Assassin's Creed [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 16 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net toen ik AC starte kreeg ik de melding of ik een update wilde installeren van de game ik vermoed dus dat de update is uitgerold :) assassins creed 1.10 van 25mb was de update.

2. Vriendloos

Vriendloos Guest

Mwah ik vind het nu wel aardig. Ik heb nu net alle 20 vlaggen gehaald bij masyfar en nu nog die kingdom, maar 100 vlaggen is onmogelijk xD

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    wat is er veranderd?

4. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vind ook dat je gelijk hebt. AC is een prima spel. maar had een hoop andere verwachtingen.

TEn eerste het hele gebeuren voor de moord van het zoeken naar informatie en het save citizen werd me iets te saai. Ten eerste had ik het gevoel gekregen dat je die highpoints echt moest gaan zoeken en dat het hele hoge zouden zijn die je moeilijk kon beklimmen (echt via omwegen over het gebouw) maar dat stelde zeer weinig voor (al waren er wel een paar mooie bij)

ten tweede werd ik echt gek van die save citizen want die vigiliantes waren nutteloos. Zoals ik het had gehoord (uit de eerste filmpjes) spraken ze echt over massa's die dicht bij elkaar zouden gaan staan zodat je er door kon schuilen (was in het begin geloof ik nog een stripje ergens van gemaakt) en als ze dan niet vriendelijk zouden zijn zou jij juist geblokeerd worden, nu lieten ze je hoogstens een beetje struikeln.

Ten derde had ik meer verwacht dat je een grote stad had waar je drie moorden in moest plegen en dat je overal informatie vandaan moest halen wie het nu precies was en waar hij zich bevond. Alle informatie die je nu kreeg van o de guards zijn niet op hun post was echt van who gives a fuck ik loop toch naar binnen en counterkill/strong hit kill iedereen nadat ik de moord heb gepleegd. Het vechten was immers veel en veels te makkelijk.

TEn vierde vond Jeruzalem en Damascus ook teveel op elkaar lijken. Acre was heel verschillend en geweldig (kingdom was ook cool al had ik wat coolere dorpjes verwacht) maar die twee steden leken teveel op elkaar qua stijl en echt veel coole gebouwen waren er ook niet te vinden (Acre had de kathedraal, het fort van William, het fort van de Hospitaliers en de Haven) dus dit viel me ook tegen. Acre was natuurlijk ook geweldig door dat het bewoond werd door de kruisvaarders.

Ten vijfde: heel mooi dat Hide in plain sight motto maar een beetje kunnen sluipen als Sam Fisher met daarbij horende eagle sense zodat je weet of ze naar je kijken zou wel cool zijn geweest.

Ten zesde trok ik het niet betreffende de rangen die je kreeg. Je bent een super assasin, die master zegt dat je het niet meer bent en oppeens kan je niet meer counterkillen, mensen wegduwen (tackle) randen grijpen enz. Wat een ontzettende onzin

Ten zevende trok ik het einde echt heel slecht. Vooral de eindbaas...... HEt animus verhaal trek ik nog wel goed maar na de negende moord hadden ze er een ander einde aan mogen breien.

Daarnaast de dingen die ik heb gemist.

- Ruiters? één van de grootste fouten
    - Vijanden met andere wapens als speren, halbards, dolken, kruisbogen, tweehandigezwaarden, bijlen, goedendags en vooral
    - Vijanden met een SCHILD!!!
    - Moorden met verschillende assasins (er zijn er verdomd veel maar ze doen verdomd weinig en hun informatie is verdomd bagger meestal)
    - Meer stealht kills (a la tenchu) en ontzettend meer combokill/counterkills

En laatste vraag nog: Wie heeft serieus eagle vision regelmatig met een goed doel gebruikt? ik weet nog wel tijdens het begin van het spel dat je word gezegd dat je alleen eagle vision kan gebruiken als je full health bent en ik had toen echt zoiets van wow moet wel zorgen dat ik dat heb. maar dat stelde reet voor. Dit had je prima kunnen combineren met echt moeten zoeken naar mensen die je iets te vertellen hadden! (zie Ten Derde)

Maar alsnog heb ik me prima vermaakt me de game al had ik dus hele andere verwachtingen van wat me verteld was.

