Guitar Hero III [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    yo send me frrq voor co-op.
    ik own je :p
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mannetje is echt niet menselijk :+

    Anyways, zojuist ook EINDELIJK die laatste Boss Battle op Hard weten te halen. Ik blijf het zeggen, de Boss Battles slaan nergens op en hebben niets maar dan ook niets met skill te maken. Het is gewoon een kwestie van mazzel hebben met je power-ups (en hopen dat je geen Lefty-Flip om je oren krijgt)....afijn, laat ik er verder geen woorden aan vuil maken. Vind het de enige overbodige feature van GHIII, voor de rest heb ik vrij weinig op het spel aan te merken. Ben nu op Expert bezig, wat tot nu toe best redelijk gaat, maar ik vrees voor het laatste blok :x
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt de boss battle tegen lou juist geniaal... komt ook door het nummers en hoe geweldig die solos klinken.

    Zit nu vast op hard.. laatste blok, raining blood... de rest gedaan, ook one plus solo, ging zelfs redelijk makkelijk... maar dat begin van raining blood, het "mosh" gedeelte is te gek voor woorden.. in de negatieve zin dan.
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Boss Battles zijn vrij makkelijk, je moet gewoon je eigen stukjes goed spelen en ervoor zorgen dat je powerups activeert als je tegenstander ze kan verdienen. Ik vind het ook overbodig, maar niet extra moeilijk ofzo.
     
  5. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Boss battles blijven cool. vooral als je net voor het knipperende rood weer terugkomt :p
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Godverdetyfus! Help needed, again...

    Ik begin vrolijk op Easy, omdat ik die achivements toch moet hebben. Na zo'n 8 nummers herrinnert een vriend me aan die Hendrix Reborn (Compleet career Lefty and Righty) achivement. Dus ik begin weer opnieuw met easy, dit keer op Lefty (de nummers die ik al had deed ik ff over). Nadat ik Lou op Easy-Lefty verslagen had begin ik met Medium op righty. Daar ook net Lou verslagen, maar die achivement krijg ik niet! Why?! :'-(
     
  7. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je op easy met lefty en righty moet spelen?
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    lefty is behoorlijk pittig als je het krijgt op hard bij boss battle >.>
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Zover ik weet was de Lefty achievement, Medium of hoger.

    En damn ik heb GH3 nog steeds niet kunnen krijgen, duurt een beetje te lang hoor :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    NEE! Niet dat kutettertje. Ik mag die (nog verslaafdere dan ik) Guitar Hero niet. Ik haal 320K op TTFAF, hij 750K ofzo. :p En dat voor zo'n stinkende 5jarige die nog op de basisschool zit. :mad:

    :9

    Trouwens, net TTFAF gefailed op 98%...Laatste stukkie ging nie echt goed...
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon teziek voor woorden...alleen er na kijken word ik al duizelig!! Ziek gewoon hoe snel die dat doet echt abnormaal!! En vraag me af zoals ook al in de link word gezegt, hoe zal die zijn met een echte gitaar?? Ben ik erg benieuwd na! Wil het wel weten, iemand die hem ff een gitaar kan opsturen? :9
     
  12. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Diezelfde vriend van me had 'm wel op Easy-Lefty en Medium-Righty. Weet iemand of het dan werkt als ik Easy-Lefty over ga doen onder een andere band? Want blijkbaar werkt het niet meer als ik al nummers op Easy op Righty heb gespeeld...
     
  13. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    @BassieJ: n00b }:]

    Ja bas jammer dat iemand toch echt beter is dan jou :p
     
  14. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    dit is van Achieve360points.com:
    2. Hendrix Reborn (Complete Career Lefty and Righty)
    - Start a new band & complete career using "righty" option
    - Start a new band & complete career using "lefty" setting
    - Use a mirror with your back turned to TV if need help (per Uitimate Victor)

    Misschien helpt dat wel :+
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Als ik dat jochie zie vraag ik me 2 dingen af eigenlijk 3

    *Kan je zo goed spelen als hem door gewoon veel te oefenen?

    *Of zit dat gewoon in je (want hoe hij speelt is gewoon ziek 8) )

    *heeft ie verder wel een sociaal leven?

    Maar props voor deze kleine gitaargod,doe het hem zeker niet na!
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hoho geen gitaargod he ;) GH god, maar zeker geen gitaar god.

    Denk alleen dat hij ontzettend door zijn vader gepushed wordt.

    Trouwens muziekje spelen @ cheat menu is grappig :D Dan zitten er echt "snaren" en akkoorden onder de knoppen.
     
  17. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Super strak ritme gevoel.. knoppen indrukken op volgorde van kleur kan iedere corky na heel veel oefenen, maar zo strak ritme houden is een ander verhaal.
    Knaapje moet maar drummer worden, of echt gitaar gaan spelen.. heeft aanleg daarvoor.
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je in zijn Youtube channel kijkt staat daar een link naar een interview met dat jochie (Ben dus) en hij word (volgens hem) niet door zijn vader overgehaald en hij heeft gewoon een ongelofelijk gevoel voor ritme. Hij zit op een speciale school zonder zomervakantie maar na elke 9 weken 3 weken vrij. Zo heeft ie tijd zat en kan hij lekker 3 weken non stop gh doen. Ik denk dus dat het gewoon een combinatie is van veel vrije tijd maar vooral een goed ritmegevoel (dat kun je goed zijn als hij ttfaf speelt met de snelle strum stukkies).:+
     
  19. Morridin

    Morridin Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog onbekend met de GH-reeks, maar ik vond de demo erg cool en speel zelf ook gitaar. Maar ik lees dat er problemen zijn met de GH III gitaar, denken jullie dat ze over een tijdje verbeterde nieuwe gitaren uitbrengen of gewoon kopen?
    Verder las ik dat GH III stukken moeilijker is als II, dus ik dacht als GH newb dat het misschien slimmer is om de GHIII bundel te kopen en GH II los, en dan met II te beginnen.
     
  20. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Er is niks mis met de gitaar..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina