Komt volgens mij vooral door de Amerikanen. Ik heb ook het gevoel dat veel mensen zijn overgestapt naar Cod 4.
Ik begin er wel van te balen dat als je als persoon als enige dik in de + staat je alsnog in rank kunt zakken omdat je team verliest.... COD4 is veel "aardiger" voor je... Ook al verlies je als team, je krijgt toch het gevoel dat je het niet voor niets hebt gedaan aangezien je altijd beloont word... Ik begin dit wel zwaar frustrerend te vinden van Halo 3 ranked
Persoonlijk interesseert het me echt niet als ik verlies door mijn team, die rankings boeien me niet zoveel en als ik maar in de + sta vind ik het best (Al wil ik nog wel mijn vogeltje, iemand interesse om ergens lvl 45 mee te worden?)
Normaal gesproken maakt het me ook niets uit maar nu ik COD4 online heb gespeeld zie ik daar wel wat voordelen in (het is gewoon leuker om beloont te worden voor je moeite ). En ik wil over die level 20 heen komen maar dan wel door gewoon met mn vrienden te spelen... Afin, blijft een lekkere game waar ik meer voldoening uit haal dan uit COD4 op dit moment.
Veel mensen zijn overgehaald door de hype zoals ik. Ik vond het een paar weken supervet maar nu begint het gewoon te worden. Ik vind het zo jammer dat je gewoon dikke rambo's hebt omdat het toch geen flikker boeit dat je doodgaat.
Dat wel, maar in mijn lijst is het iets van 70% COD4, als er iets van 15 online zijn, en beetje Assassins en Halo. Wel balen opzich.
De nieuwe MLG settings zijn uit Link om ze te downloaden: http://www.bungie.net/stats/Halo3/FileShare.aspx?gamertag=MLG Gametypes Link voor meer informatie over de veranderingen: http://www.mlgpro.com/?q=node/171412
had ze al, zijn wel goede settings, maar er is nog zat dingen waar MLG aan kan werken om deze maps beter te maken.
Inderdaad, maar daarom hebben ze al aangekondigd dat de V3 setting voor of op 1 januari gaan komen... Ik heb ook dat ze liever gewoon de shotgun doen met iets van 90% damage ofzo, das beter dan die mauler... Want die mauler is toch gewoon te dual wielden waardoor hij wel erg sterk is... en ook vind ik die shotugn gewoon veel stoerder
Die MLG settings zijn dus eigenlijk alleen te gebruiken in custom games toch?? Het lijkt me wel eens leuk om ook eens mee te doen met dat soort games maar hoe kom je in leuke lobby's als je a) wel serieus wil gamen maar geen "pro" bent en b) hoe krijg je je "casual" Halo vrienden zo ver om met deze settings te gaan spelen ?
mwah op hele kleine afstand verslaat ie volgens mij de hamer maar is idd niet echt sterker ofzo, het gaat vaak sneller om gewoon te meppen na 1 schot
Hoe kom je in leuke lobbys: Gwoon met mensen waar je vaak mee speelt. En je kunt je vrienden niet dwingen, stel gwoon een keer voor om die settings te spelen. Als ze het leuk vinden, dan blijven ze het vanzelf spelen. Als ze liever MM spelen dan is er niet veel hoop