Test Drive Unlimited 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rimlight Racer NL, 17 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo stuurtje?
     
  2. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ontopic graag :9

    Ik hou niet zo van die cruisemotoren die je doof maken met een naar mijn mening lelijk geluid. Liever de Kawasaki Ninja ZX-14R!!! _O_
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat vroeg ik me ook al af toen ik TDU aan het spelen was. Zou wel vet zijn. Maar dan zou je ook met gewone kleren en een open helmpje met zonnebril op moeten kunnen cruisen. Anders ziet het er ook superdebiel uit :+

    Of een OCC!
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2007
  4. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt... alles behalve dat!
    Geef mij een paar van de snelste motoren en een aantal klasiekers om lekker mee te cruisen en klaar.
     
  5. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb liever dat ze wat gaan doen aan het gedrag van het overige verkeer, en het aantal verschillende andere auto's die je op de weg ziet rijden. Dat zorgt er wel voor dat je het langer gaat spelen. Waarom niet gewoon een AI in een mercedes, achtervolgingen van de politie omdat een AI zich heeft misdragen, wegwerkzaamheden in free ride, AI's op motoren. Dat soort dingen.
    Vergeleken bij Forza zijn de graphics ook maar zo zo, en wat misschien nog wel belangrijker is, het geluid. Toen ik vanuit Forza TDU in mijn xbox deed was het gewoon een beetje schrikken. :emo:

    Maar ik kijk er wel naar uit! Heb me verder prima vermaakt met TDU! :)
     
  6. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    maar een harley davidson v-rod mag er van mij wel in en ook wel een occ maar natuurlijk ook wel snelle maar met die harley zou je gewoon zon harley jasje moeten aandoen en zon potjes helm en in pgr4 zitten ook harleys onder andere ook de v-rod en roadking dus waarom zouden ze dan geen harleys in tdu2 zette.
    zou wel lache zijn
     
  7. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    en als je dan ook nog kon tanke zou wel het wel helemaal te gek zijn
     
  8. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Tanken zou een ideale toevoeging zijn. En nog beter is dat de benzine op gaat naar gelijk je rijstijl. En wat sinnerz al zei, het geluid moet echt beter hoor. En laten ze dan gelijk de psysichs aanpakken.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik weet niet of dat met dat tanken gaat werken. Wat als je tank leeg is? Dan moet je een soort boete betalen? Op een beetje een normale tank van een sportwagen kun je wel een km of 200 rijden, wellicht meer als je het een beetje rustig aan doet.
    Dan ben je volgens mij het hele eiland al weer rond. Denk dat het voor meer oponthoud gaat zorgen. Ben je net lekker aan het multiplayeren met een paar gasten, moet je stoppen omdat je tank leeg is. Denk dat de meeste mensen die je tegenkomt er ook niet steeds op gaan wachten.

    Nee, hoeft van mij dus niet. Laten ze zich dan aub concentreren op geluid, AI en meer verschillende weggebruikers. :)
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja inderdaad, gewoon goed focussen op onder andere geluid, AI, meer verschillende weggebruikers, betere AI in races, physics, weerswisselingen enzovoorts. De rest komt vanzelf wel.
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    + Voetgangers, dat voegt echt veel 'leven' toe aan de spelwereld.:)
     
  12. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    maar over tanken als je het nou aan en uit kon zetten dan kan je gewoon tanke wanneer je wil en als je dan online zit en je bent aan het cruise dan doe je het gewoon uit.
     
  13. chaoswolf360

    chaoswolf360 Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou het wel een goede toevoeging zijn.
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat is dan helemaal niks als je het aan en uit kan zetten, +als je chill aan het cruise bent zou ik hem dus wel aan zetten.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ze meoten het veel realistischer maken, met schade enzo, en voetgangers, en flitskasten ofzo, dat als je veelste hard door roodrijdt een boete krijgt :p
     
  16. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, zat zelf veel meer chill op de weg dan echt te racen.
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Maar denk je dat die flitskasten echt leuk zullen zijn?
    Okee voor eventjes zou het leuk zijn dat te ervaren maar als je contstant op het gas ramt en dan steeds boetes krijgt word het te frustrerend,Test drive is altijd arcade geweest in de rijstijlen en zo moet het ook blijven.
    Misschien schade model erbij maar dan wel met een bepaalde mate,je moet er niet aan denken dat je 100 keer verkeer ramt en dan je auto total los is enzo.
    Benzine klinkt inderdaad wel weer intersant,voetgangers erbij en alles is komlpleto:)
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eigenlijk wel vet dat je geen schade hebt. Met voetgangers komt de stad zelf (eiland) ook helemaal tot leven.
    En ik hoop dat ze de stoepen enzo wat lager maken als je dat soms zag, en het verkeer wat soms zo dom doet arh
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2007
  19. legian

    legian Active Member

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    0
    maar komt die game eigenlijk wel.
     
  20. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina