Ik ben dan wel bassiej niet maar ik kan je het ook wel vertellen
Er zijn 2 verschillende manieren om je vingers te plaatsen.
1) je wijsvinger gebruiken voor groen en rood, zodra je naar rood gaat met je wijsvinger kan jij je pink gebruiken voor oranje.
2) je pink gebruiken voor blauw en oranje, zodra er een oranje noot komt na een blauwe dan schuif je door naar oranje met je pink. Zo staan je vingers meteen goed voor de rest.
Daarnaast als je de nummers kent weet je ook wel hoe jij je vingers moet plaatsen. Als je weet dat na een lang stukje rood en groen opeens blauw oranje komt dan schuif je automatisch wel door met je hand.
Edit:
Zijn er ook mensen die last hebben van lag bij het offline spelen? Ik heb het vooral bij expert als ik bij bv een solo of een stukje met veel noten mijn starpower activeer. Ik krijg dan een lag van een halve seconde waardoor het altijd mijn x4 of x8 combo verpest.
Edit2:
Voor degene die hard hebben uitgespeeld, ga naar je dashboard en sign je gitaarcontroller uit en sign in met je normale controller. Start het spel op en ga naar career -> hard en tadaa je krijgt de achievement voor het uitspelen van de hard career met de controller. Dit is een glitch die iedereen krijgt en hoe flauw het ook is, je krijgt gratis een best lastige achievement.
Klik om te vergroten...