Ace Combat 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Biba, 16 jun 2007.

1. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het gespeeld met 3 Engelsen die een public Co-Op1 hadden gehost. Dat was erg cool; het was nog drukker dan in de Campaign. De tijdslimiet is vrij strak en je moet zeker goed samenwerken. En, ondanks dat we elkaar nog nooit hadden gesproken, speelde eenieder goed samen en hebben we eigenlijk 2 aan 2 gevlogen richting verschillende sub-missies.

Heb zelf meer zin in de Siege Battles ofzo maar dat zie ik van de week wel; eerst maar eens wat mensen "verzamelen" die willen gamen. Voorlopig maar 2 in mijn lijst waarvan eentje in een andere tijdzone...:x

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Kan iemand mij uitleggen hoe ik door Missie 12 kom? Je moet daarbij door een ravijn vliegen en iets van transport vernietigen. Ik weet echt niet hoe ik dat kan doen als de teller gaat lopen. Je hebt een teller voor de missie en een teller voor de doelen, maar ik kom steeds niet door die tweede teller heen. Kan iemand mij misschien helpen met deze missie?

3. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch dat je niet gedetecteerd mag worden en je door een erg slingerend ravijn moet vliegen? Die heb ik in 1x uitgespeeld door

a) lager te vliegen dan de bovenste randen van het ravijn.
    b) elke bocht mooi te vliegen en ruim in te sturen
    c) door Air-to-Ground missiles te nemen op mijn F-15 (special weapon)

Je schiet de eerste 4 targets overhoop, switch naar gewone raketten, nog 2x afdrukken en klaar. Daarna een missileboat, dan nog 8 targets ofzo en daarna is het het eind van het ravijn schieten wat je kan, dacht ik.

Mocht ik het verkeerd hebben, schiet me vanavond ff aan op XBL; ben rond half 8 online.

*edit*
    Ja, ik weet het alweer; bij elk groepje targets heb je 60 seconden ofzo voordat je Mission Failed krijgt; binnen die tijd moet je alles kapot hebben. Wil je handmatig mikken en niet je special weapon gebruiken, knal dan eerst de watch towers en dergelijke overhoop

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  4. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    Ow je kan de coop dus wel met meer dan 2 personen spelen? Speelde net met 1 iemand anders coop 1 en 2, maar het was niet te doen met z'n 2en.

5. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Coop1 is te doen met 2 man maar dan moet je wel erg goed gebruik maken van je weapons. Beter is 3 of meer want dan kan je teams vormen afhankelijk van de missie en dus je vliegtuigkeuze.

Anyway, ik ga nog ff wat singleplayer nu doen; mochten er mensen online komen, dan ben ik zeker in voor een sessie multi!

*edit*
    Fijn die multi; Coop2 ook in de pocket en al een tiental online kills...

Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  6. Mierloo

Mierloo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat de demo ook ergens op internet? Heb geen harde schijf dus kan geen demo's van marketplace halen.

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet, toch? Het is een 360-game dus dan zou het ongeveer voor het eerst zijn dat je een demo kan downloaden en branden naar DVD.

Maar ja, de site van Ace Combat geeft ook geen demo ter download dus ik snap je vraagstelling misschien niet helemaal.

8. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil hem ook heel graag hebben, maar dan wel met flightstick, heeft iemand deze al zien liggen?

9. eggbird

eggbird Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand zit om dit spel te ruilen tegen een COD4? :p heb m uitgespeeld en wil graag AC6 hebben :p

10. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dat je graag een flightstick wil maar...

a) niet in NL te koop in de winkel; dan moet je op zoek naar losse flightstick via eBay ofzo.

b) Reactievermogen/besturing met de stick is aanzienlijk slechter dan met de controller; heb op meerdere forums gelezen dat vooral op hoge snelheid en scherpe bochten je beter de controller kan gebruiken.

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds gisteren ook Ace Combat in de kast staan. Mocht er iemand zin hebben om online raketten uit te wisselen, voeg me even toe.

Gamertag: Lequero

12. Mierloo

Mierloo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gekopieerde demo's spelen op een originele xbox360. Heb de demo van nfs prostreet ook op een cd gebrand en kon hem gewoon spelen op mijn 360.
    Maar kan hem helaas nergens vinden

13. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, zo...

Misschien kan je eens een goede tijdschriftenzaak binnenlopen om te kijken of daar de demo op een tijdschrift geplakt zit. Maar ik denk dat dat weinig resultaat oplevert; ik heb even gekeken op de minder legale kanalen en kan daar geen demo vinden ter download dus ik denk dat de demo nooit op CD/DVD is uitgekomen en alleen op XBLM.

14. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    Sure altijd leuk om met wat nederlanders te spelen.

15. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Hint: vanavond rond 21:00 ga ik online gamen. Zeer waarschijnlijk met een paar Nederlanders en/of Engelsen van mijn friendlist. Maar natuurlijk zijn anderen ook welkom (wel met de kans dat we random tegen elkaar moeten vliegen).

Ik zal in het algemeen ff wat invites tegen die tijd rondstrooien; ik merk wel wie er mee wil spelen. Voor degenen die willen/moeten, kunnen we ook de coop's nog doen en anders wordt het waarschijnlijk Stronghold of Team Battle.

16. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Als iemand een keer wilt spelen Gt: SleepTrgt

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ben ik de enigste die echt facking veel moeite heeft met (geloof )missie 7, dat einde.
    dat je weer word aangevallen door die raketten alleen dat ze die onbemande observatie vliegtuigen hebben. ik krijg die tering dingen gewoon niet neer:confused: ze zijn te snel, en als je een rakket afschiet dan ontwijken ze hem constant. en als je m gelockt heb en er staat shoot in beeld, en je schiet dan, ben je meestal al te laat:confused:

18. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eerst ff Top Gear kijken maar daarna zal ik ff nadenken over missie 7; heb net voor de 2e keer campaign uitgespeeld dus dat moet wel lukken voor je.:D

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    haha helemaal top:thumbs:

20. AvatarX

Leuk Bevonden:
    0
    @NFL_Dolphins

Kan me de missie niet helemaal voor de geest halen, moet ik zo nog even nakijken. Maar ik zou me vooral concentreren op de rode targets, waarschijnlijk dus die UAV's.

Ze zijn inderdaad snel, maar je krijgt ze wel neer. Ik kan je de QAAM missles aanraden daarvoor, en de allied attack regelmatig gebruiken. En je gun natuurlijk, als je ze daarmee raakt zijn ze gelijk kapot. Gewoon je A knop ingedruk houden, dan vliegen ze vaak genoeg ook recht door je line of fire heen.

Deel Deze Pagina