TsS, Skilled and Sexy

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Towel

    Towel Guest

    Lars heeft idd de macht om namen te veranderen, dus tss nemo maakt niet uit. Welk team lars? ben benieuwd:D

    Airwave wat is pn ook alweer? iets van dat je in het team zit maar ook niet officieel ofzo? :D
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 dec 2007
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    practisenoob *)
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    gewonnen van GháD, is een team van een maat van me (Nuked). Is een gast die altijd slim speelt en verwachtte dus ook een goed op elkaar ingespeeld team.
    Moet zeggen dat wij goed improviseerden qua tactics en ze vaak genoeg te pakken hadden en ze geen idee hadden waar vandaan, je kon ze nog horen praten tussen de rondes door. "I have no fucking idea where they were coming from" e.d 8)

    De lan in Eindhoven, ik heb er van gehoord ja. Ik ga sowieso als bezoeker even langs, het is echt 5min van mij vandaan. Dynamo is een jeugdcentrum midden in de stad, aan het begin van Stratumseind, ik zal even peilen of we daar met ons team naartoe gaan/willen.. :)

    En trouwens, laten we even opschieten met de host. Ik vind het niet erg om het even voor te schieten maar dan wil ik wel duidelijkheid hebben over welke host we het beste kunnen pakken.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    anders noem je je tv airwave ofzo, cool man
    en jezus, ben laatste paar dagen bezig geweest met feesten en verhuizen, dus beetje druk, ben nu lekker aan het surfn op het onbeveilgde netwerk van de buren:p

    towel zou kijken of ik zondag online kan zijn
     
  5. Towel

    Towel Guest

    Ochja je bent verhuizen he! Vandaar dat je er gister nie was:'-(. Naja succes ermee en zie je dan zondag misschien verschijnen.

    Lars ik wilde ook al voorschieten maar heb nog niet verdere informatie gekregen... Zou mooi zijn als we dit weekend al die site online hadde staan, als we dan ook definitieve line ups hebben? Kunnen we gelijk nieuw deeltje aanmaken:)
     
  6. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het ging inderdaad wel aardig gister, ik bedoel voor onze eerste scrims... Ghãd, hahaha wat een naam :D Maar inderdaad die gasten waren zeker wel goed, alleen wij beter :thumbs:

    We zitten erover na te denken om Baseball Piemel in de clan te gooien. Hij is ook erg goed, daarom dus... Nee we hebben nog niets besloten, maar als Airwave het spel niet weet te bemachtigen ofso dan weten we wie wel erbij nemen denk ik. Het is nog maar een suggestie. Wij (Psycho, Switch, Sostic en ik) hebben al aardig wat met hem gespeeld en owned altijd (net zoals ik ;););)) Dussss dan weten jullie dat ook :b:

    @ Sostic: Hoe kijgen we de match resultaten op die consolegamingsite dan? Want die geeft aan dat we ng niets gewonnen hebben, maar moet jij dat opsturen ofso?

    @ Jan, waarom die pn in je naam? Omdat je Peon wordt? ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De match was geen officiele maar puur een oefen scrim, dus telt niet voor de site :)
     
  8. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Towel, waar inloggen?
     
  9. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  10. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    is gebeurd :)
     
  11. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej batties, ik ben vanavond om 9 uur in ieder geval online in CoD4, Psycho ook. Ik misschien ook nog vanmiddag. Laat ff weten wie er nog meer komen plz! Kunnen we misschien weer scrimmen of gwn gezellig samen ownen! :thumbs: Ciao :b:
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik ga dadelijk naar mijn moeder voor Sinterklaas, dus zal vandaag niet online komen.
     
  13. FuraXz

    FuraXz Guest

    Laat dan ook maar eens weten wat die witte slavenbaas jou dit jaar gebracht heeft ;)
     
  14. g0dLikE

    g0dLikE Guest

    Mij heeft hij een Chocoladeletter gegeven :eek::D:D:D:D
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik had gelijk.

    CPL heeft zijn prijzen pot vermindert, jammer tuur.
     
  16. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    @ TsS FF over die lan, Wie zouden daar allemaal aan mee willen of kunnen doen ik in ieder geval wel.. Lijkt me wel een goede ervaring ook.. Alleen treinreis naar eindhoven is wel duur.. maarja
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik mee doen? Ik weet dat ik het spel niet heb :+
    Maar als jullie gaan kom ik zoiezo kijken, heb toch OV.
    Het is veel te lang geleden dat ik naar een lan ben gweest.
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Jammer dat het alleen cod 4 is, maar eindhoven is wel redelijk centraal en makkelijk te bereiken met de trein. K wil opzich wel ff kijke, reis k vanuit venlo zodat sloeber lars met korting kan reizen:thumbs:
     
  19. IX SilenceR XI

    IX SilenceR XI Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb even een account aangemaakt op gamebattles.com ook meteen een team aangemaakt dus............ niels niels en pieter maak even een accountje een join tss dan kunnen we gamebattelen. het is ook een ladder net als consolegaming.eu maar ik denk dat gamebattles beter is ook gezien het aantal europese teams namelijk meer dan 800.
     
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Lan???Eindhoven???
    mmm erg dichtbij:thumbs:
    Hoe?Wanneer?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina