Martyrdom Maar na wat uurtjes dropte ik het weer uit me "usual"class setup, het is aleen echt voor de close combat, steady aim, deep impact etc is 100x beter, aangezien de meeste toch altijd ver weglopen van verse lijken
Ok, thnx heb het spel zelf nog niet maar zat het ff bij een vriend te spelen en ik werd helemaal gek van die mensen die ik dan neer had geschoten en dan een grenaat dropte zodat ik dood was
yep wij ook, maar na een aantal levels ren je zonder na te denken al weg (of je gooit hem weg optijd) dus is niet altijd even zinvol om aan te hebben.
Ik hoop dat ze een IR laser attachment eens in een patch toevoegen. Dan kan je die nightvision ook gebruiken en het lijkt me wel vet. Verder is martydrom wel handig, maar meestal ren ik gewoon snel weg als ik iemand close combat kill, ivm die granaat (Beta uitvaring, krijg CoD4 morgen!).
Klopt, alleen op erg compacte levels is het wel handig, maar ik gebruik het ook niet meer. Dan kan je beter iets anders nemen, maar ik heb wat challenge's nodig om te unlocken xD
Veel mensen onderschatten perks. Je ziet iedereen met double tap, sleight of hand etc. Ik neem juist die combinatie van perks die maar weinig mensen hebben. Waardoor ik regelmatig goeie scores haal. Een van mijn classes bijvoorbeeld: Rank: lvl 55 Wapen : MP5 - silencer Side Wapen: Gold Desert Eagle Granaat: Frag Perk 1: Special Grenades 3*stun Perk 2: UAV Jammer Perk 3: Dead Silence De extreme conditioning gebruik ik ook vaak. Wat ik er wel bij moet zeggen is dat ik de PC versie speel...
Dan moet je level 55 worden. Trouwens een tip voor de mensen die snel willen levelen, je moet gewoon team deathmatch in shipment doen. Met veel mensen en dan 150 kills maken met alle wapens Je krijgt 100 xp voor 25 kills, 500 xp voor 75 kills en 1000 xp voor 150 kills. Dus dat tikt lekker aan. Ik speel wel op de pc dus ik weet niet met hoeveel mensen je op de 360 kan, maar je moet in iig met zoveel mogelijk mensen.
Ohjah juist, alsof je zomaar kunt kiezen dat je die map gaat doen en met wie? Kweet t.. bij PC is levelen gay maar bij Xbox is het nog iets 'echter' ,, dat levelen..
level 49 inmiddels. primary weapon: G36C, red dot secondary: m1911 1:3 x frag 2topping power 3:dead silence close quarters :eerste shotgun : m1911 1: 3x flash : juggernaut : dead silence
Momenteel ben ik overgeschakeld naar de G3, alleen bij team hardcore, G3 met red dot Secondairy: desert eagle perk1: 2claymore's perk2: meer schade bij elke kogel perk3: meer bullet penetration 1shot raak= 1kill, ik heb mijn wapen gevonden
Na alle challenges met me m16 gehaalt te hebben toch maar verder gaan kijken, en moet zeggen dat de M4 echt wel lekker knalt en als je trigger tapt je van best nog ver kan killen
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssvvv
Een silencer heeft toch minder range, waarom zou dan nog een silencer nemen als je al een UAV Jammer hebt?
omdat er dan minder vuur/licht van je loop afkomt als je schiet dus je krijgt niet meteen 3 granaten en een kogel tussen je ogen als je een keer van een donker hoekje schiet. En ze horen je bijna niet natuurlijk.
UAV Jammer werkt alleen tegen de radarscan. Als je schiet zonder silencer ben je nog steeds als een rood stipje zichtbaar op de radar. Met de combinatie van UAV Jammer en silencer ben je nooit zichtbaar op de radar. Op sommige levels (Vacant) en bijvoorbeeld met S&D erg handig.