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Alle fokking achievements!

Heeft me denk ik nog minder dan 4,5 uur gekost om er nog een keer doorheen te rushen..

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Nice man. Had ook niets anders verwacht. Ouwe achievementshoer :p

7. badname

badname Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net uitgespeeld. Normaal hou ik niet van singleplayer games maar nu heb ik het spel echt in 4 dagen ofzo uitgespeeld. Wou echt weten hoe het verhaal afliep.

Ben enorm boos over het einde :mad:. Wat een klote streek weer zeg..

8. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ga hem vandaag ook maar uitspelen denk ik :D
    Maar iemand die weet of je 1e assasinations in Memory Block 1 zit of in Memory Block 2?

9. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in memory block 2 moet je het voor het eerst zelf doen. in memory block 1 moet je gewoon het target zien te vinden zoals je dat verder in het spel ook zelf moet kunnen maar dan maakt je baas het target in een filmpje af. in mem 2mag je zelf

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Netjes man! Vooral omdat je dus alle vlaggen hebt gevonden, damn! :thumbs:

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Maar telt die in mem block 1 dan mee voor de Achievement dat je alles op 100% moet hebben ge-investigationed (zal wel geen woord zijn maarja) ofzo :9

12. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is assasinate all targets with a full DNA bar. nee die is nog niet belangrijk in memory block 1. Eigenlijk is hij uberhaupt niet van belang omdat je alle memory blokken later nog eens kan doen. Er is trouwens geen achievement for 100%. je hebt "de eagle and the apple"als je hem gewoon hebt uitgespeeld, the full DNA bar als je alle viewpoints hebt beklommen en alle citizens hebt gered in het stadsdeel waar je je assanation moet volbrengen voordat je de assasination ook echt uitvoert.

Als je het spel toch voor 100% uit wil spelen is er maar één ding waar je wel ff op moet letten anders wordt je diep ongelukkig. Na elk memory block kan je met lucy praten. Als je uit de machine stapt ( de animus) dan laat de dokter je op een gegeven moment alleen. praat dan met haar totdat ze het laatste regeltje telkens herhaalt ( dat is meestal "aren't you tired"). anders kan je de conversasionalist achievement niet halen en mag je het hele spel opnieuw gaan doen.

je kan alles alsnog doen behalve dat wat zich in deze tijd afspeelt. zorg dus dat je niet elke keer meteen je slaapkamer inloopt om te gaan pitten. de dokter kan nog iets in zen zakken hebben zitten enzo...

13. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dit weet ik wou alleen effe weten of mem block 1 ook van belang was hierbij.. :)

14. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Hmmm deze game was 1 grote hype, en nu hoor je er bijna niks meer over. Speel hem ook bijna nooit meer, zonde.

15. wesleyyy

wesleyyy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch in principe alle achievements behalen na het uitspelen van het spel? behalve dan die van 100% en die van lucy?

16. wingsofgold

wingsofgold Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit nu op 59 templars van de 60 :mad: klopt er iets niet aan die map guides ofzo??

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kloppen wel meerdere dingen niet.. Wrom hield je niet gewoon bij welke je wel / niet hebt?

18. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen die van lucy, die 100% is "de eagle and the apple" en die behaal je zelfs als je met het minimum aantal investigations ,zonder citizens te redden het spel uitspeelt

ps: klopt er toevallig ook iets niet in het poor district van acre want daar heb ik serieus een hele middag lopen zoeken naar 2 vlaggen die op 7 verschillende plekken kunnen liggen ( ik had er dus al een hoop toen ik met de guide begon en van een aantal wist ik zeker dak ze al had)

Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  19. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Morgen heb ik ook eindelijk AC! :+

20. Vriendloos

Vriendloos Guest

^^ Veel plezier

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina