnen spelen! Welke XBC tags moest ik nog toevoegen aan de startpost?

Laten we een keer hier centraal een datum/tijd afspreken? We kunnen 2 servers doen van 4 personen, en dan af en toe doorwisselen ofzo?

13. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    - Bugaboo
    - klaas_van_xboxlive (dacht ik)
    - unknown zen tag ben ik vergeten

Freakindell doet miss ook mee, weet niet wat voor tag hij gebruikt :)

14. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Moet je Xbox aan je computer gekoppeld zijn om dit te kunnen doen? Halo 1 ftw namelijk, maar de afstand tussen mijn computer en xbox is een etage...

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    ja met XBC, en ik moet eerst 15m heen en dan de trap op en dan 15 meter terug om bij mn xbox te komen dus dat is geen reden om geen H1 te spelen. En nee niels was niet aanvallend maar gwoon raar dat je dat niet wist.

Vanavond iemand zin om te spelen?

16. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    vanavond kan ik niet, etentje van werk en trainen daarna..

17. nielzzzz

nielzzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja, ik weet wel wat de settings moeten zijn maar was wat gehaast met instellen.

18. Escobar

Escobar OK DEAL

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ook wat mensen die NTSC spelen hier? Misschien wel makkelijk om dat er even bij te zetten in de startpost. Ik wil best een keer met escobar PAL op de 360 spelen, maar het komt niet eens in de buurt van hoe Halo echt is.

Groetjes,
    Purno (op account van escobar weer -.-)

19. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    yo ik zal morgen eens kijken of ik xbc weer aan de praat krijg!!!
    Dan geef ik hier ff mn xbc tag aangezien ik niet weet of mn oude nog werkt.

ik zal m dan waarschijnlijk op de 360 spelen

@purno bij mij is er de mogelijkheid dat ik m op NTSC kan spelen,alleen daar heb ik een klein beetje hulp bij nodig misschien dat jullie mij daarbij kunnen helpen

voeg me anders ff toe op hotmail
    xbubbax@hotmail.com:thumbs:

20. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan waarschijnlijk wel aan NTSC Halo CE komen, maar dan moet ik wel op m'n oude Xbox spelen, jullie waarschijnlijk ook? Xbox 360 + Xbox gaat niet echt goed over XBC, dus ik weet niet of dat gaat lukken.

Ik kan vanavond denk ik ook wel spelen, ik moet alleen ook nog even kijken of XBC weer helemaal werkt.

Deel Deze Pagina