Call of Duty 4: Modern Warfare [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk kan het wel, alleen ik was lang bezig met MHC level.
    Ik heb al +700 kills online en k/d ratio van 1.10
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Was ook sarcastisch bedoeld 8)
     
  3. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik echt vaag vind is mijn win/ lose ratio. Ik ben het gaan controleren en er klopt werkelijk geen ruk van: ik had eerst 70 wins, 78 loses. Toen speelde ik 5 team deathmatches waarvan ik 4 won en nu staat er: 70 wins, 83 loses. Bij mij wordt echt heel vaak een gewonnen partij als een verlies gerekent. Btw meerdere mensen uit m'n friendslist hebben hier ook last van. zelfs als de host ermee kapt en je staat voor, telt ie als een'lose', wat ik nog wel kan begrijpen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die Ratio interesseert me ook helemaal niets. Ik game voor de fun, niet voor die Ratio.
     
  5. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel leuk om die een beetje hoog te houden,
    iig boven de 1. Met de beta zat ik op ong 0.9
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Klopt, ik heb daar ook last van. Ik heb ook rond de 70 winst en meer verlies, maar zovaak heb ik nog niet verloren.
     
  7. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de "All Ghilied Up" mission gedaan en wat een vette missie is dat. _o_ Dat laatste stuk bij die kermis lijkt me wel een bitch om op veteran te doen, maar verder echt vet. _o_
     
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    valt wel mee, vergeleken de rest van de game
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    De laatste level lijkt me het moeilijkst, ik was al tientallen keer doodgegaan op hard

    Bij dat level is ook een achievement dat je als sniper niet gezien mag worden, heb je die ook?
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    het moeilijkste level is mile high club, de bonus missie.
    daarna denk ik dat met mac millan, daarna no fighting in the war room
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    EH, nou dan doe ik echt wat verkeerd hoor....want die staat echt zeker in mijn top 3....ik vind het gewoon zo kut dat die vent aan je hangt en dat je niet kan schieten....|:-
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    daar was ik de 2 x al doorheen, de stukjes die ik weer lastig vond waren die als je met de heli neerstort, en komt in die kassen, daar werd ik iedere x afgeknald, en in dat vliegtuig, dat was n ou echt irritant, ik deed gewoon wat iedereen elkaar hier aanraddde, bij dde bots autotjes gaan zitten,

    en dat ie vent aan je hangt, je zet die vent neer, en je schiet...
    , je moet die vent alleen niet te snel weer oppaken
     
  13. Dayuum

    Dayuum Guest

    Wat begin ik een hekel te krijgen aan de teams in TDM
    Die noobs staan alleen maar in de weg en volgen je steeds waardoor je makkelijker te vinden bent en ze hebben altijd een score lager dan 100
     
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    niet iedereen kan even goed zijn toch? wel heb ik soms een hekel als ze voor je gaan staan als je net zit te mikken:p
    gisteren nog, ik zit op een dakje, wou net een ventje voor z'n hoofd knallen met een sniper, ik schiet, en opeens klimt m'n teammate een ladder voor m'n neus op, en schoot ik hem neer, kan hij natuurlijk nix aan doen, en ik oook niet want toen ik schoot was ie nog niet in beeld, maar wel grappig:p
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  15. Dayuum

    Dayuum Guest

    bij mij gaan ze expres voor me staan en op me schieten omdat ze zich vervelen|:-
     
  16. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup, "Ghillies In The Mist". Wist niet dat die achievement er was, maar complete het level en kreeg hem ineens.\o/

    Verder valt het overgrote deel van de teams waarmee ik speel me heel erg mee. Alleen één keer bij headquarters van die Duitsers die zeiden dat ik die ding niet mocht veroveren en me in belaberd Engels me aan het uitschelden waren en het erg grappig vonden, maarja daar kan me eigenlijk ook niet zoveel schelen want dankzij mij hadden we gewonnen.:thumbs:
     
  17. Drogba

    Drogba Guest

    Pfff wat een onmogelijk kutstukje, ik speel op Veteran en moet in 1:35 een piloot redden maar je wordt van twee kanten aangevallen door tientallen respawnende mannetjes, iemand tips??
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Toen straks iets vaags in een tdm, ik had een RPG de hele tijd in mijn hoofd zitten :confused: Dat zat héél erg in de weg want soms kon ik niks meer zien. Ik weet niet hoe het kwam :/

    Wat spelen jullie het meest eigenlijk? Ik speel vaak search and destroy/team hardcore/team deathmatch
     
  19. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Search and Destroy en Domination.
     
  20. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Wat is domination? Nog nooit gedaan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina