ik heb ook gehoord dat je allemaal kanalen heb en dat je ook weer kanaal heb kan je zien wat voor weer het word enzo en kan je er ook mee op youtube ofzo????
Ja, je kan er ook mee op youtube etc. Je kan er zelfs online flashgames mee spelen. Die browser is echt wel leuk.
Maar de browser kost wel Wii-points... een zeer belangrijk punt imo. Weet alleen niet hoeveel points .
Ja is up to date. Je kan bij plaatsnamen zien wat de weersverwachtingen zijn. En gebruik maken van de wii browser kost je eenmalig 2000 wii points (19,95 omgerekent)
Yep! je kan bv ook filmpjes op youtube bekijken. Je kan volgens mij alleen niet meerdere pagina,s bekijken. Ik dacht dat iemand mij vertelde dat het eenmalig 2000 wii points koste. Maar ik kan het fout hebben
Volgensmij kost die gewoon 500, voor zover ik het weet heeft mijn broertje hem daar ook voor gekocht.
Ja die browser kost 500 punten. Maar het is niet meer dan een leuke gadget, om nou echt te gaan internetten op mijn tv. Dat is niet zo mijn ding, geef mij mijn laptop maar.
mensen help! ik wil zon component kabel kopen voor de wii voor beter beeld. heeft mijn tv maar 1 hd uitgang ( van me 360 ) hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch me wii kan aansluiten? is dar geen splitter of verlengstukje voor? maar ik wil dan niet dat de kwaliteit minder word. bvd
Heel toevallig heb ik vorige week nog ditzelfde probleem gehad en er is maar 1 oplossing voor. En dat is voor je xbox360 een "HD-AV Cable" te kopen zodat je ruimte heb om je component kables van je wii achter in je tv te stoppen. Check wel even van tevoren of je televisie een ac-ingang heeft (pc ingang waar je 2 van die schroefjes moet aandraaien weet je wel) HD-AV kabel kost 29,95 Hoop dat het lukt succes!
hey bedankt voor je snelle reactie en zon kabel heeft dat geen kwaliteits verlies? en zon switchbox is voor mij een betere optie want als er nog een ps3 aankomt zit ik weer met het probleem . weet jij toevallig ook of zon switchbox voor kwaliteitsverlies zorgt?
Het beeld van je HD-AV kabel voor je 360 geeft net ietsjes ander beeld i.p.v component. Ziet er ietsjes waziger uit maar het oogt tegelijkertijd wel rustiger. Maar je blijft HD behouden en het ziet er verder gewoon mooi uit hoor En een switchbox heb ik persoonlijk geen ervaringen mee,dus daar durf ik je niks over te vertellen. Maar je hebt altijd nog een HDMI ingang dus als je alsnog een PS3 erop aan zou willen sluiten gebruik je gewoon je HDMI ingang Mvg,
Morgen ga ik dan eindelijk Super Mario Galaxy halen,want vandaag kwam me Wii eindelijk terug van de reparatie naar 3 weken.Wel balen net voor de launch van mario ging me Wii kapot Hebben jullie wel eens problemen gehad?
Ja , mijn Wii gaf geen fatsoenlijk beeld weer (strepen in beeld) Na 2e keer opsturen eindelijk een nieuwe Wii . Na Wii sports zijn er geen games die mij kunnen boeien. Ik hoop op mario kart.
Hoe kan Mario kart je wel boeien, maar Mario Galaxy niet ? Was vandaag bij de Macro en er was letterlijk geen een apparaat meer van Nintendo in de schappen of in de vitrines. Compleet uitverkocht, hingen nog wel spelletjes maar geen Wii's of DS'en. Ik weet dat Nintendo op het moment 1,3 miljoen wii's per maand maakt, maar als overal zo is als bij de Macro dan odet Nintendo iets heel fout(of juist heel goed ). Ik hoop maar dat er bij de MM nog een aantal liggen want ik wil er eentje kopen voor me ouders ''Ach dat lijkt me nou leuk, jij zit de hele tijd stil''. Misschien importeer ik wel Wii Fit
"Kopen voor je ouders" jaja, je wilt zelf ook gewoon Super Mario Galaxy spelen nadat je deze op de Gameplay hebt gespeeld.