De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    elite kopen?
    beamer kopen?
    versterker kopen? :9
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je hebt toch al een Sony Bravia? Hoeveel inch is die, 26"?
     
  3. yoman

    yoman Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja ook zoiets 2 a 2,5 meter.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yeap, 26. Ga eind deze maand het huis uit, en ik vrees dat de TV dan toch iets te klein blijkt.
    Maarja, dat zien we dan wel weer natuurlijk. :)

    Edit ; Tja, groter is beter, toch? ;)
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf al weer een tijdje de LG HD-ready 37" en bevalt me erg goed.
    Lekker groot op mn kamer. 26" leek me echt iets te klein.
     
  6. d-arnhem

    d-arnhem Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb al een maand of 6 nu de 40inch sony bravia KDL-40U2000 ben er zeer tevreden.
    alleen ja gewoon tv kijken kan beter denk dat ik eerstdaags maar digitaal aanschaf.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb momenteel een 26 inch Sharp HD ready tv, maar ik wil een stapje groter hebben. Ik zoek eigenlijk een redelijk betaalbare 32 inch, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Het moet wel een degelijk merk zijn (Samsung, Sony, Sharp etc). Iemand een goede tip?
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Meeste Samsung en Sony tv's die je tegenwoordig in electronica ziet zijn erg degelijk. Beste is gewoon om zelf diverse TV's te bekijken. Zo vond ik het beeld van JVC en Samsung tv's minder dan LG tv's, maar anderen kunnen daar weer anders over denken.

    Vaak kun je al heel snel de stap naar 37" of zelfs 42" maken, wat qua prijs niet zo veel verschilt ten opzichte van een 32". Heb ook eens bij 40" en groter zitten kijken en qua prijs goed te doen, maar dat zou te groot worden voor op mijn kamer.
    Zou best kunnen dat je 32" op den duur ook weer te klein vindt.

    Weet niet of je weer voor HD-ready wilt gaan of voor Full-HD (voor PS3/BR)? Zelf had ik het er toen niet voor over om 500 euro meer te betalen voor Full-HD, terwijl ik dat voorlopig niet zal gebruiken (geen PS3 in bezit).
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb een 32" en dat vind ik een prima maat voor op mijn kamer. Zit er 1,5 - 2 meter vanaf. Vriend van me heeft een 26" en dan ben ik echt blij met m'n 32"! Het zou opzich een 37" mogen zijn, maar dat kwam budgetair destijds niet zo gelegen. Ach, ik ben er dik tevreden mee!
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    32 inch zou op mijn kamer groot genoeg zijn. Kan ook niet veel groter kwijt eigenlijk. Full HD is voor mij geen must, ik vind het wel mooi, maar nog niet nodig. Daarnaast worden de schermen dan ook gelijk groter en duurder. Blu-rays zien er echt prima uit op 720p.
     
  11. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    De panasonic tx-32lx70 is echt heel erg goed. Die ga ik binnen een week zelf kopen.

    - Kwam als 1 van de beste uit de bus van de consumentenbond;
    - Heeft 100hz;
    - Heeft beter geluid dan de Samsungs (niet van toepassing als je een surround systeem heb uiteraard);
    - Heeft de "best reviewed" prijs van kieskeurig.nl
     
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet op de Pana's maar op mijn Samsung staat de 100 hz uit.
    En staar niet blind op reviews ga de tv zelf eens bekijken.
    succes
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik persoonlijk vind de Panasonic's qua design niet erg mooi. Dan stralen de Sony's en Samsung's veel meer uit.
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze panasonic heeft 100hz, dat heb ik oa van meerdere winkeliers gehoord. De TV heb ik ook al 3 keer in het echt gezien en tja, het ziet er gewoon erg goed uit.

    @ Rivanov: Ik vind ook dat de Samsungs er mooier uitzien qua design, maar daar koop ik de televisie niet voor. Heb zelf ook nog een Samsung overwogen, maar omdat het Panasonic geluid beter is ga ik toch voor die.
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Design is voor mij toch wel belangrijk. Toen ik mijn Samsung kocht, ging ik eigenlijk voor een LG. Maar toen ik de Samsung zag was ik gelijk verkocht. Ook al was ie €100,- duurder, het design deed het 'm.
     
  16. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je hem gezien hebt en tevreden no problem dan :thumbs:
    Maar bij mij staat die 100Hz uit, beeld is dan te digitaal en alles plakt er dan precies op.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zit nu naar deze te kijken: Samsung LE32S81.
    Die heb jij toch Rivanov? Kun je misschien wat bevindingen posten?
    Twijfel eigenlijk tussen die Samsung en de Sharp LC-32AD5E.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die heb ik inderdaad! Ik ben er zeer tevreden over. Het is misschien het instapmodel van Samsung, maar hij doet wat hij moet doen! Heeft een draaipoot, zodat je 'm enkele graden naar links en rechts kan draaien.

    Het beeld is ook dik in orde, geen last van ghosting o.i.d. Hij heeft zoals je in de specs kunt lezen 2x HDMI dus je kunt je PS3 én Xbox360 Elite tegelijk aansluiten. Het geluid is ook goed, ik heb er wel een stereo aan hangen, maar dat is niet omdat het geluid van de TV slecht is..maar omdat ik gewoon wat meer volume wil. Analoge TV is ook niet super slecht, maar je weet het..bij HDTV is Digitale TV aan te raden.

    Voor de prijs van de LE32S81B krijg je een prima TV die aan alle HD-Ready eisen voldoet. Heeft een prima design, jammer dat de speakers aan de zijkant zitten waardoor het scherm een fractie kleiner "lijkt" dan wanneer de speakers weg zijn gewerkt (LE32R81). Maar wil je gewoon een prima, degelijk HD-Ready..dan is de LE3281B een goede keus!
     
  19. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, thanks! Daar heb ik wat aan. Ik kan hem dit weekend voor 566 euro halen. Lijkt me een mooie deal! Je moet maar kijken of je er tijd voor hebt, maar zou je misschien een foto kunnen maken met de 360 aan op het scherm?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    [​IMG]

    Deze heb ik destijds in de HDDVD thread geplaatst. Het gaat op die foto meer om de HDDVD addon, maar je ziet de TV met Xbox360.
    Foto is gemaakt met Nokia N73 in een semi-donkere omgeving (lamp aan). Dus de foto doet de werkelijkheid niet echt eer aan! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina