Mass Effect [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 18 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kheb er al 9.999.999 :+ Meer kan je er niet halen :mad: Maar na een tijdje krijg je toch te veel wapens en als je die verkoop krijg je aardig wat credits dus zo moeilijk is het niet te halen.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Dus je kan je oude character gebruiken van Veteran? Kan je ook eerst normal doen. Die gebruiken voor Veteran en daarna hem weer gebruiken voor Hardcore gevolgd door Insane?

En krijg je als je dit doet alsnog de hardcore completion achievement?

3. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een nieuwe carrier begint, kun je kiezen voor "use existing id". Dan start je het spel met je oude char. Hij vraagt dan wel niet om de options, volgens mij moet je de difficulty daarna ingame veranderen.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja dacht ik al. Bij de achievement die je ervoor krijgt staat namelijk: Complete 1 Mass Effect playthrough on the Hardcore difficulty setting. Do not change the setting.

Dus die krijg je dan niet, das wel jammer =(

5. auke

auke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Start een game met je bestaand id verander hem ingame naar hard, begin dan opnieuw. Dan staat die op hard lijkt me. ( heb het zelf nog niet getest )

Als je het Main verhaal hebt uitgespeeld kan je dan gewoon verder met side missions of is dan het spel uit?

6. Ashavan

Ashavan Guest

weapon expert halen met 150 kills is niet zo moeilijk. Na circa 20uur had ik de 150 voor rifle opeens. Dus toen ik die achievement zag uit nieuwsgierigheid me pistol weer gepakt en daar in no time ook 150 mee gehaald. Nu ga ik proberen met de shotgun.

Die 1 miljoen credits halen is idd niet zo moeilijk. Krijg op een gegeven moment lvl5 wapens. Die verkopen lekker. En tegen de tijd dat lvl 7 en 8 komt even iedereen equipen er mee en kun je veel zooi verkopen. Je krijgt het geld vrij snel op die manier. Mijn wapens en gear zijn nu wel erg monsterlijk geworden.

Als ik hier niet het spel mee uit kan spelen weet ik ook niet meer :p

Maar ik irriteer me wel aan de quests in de Voyager cluster. Denk dat ik die even laat voor wat het is en later terug kom.

7. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    LOL ik ben op citadel en hoe vind ik de normandy weer? Ik loop al een 30 mins overal maar kan hem niet vinden \o/

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ga naar C-sec met dat fasttravel gebeuren, meteen achter je staat als het goed is een lift naar de docking bay.

9. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    lol te makkelijk dus :eek:

10. besse701

besse701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige wat ik aan dit spel mis zijn de lichtzwaarden verder vind ik het een geweldig spel

11. Liquid2ubstanc3

Liquid2ubstanc3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lichtzwaarden zou wel tof zijn, maar het is geen Star Wars game en daar moet het ook niet teveel op gaan lijken. Daarnaast zou het niet in te voeren zijn in dit combat system.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Er is wel wat meer "leven" gekomen in de gesprekken, maar ik vind alsnog dat je te weinig vrijheid hebt in gesprekken. Soms had ik bepaalde gesprekken over een totaal andere boeg willen gooien, maar dat kan gewoon niet. Zo wilde ik op Eden Prime Ashley niet meenemen. Die keuze kreeg je en die koos ik ook. Maar vervolgens krijg je so'n slap smoesje waardoor je verplicht wordt haar toch mee te nemen. Je krijgt 3 opties om te kiezen, maar ze komen alledrie op hetzelfde uit. Ook hadden ze wel wat meer verschillende characters in het spel mogen doen. Ik heb zoveel vrouwen gezien die er compleet hetzelfde uitzien. Enkel hun haarkleur was anders. Steeds het hergebruiken van dezelfde charactermodellen vond ik op den duur vervelend om te zien. Bij een spel dat zoveel leunt op het praten met mensen (en ander buitenaards gespuis) had Bioware wel wat meer moeite mogen doen in het ontwikkelen van veel verschillende modellen.

13. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa van die gezichten hetzelfde vind ik niet echt storend. Beter dan die nepgezichten uit Oblivion in ieder geval. Wel ben ik het eens dat het erg jammer is dat het niet zoveel uitmaakt welke keus je in je antwoord geeft omdat ze vrijwel allemaal naar dezelfde conclusie leiden.

Toch vind ik het tot nu het leukste spel wat ik sinds Resident Evil 4 heb gespeeld (even World of Warcraft buiten beschouwing gelaten).

14. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal nu als een stekker; ik kan mijn save games niet meer openen omdat ik ben overgestapt op een nieuw profiel en de oude heb verwijderd... :mad: Kan wel janken.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Zometeen maar ff naar de Maan vliegen! Was net verder gegaan met storyline, moest in die garage naar Peak 51, vijanden daar op het begin hadden me meteen neer, ben level 16. Doe rustig aan ga later wel verder met Storyline :cool:

16. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha! Klinkt grappig als je dat zegt; even naar de maan vliegen. _O_
    Meesterlijke game... Alleen jammer van mijn save-games.
    Ik was voorheen soldier. Welke klasse raden jullie mij aan?

17. Eagle32

Eagle32 Secret Service

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus wat een relaxt spel, twijfelde even of het wel iets voor mij zou zijn maar ik vind dit het topspel voor de 360 tot nu toe. Denk dat wanneer in december die downloads van xbox originals beginnen ik maar eens wat meer van bioware ga proberen.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Ik kan die Local Cluster nergens vinden, want daar is de maan. Anyone ?

19. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Links onderin op de galaxy map volledig uitgezoomt.

20. Ashavan

Ashavan Guest

Je speelt het pas vrij als je al wat planeten e.d. hebt gedaan. En zo boeiend is de maan niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina