Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ben nu op Insanity begonnen en doe alle Side-quests maar al die planeten zijn wel erg saai, en zijn allemaal zowat hetzelfde(gaap),
    ik hoop eigenlijk dat er niet zo erg veel Planeten zijn want dit is gewoon saai hehe,

voor de rest is het spel erg vet.

2. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgen mij kan je niet eens op insane beginnen.

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Exploration is, naar mijn mening, dan ook erg slecht uitgewerkt in deze game. De game is echt geweldig, maar het heeft de potentie om zooooooveel beter te zijn. De magie van het star wars universum is bijvoorbeeld dat er oa zoveel diversiteit in rassen en locaties is. In ME heb je de citadel en dan houdt het op, al de rest zijn wat planeten waar, let's face it, geen kut te doen is (uitgezonderd die voor de hoofd quest natuurlijk). Ze hebben gewoon 90% van de tijd gewerkt aan de hoofd quest, wat jammer is want veel mensen keken uit naar het verkennen van de galaxy.

Maar goed, ik denk dat het in ME 2 & 3 stukken beter gaat uitgewerkt worden omdat ze nu een basis hebben waar ze op kunnen werken.

Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  4. Ashavan

Ashavan Guest

Bah heb nu 2 quests waarbij ik op de planeet in kwestie rond dwaal. Heb ze helemaal uitgepluist maar kan niet vinden wat ik moet hebben. Beiden in de Voyager regio. Laatste Cerberus gebouw en in het andere Voyager stelsel een sonde.

5. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik wel met je eens... ik denk dat de game dan ook nog niet echt klaar was, sommige planeten zijn wel erg kaal en levensloos.

Ander ding wat me stoort is hoe kinderachtig sommige dingen zijn... moet je een ruzie tussen twee mensen oplossen.. :confused:
    Beetje krom, aan de 1e kant moet je wereld van de ondergang redden, en aan de andere kant moet je twee mensen laten stoppen met kwebbelen, of advies geven aan iemand die zwanger is, en wat ze met haar baby moet doen.

6. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Die ken ik maar je hoeft die niet te doen en het is ook niet echt een quest. Je krijgt er wel xp voor.

7. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een negativiteit allemaal. Ik vind het nog steeds een topgame. Het had idd zoveel toffer kunnen worden, maar het is voor mij al tof genoeg. Het enige wat ik jammer vindt is dus de side quest planeten, planeten zelf zien er mooi uit, maar er staat vrijwel niks op, het is zo kaal. Tuurlijk kan dit bij sommige planeten het geval zijn, maar als je naar de maan gaat waar je een basis in moet, dan had ik me dat een stuk groter voor gesteld. Het had gewoon dezelfde kwaliteit moeten hebben als de main quest planeten, want die vind ik tot nu toe helemaal top.
    Ook geef ik gelijk dat een aantal dingen in Kotor etc beter waren uitgewerkt, maar het werkt zeker niet slecht. Snap daarom ook niet dat sommige mensen zo teleurgesteld zijn.

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ik ook niet, enigste wat ik zonde vind zijn de side-planeten waar dus wat meer afwisseling had kunnen zijn maar dat is no big deal.
    Er komen nog wel downloadable content en patches dus misschien dat ze wat hele gave planeten erin stoppen:D

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ben ik niet met je eens. Er is zeker een groot verschil tussen de conversaties in ME en KOTOR, maar inderdaad niet op het gebied van consequenties uit die gesprekken. Dat is trouwens een kwestie van fatsoenlijk dialoog scripten, daar heb je geen next-gen machine voor nodig. Wat wel stukken beter is, is de levendigheid van de dialogen zelf. In KOTOR staat iedereen er als een houten klaas bij. Je hebt te maken met mensen, maar KOTOR straalt daarin totaal geen interactie uit. In ME wordt je ontzettend vaak verrast met menselijke trekjes, reacties, verbale en non-verbale communicatie. Ook de gezichten spreken veel beter voor zichzelf (nog steeds niet perfect, maar wel stukken beter). Bij ME heb ik tenminste het gevoel aan een gesprek mee te doen, i.p.v. met een mooi opgesmukte dialoog boomstam bezig te zijn zoals in KOTOR of JE.

10. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad Zifnap, het probleem met het conversatie systeem is dat het meteen zo normaal en natuurlijk aanvoelt dat het niet erg uniek lijkt. Ga maar eens terug naar de oudere rpg's en je merkt het verschil. Wat mij betreft wordt dit de nieuwe standaard, alleen dan nog verder fine getuned natuurlijk.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Kan ik meteen al naar de maan eigenlijk ? Alvast bedankt! :)

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ga naar Local cluster en zoek Luna op zou ik zeggen :)

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik zeg toch ook niet dat ik het spel net begonnen ben, ik heb hem al 2 keer uitgespeeld op Veteran en Hardcore, wanneer je dat uitgespeeld hebt kan je pas met Insanity beginnen.

en ik had niet echt zin die side-quests te doen omdat ik toen die tijd 2 planeten zat te doen toen ik op Veteran zat te spelen, en ik vond het geen reet aan maarja :+ toen maar met het verhaal verder gegaan.

14. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nu 1x op normal uitgespeeld. Kan je met een lvl 1 op hardcore beginnen of is dat niet te doen?
    Verder twijfel ik om een soldier te maken om met de assault rifle 150 kills te maken en dan een vanguard te maken met assault rifle skill. Helaas duurt het nogal ff voordat je 150 killls hebt.

15. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nou mijn woorden waren niet zozeer als echte kriteik bedoelt maar het gaat om het feit dat ik eens een clipje heb gedownload waarin word vertelt dat je beslissing crusiaal zijn,en opeens blijk dat achteraf niet zo te wezen.

Nogmaals de game is vet en verdient ieder lof,en met zijn Planeten had ik ook niet anders verwacht dat het allemaal wat minder maats was maar dat deert me niet.
    Maar het is gewoon een teleurstelling als je iets verneemt dat het toch niet word waargemaakt,okee dit gebeurt vaker en dat snap ik wel en van de meeste games verwacht ik ook niet veel.

16. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Jah, je kan gewoon met een Level 1 Character beginnen bij Hardcore, sommige stukjes kunnen wel moeilijk zijn maar gewoon enorm veel schuilen zodat je bijna niet geraakt wordt

17. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je kan toch alleen maar met een lvl 1 character hardcore starten?

18. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan ook met je character van normal/veteran verder in hardcore als je het spel hebt uitgespeeld.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Hoe dan? Ik kwam het namelijk niet tegen toen ik het spel startte met mijn oude character. Ik weet dat je het ingame kan veranderen maar dat telt niet mee voor de achievement.

20. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er eigenlijk al mensen die 1,000,000 credits hebben?? ik moet nog 90,000

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina