zojuist weer een perfect potje
ik kom als laatste de lobby in dus ik zit in het defense team met allemaal ''gelen'' terwijl bij de assault 3 generals en nog wat zilveren zijn.
na 2 minuten hebben zij het pakketje en loopt er een ventje bij ons weg. hun hele team campt en dringt ons tot onze spawn en 5 minuten voor tijd. kom ik zonder iemand dood te schieten op de helipad terwijl ik bijna was gespot,
2 minuutjes later komt een teammate er ook op en dat hadden de assault door dus die gingen massaal op hem af en vermoorde hem. 1 gast pakt de package en gaat in die ene hoek zitten achter dat grote container ding op de helipad.
maar ik zat ook in die hoek achter zo'n kratje en hij stond vlak naast me
maar ik schoot niet want dan was de hele assault gewaarschuwd en was ik het zaadje. dus ik wacht tot 20 sec voor het einde. schiet de niets vermoedende package carrier neer en er komen 2 mannen op mij afgerend en ik laat mijn C4 afgaan en ze zijn beide dood
dus wij wonnen terwijl dat hele team veeeeeeeel beter was en allemaal enorm veel kills hadden terwijl wij geen kans hadden en de hele tijd teruggedrongen werden
Klik om te vergroten...